Tietäskö kukaan mistä sais Suzuki Burman skootteriin sivulaukut kiinnikkeineen, ainakaa suzukin jälleen myyjä (emc24)Oulussa ei löyttänyt niitä mistään kuvastoistaan, olen kyllä nähnyt niitä joissakin ko. skootterin myynti ilmoitus kuvissa.
Suzuki Burgmaniin sivulaukut ?
5
544
Vastaukset
http://www.fehling.de/index.php?content=preise&markenid=10&lang=eng
tästä löytyy sivulaukut, telineet yms härpäkkeet myös muihin isoihin skoottereihin...- keiffi
Moi tuolta fehlingiltä saat tosiaan burgmaniin laukkutelineet,minkä värinen burgman sul on mulla ois käyttämättömät hopean väriset givin e 21 gruiser sivulaukut.
Jos kiinnostaa lähtee sopuhintaan,tarkoitus oli laittaa ne silverwingiin.mut en saanu niihin silloin telineitä.
Hankin sitten kankaiset givin laukut ja sitsit myöhemmin huomasin et toi fehling oli alkanut tekee niihin noita telineitä.- matias
Sininen, mutta ei se väri oo niin raatkaseva, oeln kyllä melkein jo itsekin päätynyt kankaisiin, jos niistä jostakin sais soveltaen burgeriin passaavat.
- matias
Lisaksi siinä fehlingin tuotteessa oli että vuosimallista 2007 lähtien ja mulla 2001
joten ei oikeen uskalla tilata sitä telinettä ku ei tiiä voiko sitä asentaan tohon mun burgeriin. - Burgeri
matias kirjoitti:
Lisaksi siinä fehlingin tuotteessa oli että vuosimallista 2007 lähtien ja mulla 2001
joten ei oikeen uskalla tilata sitä telinettä ku ei tiiä voiko sitä asentaan tohon mun burgeriin.Minulla on Burman 400 v.2002 käyttöönotettuna, siis samalla korimallilla. Ostin sen käytettynä ja siinä oli Givin valmiina leveämpi selkänoja sekä puna-mustat Givin muoviset sivulaukut sekä takaboksi. En tiedä mistä ne on ostettu kun ostin mopon liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235118
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779