Kortti pois samperin suhareilta, onko pakko luukuttaa paskaa musiikkia kovalla?
Liikenneturvallisuus vaarantuu ja oleellisinta on se että musiikki on luokattoman huonoa. Menkää ajamaan jollekin pikkuteille jossa ei ole muita ihmisiä kuulemassa. Tai vääntäkää volyymi alas. Aika monella pellellä oli muuten mopoauto. Soittaisitte edes Lindholmia.
T: jalankulkija.
Autolla ajavat ja musiikkia kovaa soittavat keskustassa
3
108
Vastaukset
- hys hys
Ikävä kyllä Porista löytyy näitä luukuttajia pilvin pimein, jotka luukutuksellaan sotkevat Porin erinomaista järjestystä. Voisiko ne luukuttaa vaikka Raumalle?
Mielestäni Pori tulee hiljentää, kaikki yli 5 dB:n äänet tulee vaientaa.
Voitaisiinko kuralla olevaan Porin talouteen palkata lisää hyssyttäjiä, nyt kun perusturvakin taas säästää? - möykkäri
Mites sais vuvuzelan kytkettyä ämyreihin?
- köyhät kyykkyyn!
Hei kaikki katsokaa mä tulen nyt! Olen porin kingi ja ruhtinas! Pukeudun provosoivasti ja luukutan musiikkia jotta joku edes huomaisi minutkin! Ihannoin bad boys elokuvia ja mopoautossani tunnen olevani kova jätkä ja jengin ylivaltias!Olen varma että jos jennifer lopez ylittäisi katua ja hän näkisi minut, coolin finninaaman lippa vinossa luukuttamassa macarenaa, hän antaisi välittömästi minulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780