Pidempiä KB- treenejä kuin 60min? (espoon alue)

pidempiä treenejä

Elikkä mä olen tässä etsinyt nyt jo jonkin aikaa seuraa Espoon alueelta, missä jatkaa kickboxingia, kun palaan ulkomailta Suomeen. Mikä mun silmään pisti, niin kaikilla seuroilla, jotka löysin ja olisivat hyvällä lähietäisyydellä niin treeni _aika_ on vain tunnin.
Olen Saksassa ollessani treenannut 2-3 kertaa viikossa samassa ryhmässä kilpaurheilijoiden kanssa ja treenit kestää aina vähintään 2h, yleenäs vielä venyy reilusti yliajalle. Meillä kestä jo pelkät alkulämmittelyt venyttelyt lähes 40 minuuttia riippuen päivästä, jonka jälkeen tulee sitten kunto, tekniikka, parityöskentely sparraus ja kaiken huipuksi loppuun vielä ihan murhanhimoinen lihaskuntotreeni.

Joten rupesin vain miettimään että mitä ihmettä te oikein saatte yhdessä tunnissa aikaiseksi? Kokemuksia ihmisiltä yhden tunnin treeneistä? Ja tietääkö kukaan seuraa jossa treenit kestäisi kauemmin kuin 60min?

Ja nyt kun kysyn seuroja niin Espoon kehähaita ei tarvitse mainita, kysyn nimen omaan sen takia, koska etsin seuraa jossa treenit kestäisi kauemmin kuin tunnin. Toki luen mielelläni kokemuksia Kehähaiden tunnin treeneistä, koska en todellakaan pysty sisäistämään, että mitä te siellä oikein tunnissa saatte aikaiseksi. :)

7

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol

      Tavoitteellisesti treenattaessa max 15min lämmittelyihin, ja 1h riittää mainiosti kovaan treeniin.

      Joissakin aerokickboxing-ryhmissä tuollaiset ylipitkät "lämmittelyt" uppoavat varmasti treenaajiin kuin häkä.

    • ^^

      Itsekin samaa mieltä, että meidän alkulämmittely on aivan liian pitkä, mutta tavoitteellista ja laadukasta treeniä meillä on. Tästä todisteena se, että ryhmään kuuluu kaksi Saksan mestaria ja hopeamitalisti tältä vuodelta, sekä yksi seuramme jäsenistä on mukana olympialaisissa. Joten treenin laatu ei mitenkään hirveästi kärsi siitä, että lämpätään vähän liian pitkään. ;)

      • Mee maratoonille..

        Vai..."lämpätään vähän liian pitkään"...siis karaessa, näin arvelen, koska Kickboxing ei edelleenkään ole Olympialaji. Kickboxingissa siten aika mahdotonta osallistua:) Ps. Meidän kisaajilla on yli 10 MM-voittoa EM-, PM- ja SM-mitalleita ämpäritolkulla kotonurkissa.


    • Fredie

      Hollantilaiset thai- ja kickboxing mestarit harjoittelevat noita tunnin kovia paritekniikkavetoja, hyvinhän noi Aerts, Royers, Kaman, Hoost, Wessels, jne. on pärjänneet:)

    • juuu

      Siis tämä meidän seuran jäsen, joka lontooseen lähti ottaa osaa nyrkkeilyn olymppialaisiin - ei potkunyrkkeilyn. Kilpailee saksan sisällä käsittääkseni molemissa lajeissa ja nyt olympialaisissa nyrkkeilyn "men's welterweight" luokassa. Sanon käsittääkseni koska erittäin mahdollista että kielimuuri tullut vastaan mitä tulee patrickin kilpailuihin, mutta näin mulle selitettiin ja tuon painoluokan pystyy netistä tarkistamaan.

      Ja koskaan en ole kehähaita huonoiksi väittänyt :) Hieno seura ja hyvät valmentajat mitä olen tutuilta kuullut. Menestystä on tullut ja en sitä koskaan lähtenytkään kieltämään. Tarkoituskin mennä sinne kunhan saan taas liikuntaluvan lääkäriltä. Ja mitä nyt vielä treenin pituuteen niin urheilu on aina urheilu - treenien pituudesta huolimatta.

      • 1.5h

        Pitäjänmäellä Suomen Shaolin Kung Fu:ssa potkunyrkkeilytreenit kestää 1,5 h hyvällä tempolla.


    • sinneSiis

      espoon paanareilla treenit kestää helposti kolmekin tuntia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe