Elop on flop

flopflop

Tästä se nyt alkaa Nokian ja Suomen historiallinen alasajo. Se on varmaa, sanokaa minun sanoneen.

15

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokiaa huijattiin

Elop on ollut vain pelkkä Microsoftin "myyrä." Tavallinen kansalainenhan tajusi tämän asian heti, kun Elop ilmoitti että Symbian poistetaan markkinoilta.Nokian hyvin sujunut puhelinkauppa tyssäsi samantien tähän. Kukaan ei voi olla noin tyhmä, että ilmoittaa tälläisen asian, ennen kuin on uusi tuote tilalla.

• vaktaa

Tyytyväinen ihminen ei ikinä äänestä mitään perussuomalaisia. Siinä suhteessa Salon tilanne on persuille varsinainen "onnenpotku". Nyt kun kaatuisi vielä koko eurooppa, johtajamme Soini olisi parhaassa elementissään.

• avarakatsanto, rekis

Johtajamme Soini on pallo hukassa. Edes vitsi ei enää lennä. Puoluejohtahan fuhreritar Ruohonen-Lerner - saan kylmiä väreitä, tunnen nääs ladyn jo vuosien takaa mutta eilispäivänä kuulin radiossa ääntänsä, Meinasin ajaa ojaan, hyi kylmät väreet selkäpiissä aina kun mietinkin tuota vampyyrineitosta joka vastustaa kaikkea vain vaminut. Olen - vähättelestustamisen ilosta. Kerran näin Pirkon elävänä; oli keräämässä jotain - ei varmaan omaksi edukseen vaan yleishyödyllisistä syistä - fyrkkaa porvoon cittarin edessä. Likka katsoi silmiini ja hymyili; kylmät väreet nousi niskaani. Tunsin olevani avarakatsanto perjantaina kolmastoista päivä ja mitä tahansa yritänkin tehdä niin Jason nousee haudastaan ja silppuaa minut. En minä mikään hiirulainen ole; turpaan on tullut ja turpaan on annettu. Armeijassa olen ollut töissä. Jalostamoilla kääntänyt omin käsin miehen kokoisia venttiilejä. Putkitöisssä kääntänyt kupariputkia haluttuun muotoon ja viemäriä just oikeella kaadolla just oikeeseen suuntaan. kylmäkoneasentajana olen saanut puheluja Bosniasta; siellä rakennuspataljoonan rauhanturvaaja on soittanut minulle ja kysynyt neuvoa, että on paha paikka, pitäisi näyttää osaaminen mutta kun en osaa, kerro sinä. kaikkea minä osaan mutten käsitellä Ruohonen-Lerneriä; Hän on Jason. Jos minä - vahva jätkä- tapaan pimeällä metsätiellä niin vainaahan minä olen. Jason on minua vahvempi. jason voittaa Wäinänkin. ja Pirkko on Jasonin äiti.

• niinpä..
        avarakatsanto, rekis kirjoitti:

Johtajamme Soini on pallo hukassa. Edes vitsi ei enää lennä. Puoluejohtahan fuhreritar Ruohonen-Lerner - saan kylmiä väreitä, tunnen nääs ladyn jo vuosien takaa mutta eilispäivänä kuulin radiossa ääntänsä, Meinasin ajaa ojaan, hyi kylmät väreet selkäpiissä aina kun mietinkin tuota vampyyrineitosta joka vastustaa kaikkea vain vaminut. Olen - vähättelestustamisen ilosta. Kerran näin Pirkon elävänä; oli keräämässä jotain - ei varmaan omaksi edukseen vaan yleishyödyllisistä syistä - fyrkkaa porvoon cittarin edessä. Likka katsoi silmiini ja hymyili; kylmät väreet nousi niskaani. Tunsin olevani avarakatsanto perjantaina kolmastoista päivä ja mitä tahansa yritänkin tehdä niin Jason nousee haudastaan ja silppuaa minut. En minä mikään hiirulainen ole; turpaan on tullut ja turpaan on annettu. Armeijassa olen ollut töissä. Jalostamoilla kääntänyt omin käsin miehen kokoisia venttiilejä. Putkitöisssä kääntänyt kupariputkia haluttuun muotoon ja viemäriä just oikeella kaadolla just oikeeseen suuntaan. kylmäkoneasentajana olen saanut puheluja Bosniasta; siellä rakennuspataljoonan rauhanturvaaja on soittanut minulle ja kysynyt neuvoa, että on paha paikka, pitäisi näyttää osaaminen mutta kun en osaa, kerro sinä. kaikkea minä osaan mutten käsitellä Ruohonen-Lerneriä; Hän on Jason. Jos minä - vahva jätkä- tapaan pimeällä metsätiellä niin vainaahan minä olen. Jason on minua vahvempi. jason voittaa Wäinänkin. ja Pirkko on Jasonin äiti.

tosi persunhan tuntee siitä, että hänellä on aina molemmat lastit housuissa?

• Suomen alasajo ei mitenkään liity Nokiaan vaan joustamattomaan työehtopolitiikkaan. Nokia taas menee alas koska ei pystynyt pysymään innovatiivisena ja PikkuPehmeä lisäksi onnistui kaappaamaan sen kehitysosaston palvelukseensa.

Suomen mahdollisuudet ovat paremmat kuin Nokian, meidän pitää vain ymmärtää oma arvomme joka ei ole niin suuri kuin kuvittelemme.

• niinpä..

Kyllä nokian insinöörien olisi pitänyt ymmärtää puolittaa palkkansa jo aikoja sitten.
        Nyt sitten jää nokian insinööreille vaan luu käteen.

• Bulvaani hoitaa

Kun ei maastamme löytynyt tarpeeksi röyhkeään ulkoistamiseen miestä Elop sen asian sitten vain tekee. Väki ulos, ettei sijoittajat vaan jää saataviaan saamata. :
        Elop tuskin suree suomalaisten työpaikkojen vähenemisistä yhtään mitenkään.

• voi vi.....

kuinka idioottimaista johtamiskulttuuria Suomessa on ollut... nokiaa, finnairia ja kaiken kukkuraksi ihanan pätevät hallituspuolueet.

• näinon.
        voi vi..... kirjoitti:

kuinka idioottimaista johtamiskulttuuria Suomessa on ollut... nokiaa, finnairia ja kaiken kukkuraksi ihanan pätevät hallituspuolueet.

Asia on juuri noi kuin kerrot.

• niinpä..
        voi vi..... kirjoitti:

Nokia se vetelee nyt viimesiä henkosiaan...

• se on siinä

Nokia ja elop on historiaa.
      Nokia myydään ihan tässä lähitulevaisuudessa kiinalaisille.

• kyllä..

kiinalaisilta löytyy rahaa.

• kyufdtjtr

Elop on alipalkattu,köyhä.100 miljardin palkka ehkä sopiva .Siis kuukausipalkka.Elop vie Nokian huipulle.Nerokas johtaja,samoin kuin Pohjois-Korean johtaja.

• elop on bulvaani
        kyufdtjtr kirjoitti:

Elop on alipalkattu,köyhä.100 miljardin palkka ehkä sopiva .Siis kuukausipalkka.Elop vie Nokian huipulle.Nerokas johtaja,samoin kuin Pohjois-Korean johtaja.

Elop on vain pelkkä microsoftin bulvaani.

Nokia siirtyy tai sulautetaan tässä ihan lähitulevaisuudessa microsoftiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe