Olen ollut pitkällä sairauslomalla syövän takia ja talous mennyt tulojen tippumisen ja suurten terveydenhoitokulujen takia ihan kuralle. Pääsen palaamaan työelämään heinäkuun lopulla. Asuntolainan olen onneksi toukokuulla saanut soviteltua pienemmäksi. Lakuja ja yhtiövastikkeita rästäytynyt. Voisiko joku tilannetta ymmärtävä henkilö lainata 800-1000 e, ettei taloyhtiön hallitus alkaisi häätää yhtiövastikerästieni vuoksi. Maksaisin loppukesällä ja syksyllä takaisin.
syäpä pilasi raha-asiat
3
230
Vastaukset
Että tuollaista tällä kertaa. Mutta kukaan täällä ei rahaa lainaa, sillä tämä on keskustelupalsta.
- 19+14
Sama henkilö keksii ties minkälaisia tarinoita.. huhhahheijaa vaan, melkein pitäisi ylläpidon jo puuttua asiaan ja ruveta tarkistamaan näiden kerjuuviestien ip-osoitteet ja jos tulevat aina samasta niin vois tehdä vaikka rikosilmoituksen. Aika selvä huijaus on kyllä siinä tapauksessa, eli ei varmasti ole aikomustakaan maksaa takaisin.
- Katso peiliin.
Kyllä ne raha-asiat olet pilannut ihan itse, eikä syöpä.
Jos syöpä pilaisi raha-asiat, niin koska syöpään sairastuu joka vuosi Suomessa noin 50.000 henkilöä, niin jo noista tulisi melkoisesti luottohäiriöisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284