Moi, tuli mieleeni aloittaa tällainen oman unen kertomisen kanava, itse kirjoittelin useamman vuoden ajan omat uneni ylös, ja huomasin kuinka terapeuttista varsinkin tämä unien YLÖS KIRJOITTAMINEN, siis koko kirjoitusprosessi oli, ja muistan kirkkaana sen kuinka kirjoittaessani untani, juuri sillä hetkellä muistan uneni yhä selvemmin, ja samaan aikaan tämä uni alkaa saada yhä selvemmin sen muodon mun omassa elämässä tällä hetkellä, ja kuinka tämä uneni selvästi purkaa eilisen päivän tapahtumiani ja tuntojani siinä.
Tiedän että mitä enemmän unta VIITSII kirjoittaa ylös, sitä enemmän sitä muistaa myös, ja TÄMÄ selkeyttää yhä enemmän ajatusmaailmaa selkeämmäksi ja selkeämmäksi.
Tähän voipi kirjoittaa omaa untaan.
Uni terapian muotona
Unien lukija
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770