ketkä ovat savonlinnan helpoimmat jätkät?
savonlinnan helpoimmat jätkät
24
9771
Vastaukset
- vaikea
Pavosen Heska ja Kunnan Hallitus ai niin vielä tuo Olli Kuhta.
- mie
no mie
- T.S TAXI
Toivottavasti et ole se mimmi jonka mä tunnen.. huh...
- just
äh. kuka haluaa helpoimman ja mahdollisimman tyrkyn? haastetta täytyy olla. jotain saavutettavaa :)
- mie
niimpä..totta puhut :)
- -minä-
asikainen,auvinen,ahonen,juuti siinä joitain tos helppoja!!!voin sanoo kokemuksella=)
- yx vaan
taidat itse aika huolimaton tavarastas ku on kokemusta kaikista savonlinna helpoista jätkistä. (kokemus taitaa kertoa kaiken...) =)
- Yx toinen vaan
yx vaan kirjoitti:
taidat itse aika huolimaton tavarastas ku on kokemusta kaikista savonlinna helpoista jätkistä. (kokemus taitaa kertoa kaiken...) =)
Toi oli muuten aika osuvasti sanottu=))
- Kaveri....
Kyllä sä oot sitten tyhmä ämmä...ei helvetti...
Noi kaikki on mun kavereita ollu jo iät ja ajat...
Joten pidäppä sä pentu turpas kiinni...
Sähän se tässä helppo oot...minkäs sille voi jos jarkko,ville,allu ja pasi on halunnu sulta vaan pilluu...Voi voi lapsrukka... - mie vaa
Kaveri.... kirjoitti:
Kyllä sä oot sitten tyhmä ämmä...ei helvetti...
Noi kaikki on mun kavereita ollu jo iät ja ajat...
Joten pidäppä sä pentu turpas kiinni...
Sähän se tässä helppo oot...minkäs sille voi jos jarkko,ville,allu ja pasi on halunnu sulta vaan pilluu...Voi voi lapsrukka...tunnen ne kans ja siit huolimatta ne kyl on pukkeja, varsinkin asikainen, ihan turha väittää muuta. tiedän kyl tasan tarkkaan niiden puuhat...! ne on just niitä jätkiä jotka ajattelee vaan omaa persettään eikä välitä toisten tunteista! auvinen esim. se ku ei haluu olla enää jonku kaa ku on löytäny paremman ni se vaan lakkaa vastaamasta puhelimeen...et sillai...!
- wwwww
mie vaa kirjoitti:
tunnen ne kans ja siit huolimatta ne kyl on pukkeja, varsinkin asikainen, ihan turha väittää muuta. tiedän kyl tasan tarkkaan niiden puuhat...! ne on just niitä jätkiä jotka ajattelee vaan omaa persettään eikä välitä toisten tunteista! auvinen esim. se ku ei haluu olla enää jonku kaa ku on löytäny paremman ni se vaan lakkaa vastaamasta puhelimeen...et sillai...!
mut taitaa kaikki näistä jätkistä seurustella tällä hetkellä.ja helppo muijahan sä oot..noi kaikki muut on ihan ok näkösiä paitsi allu..yök.aika hölmö akka taidat olla kun tommoselle oot antanu..ja se on kyllä totta että jätkät ei vastaa puh enää kun ei kiinnosta!mut silti nää paviaanit aina jaksaa soitella tuhat kertaa päivässä.eikä tajua..vittu miten tyhmiä eukkoja!
- voi
voi vittu siun kanssa en tunne hyvi noita mut oon varma että juuti seurustelee...ennen se äijä oli paska pukki ja vitun kova valehtelee mut nyt se on löytäny naisen ja on kuulema ollu sen kans aika pitkään!!että älä sinä ämmä,vitun lehmä mikä rumilus ootkaa ni laita tänne toisten nimiä jos et haluu et siun oma nimii löytyy joku päivä täältä!!mie tiiä kuka sie oot!...no joo tosta juutista vielä se on jonkun verra muuttunu ei se ennää hyppää kenen vaa sänkyy!!vaikka kulkeeki kaupungilla ku euroopan omista ja yrittää olla jottai mitä ei ooo!!!joo jätä ihmiset rauhaa!!!kosto elää!!hähäää
- : )
mie vaa kirjoitti:
tunnen ne kans ja siit huolimatta ne kyl on pukkeja, varsinkin asikainen, ihan turha väittää muuta. tiedän kyl tasan tarkkaan niiden puuhat...! ne on just niitä jätkiä jotka ajattelee vaan omaa persettään eikä välitä toisten tunteista! auvinen esim. se ku ei haluu olla enää jonku kaa ku on löytäny paremman ni se vaan lakkaa vastaamasta puhelimeen...et sillai...!
KUKANYT KOKOLEHMÄÄ HALUAA KUN PURKILLINENKIN MAITOA RIITTÄÄ!!! : ) "VETELE KIINNI"
- jee jee :)
wwwww kirjoitti:
mut taitaa kaikki näistä jätkistä seurustella tällä hetkellä.ja helppo muijahan sä oot..noi kaikki muut on ihan ok näkösiä paitsi allu..yök.aika hölmö akka taidat olla kun tommoselle oot antanu..ja se on kyllä totta että jätkät ei vastaa puh enää kun ei kiinnosta!mut silti nää paviaanit aina jaksaa soitella tuhat kertaa päivässä.eikä tajua..vittu miten tyhmiä eukkoja!
niin... ite voin ihan henk. koht kertoo näistä pojista :) on kavereita kaikki ja voin sanoo et seurustelee osa ja silleen. ja allusta et ei se nyt paha voi olla jos oot sille antanu!!!! ja mitä hölmöyttä se muka on jos on noille antanu? jos noin paljon kaduttaa ni ois pitäny ehkä aatella ennenkun ois perse edellä menny niitten luo!? ei pidä käydä itkee jos on ite tehny jotain ja luullu ehkä et ne haluu jotain enemmänkin :) oot ollu oikeesti paska akka jos ei oo sussa kiinnostanu muu kun pillu :D on se varmaan kauheeta kun 15 vuotias kesänen antaa jollekkin reilut 20 jätkälle ja on viel ihan paska ni sit itsetunto on ihan maassa kun ei ne pojat ehkä haluukkaan mitään muuta :) oma moka :) ite voin sanoo ettei pojissa oo mitään vikaa, varsinkaan asikaisessa ja auvisessa.... mukavia poikia kumpikin!!! niin tää ei ollu tuolle kirjottajalle vaan sille joka jauhaa sitä apskaa noista muuten......
- just...
mie vaa kirjoitti:
shit happens :D
- blondit
joo puhut täysin totta.. vaikka juutikin seurustelee oon varma et se on pettäny omaa eukkoasakin.. ja asikainen ja auvinen ei kyl ainakaan vakavasti seurustele.. ei ne pysty siihen.. tiietään omasta kokemuksesta.. eikä tosiaankaan olla ainuita.. näihin listoihin vois kyl lisätä muitakin.. esim. kaskisen mika, nuopposen jyri, ym.. ja on pari muitakin jotka on olevinaan vakavassa parisuhteessa mut silti pettää..
- tyttö savonlinnasta
blondit kirjoitti:
joo puhut täysin totta.. vaikka juutikin seurustelee oon varma et se on pettäny omaa eukkoasakin.. ja asikainen ja auvinen ei kyl ainakaan vakavasti seurustele.. ei ne pysty siihen.. tiietään omasta kokemuksesta.. eikä tosiaankaan olla ainuita.. näihin listoihin vois kyl lisätä muitakin.. esim. kaskisen mika, nuopposen jyri, ym.. ja on pari muitakin jotka on olevinaan vakavassa parisuhteessa mut silti pettää..
joo miekii voisin lisätä tuohon helpoimpien listaan sairasen tonin.. ja tiiän monta jotka pettää vaikka seurustelee.. esim.. ana, kovaseT, jukka..
