http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012061315704335_uu.shtml
"Viiden Blue1-yhtiön lennon lähtö viivästyi vian vuoksi keskiviikkona Helsinki-Vantaan lentokentällä koneiden huoltotöiden vuoksi. Lennot olivat myöhässä parista tunnista kolmeen tuntiin."
Hyvin pelaa huolto. Viisi konetta 2-3 tuntia myöhässä. Ketään ei taida kiinnostaa täällä, Finnair-sivulla sentään löytyy kunnon kitinäporukkaa, jotka itkevät yhdestä parin tunnin myöhästymisestä lomalennolla teknisen vian korjaamisen takia.
Viisi konetta kerralla. Viisi.
Tekninen vika viidessä koneessa samaan aikaan!
hyvin pelaa...
4
329
Vastaukset
- pluuvani
Jenka päähän sulle!!!
- önnönnöö?
Jenka? Tää on varmaan tätä nykyajan kielenkäyttöä. Todella tärkeä huomio varmastikin. Kyllä on hyvä, että on olemassa tällainen purkautumiskanava...
- Varhaa tulitusta
Turhaa valitusta! Viallisten koneiden määrähän on vain vähän yli puolet yhtiön laivueesta (9 konetta). Paljon huonomminkin siis voisi olla. Ja onhan koneissa hienot, omintakeiset maalaukset!
- loppu on käsillä
nyt alkaa olemaan raha niin loppu että ei koneet enää lennä.
vielä kuukausi kaksi niin bluu van heittää malevit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833