- Pasi Juuti
kiva kuulla että meiksi on päässy listalle! on se niin saatanan helppoo huudella nimimerkin takaa, miusta toi on tosi lapsellista. jos jollai on asiasta jotai valittamista niin voi suoraan soittaa miulle ja sanoo asiansa! taidat olla vaan nii saatanan kateellinen.. mut jos jotai on niin soita eläkä piileksi sen nimimerkkis takana! puh:0407305774
- poika85
Pasi Juuti kirjoitti:
kiva kuulla että meiksi on päässy listalle! on se niin saatanan helppoo huudella nimimerkin takaa, miusta toi on tosi lapsellista. jos jollai on asiasta jotai valittamista niin voi suoraan soittaa miulle ja sanoo asiansa! taidat olla vaan nii saatanan kateellinen.. mut jos jotai on niin soita eläkä piileksi sen nimimerkkis takana! puh:0407305774
Hyvä Pasi! Tuossa on asennetta! =)
- Ketään en oo väkisin PANNU!...
Kateellisten panettelua :)
- minä vain
osa noista kyl pitää paikkaansa.en kyl tunne ku kaks noista aika hyvin,vanhoja kamuja.mut eikös se oo jokaisen oma asia kenelle antaa ja kenelle ei!tuskin sitä ny tarvii ruveta levittelee ympäri kyliä et toi on helppo ym.ja jos eukko on niin tyhmä vielä kaikenlisäks et antaa sille vaik tietää mimmonen tää kyseinen jätkä on..ni omaapa hölmöyttä.
- Yx toinen vaan...
puhut muuten totta...Mä oon tuntenu asikaisen 13 vuotiaast lähtien ja vielläkin tunnen, auviseen tutustuin yläasteel, allun kaa oon ollu tekemisis 6 vuotta ja juutia en tunne kun yläasteelta mä olin ysil ni se oli kasil...
Et totta on että noi on joskus ollu aika vittumoisii jätkiä,mutta sellastahan jätkän elämä on...ei sille mitään....
Jos eukko tietää että jätkä on paska kusipää niin vittuako se viellä sille menee antamaan!=)...
HUH...kasvakaa...
Mut sä minä vain sä puhut asiaa!=) - juu
kiitoksia vain=)mäkin tunnen tai siis tunsin yhen noista jätkistä siis TOSI hyvin...just noitten juttujen takia mitä tonne on kirjoteltu ni välit meni..kylhä ne kamuina menee mut itte en seurustelemaan rupeis kyl noitten kaa!!!mut jokainen elää tavallaan,mut voin sanoo et ei ne varmaan enää kohta saa ketään...tietysti nuoria ja viattomia löytyy kyl paljon ketä huijata=(harmi vaan,mut ne viel oppii=)ja onhan osalla noista ollu joskus ihan pidempiäkin suhteita tai niin oon kuullu?jotain positiivista niistäkin sitten löytyy=)
juu kirjoitti:
kiitoksia vain=)mäkin tunnen tai siis tunsin yhen noista jätkistä siis TOSI hyvin...just noitten juttujen takia mitä tonne on kirjoteltu ni välit meni..kylhä ne kamuina menee mut itte en seurustelemaan rupeis kyl noitten kaa!!!mut jokainen elää tavallaan,mut voin sanoo et ei ne varmaan enää kohta saa ketään...tietysti nuoria ja viattomia löytyy kyl paljon ketä huijata=(harmi vaan,mut ne viel oppii=)ja onhan osalla noista ollu joskus ihan pidempiäkin suhteita tai niin oon kuullu?jotain positiivista niistäkin sitten löytyy=)
ottakaa asioista selvää ennen ku käytte puhumaan paskaa!!! mitä asikaiseen ja juutiin tulee niin jutut ei taida pitää pikkaansa...molemmat jätkistä seurustelee ja pettäminen ei oo varmaan tullu ees mieleen! tyttö rassut on tainnu saaha vaan pakit ni nyt sit pitää vaan päästä helpottamaan itsetuntoon tullutta kolahdusta... voi kyynel :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264