Xanor Depot 2mg

xanax depot

Xanor depot on paras lääke paniikkiin, ahdistukseen ja sos. fobiaan! Totesin sen tänään kun verin ekan napin naamaan. Oli mahtava olo koko päivän. Ennen vedin opamoxia ja sen vaikutus ei kestäny ku pari tuntia toisinku ku xanor depotin jonka vaikutus on jo pian kestäny kymmenisen tuntia.

32

9724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hordak

      Toi mahtava olo johtuu lääkehumalasta. Jos Opamoxista siirtyy Xanorin 2mg depotiin, niin alussa tuntuu tuolta. Mutta kyllä se "mahtava tunne" katoaa kohtuullisen nopeasti. Mulla toi depot aiheutti lopulta paradoksaalisen reaktion, ts. tulin todella ahdistuneeksi.

    • alkuhuumaa

      siltä se tuntuu myös kun vetää ensimmäisen huumenapin naamaan, paska voi tulla niskaan pitkään käytettynä.

    • älä sano "vedän" !?

      Olen myös mainitsemistasi syistä Xanoria käyttävä (illalla), vuosikymmenen ajan jo. Mutta, mielestäni annoksesi, kerrallaan 2 mg, on aivan turhan suuri! Koeta ihmeessä pienentää sitä. Itselläni on Xanor 0,5 mg ja olen hieman kuin huonolla omalla tunnolla, kun yöksi jatkuvasti tuon otan... Jospa 0,25 mg kuitenkin riittäisi, haluan yrittää vähentää.

      Tabletin vahvuus tietenkin määritellään oireistosi/sairaalloisuutesi mukaan, mutta...?! Käyttö nimittäin todella saattaa alkaa tehdä justiinsa sitä oiretta, mitä lääkkeellä yritetään poistaa. Olen lukenut tuon asian teoreettisen kuvionkin joskus.

    • ytimessa

      Paskapuhetta että olisin lääkehumalassa! Söin ennen 200mg opamoxia joka vastaa noin 5mg Xanoria.

      • Hordak

        Tollo näytät olevan. Harvoin sitä itse edes tajuaa olevansa lääkehumalassa. Ulkopuolinen sen kyllä näkee. Siitä vaan kieltämään asia, mutta tiedät varmaankin, mikä on se tie sitten.


      • Anonyymi

        xanor depot 2mg tabletti vastaa 40mg diatzepaamia,xanor 0,5mg vastaa 10mg diatzepaamia!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Katsoin Opamox-purkista 15 mg Riittää yksi illalla. Joskus otan yhden tarvittaessa päivällä


    • ytimessa

      Tollo voin olla kun noita lääkkeitä syön, mutta valitettavasti ei ole muuta vaihtoehtoa! Mitkään ssri tai snri lääkkeet eivät ole tehonneet ollenkaan, joten lääkärilläni ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin antaa bentsoja. Ja ei ole vielä kertaakaan huomauttanut kun olen siellä käynyt että näyttäisin olevan pillerihumalassa.

    • santtu fani

      mä vedän 2mg depottii 6 mg päiväs jo 4 vuotta, kaikki kiinnostaa on hyvä olo mikää ei ahista eikä paniikist tietookaa.. ruuusuja vaan mielelle..yeh

    • keijo_420

      Mullekkaan ei nuo ssri/snri- lääkkeet sopinut ollenkaan. Aivan järkyttävä olo tuli esim. Cipralexista. Reilun viikon sitä söin väkisin, mutta oli pakko lopettaa niin huono olo siitä tuli. Tiedän kyllä että aluksi nuo lääkkeet saattaa pahentaa oireita, ja kestää jopa kuukausi että oireet helpottaa. En vaan kestänyt sitä oloa minkä tuo cipralex aiheutti.

      Nyt mennäänki sitten pelkästään xanorilla. Joka auttaa hyvin paniikki- ja ahdistusoireisiin. Annostusta on toki joutunut
      nostamaan mutta nyt, kun annostus on saatu kohdilleen, niin olen pärjännyt jo pitkään samalla määrällä 4mg/vrk.

    • 2+6

      Alkaisin itsekkin käyttämään tuota lääkettä päivittäin jos en pelkäisi tulevani narkkariksi. Mulla on pieni määrä xanoria ja hyvin harvoin olen sitä ottanut. Nyt tuntuu siltä että olo alkaa käydä niin ahdistuneeksi etten muuten pärjää jos en ota tuota lääkettä päivittäin. Pitäis saada uusi resepti ennenkuin napit loppuu kesken ja mieluiten depottia.

      • Kyllä noin on. Tuohon se johtaa että ei tunnu enää pärjäävän jos ei joka päivä ota nappia. Ei olisi koskaa pitänyt aloittaakkaan kun näin jälkikäteen ajattelee. Kun uutta reseptiä on nykyään hyvin vaikeaa saada enää. Kyllä ne alkaa ehdottamaan vähentämistä ja lopettamista.


      • 123123123asdasdasd
        jurcki kirjoitti:

        Kyllä noin on. Tuohon se johtaa että ei tunnu enää pärjäävän jos ei joka päivä ota nappia. Ei olisi koskaa pitänyt aloittaakkaan kun näin jälkikäteen ajattelee. Kun uutta reseptiä on nykyään hyvin vaikeaa saada enää. Kyllä ne alkaa ehdottamaan vähentämistä ja lopettamista.

        se on väärin koska bentsot on ainoa lääkeryhmä joka oikeasti auttaa ahdistukseen. snri yms muut aivojen hienomekanismin sotkijat senkun pahentavat asiaa


    • mielekästä.tekemistä

      Minä en "vedä" lääkettä, vaan otan sitä ahdistukseen ja pahoihin paniikkikohtauksiin.

      En kylläkään ottaisi 2 mg kerralla, vaan otan tarvittaessa 0.5 mg kerrallaan. Olen käyttänyt lyhytaikaisesti vaikuttavaa Xanoria kymmeniä vuosia (muitakin kokeiltu kyllä silloin tällöin, mutta lopetin lääkekokeilut 2000-luvun alussa, sivuvaikutuksia tuli kaikista muista niin paljon).

      Xanor asiallisesti käytettäessä on hyvä lääke pahaan ahdistukseen. Viittaan kintaalla kaikelle puheelle lääkehumalasta ja pitkäaikaisen käytön haittavaikutuksista. Minulle ei ole ehdoteltu vähentämistä tai lopettamista. Haitat jotka painavat vaakakupissa enemmän kuin hyödyt saattavat kuulemma tulla vasta 70 ikävuoden jälkeen jos silloinkaan. Näin sanoi nykyinen psykiatrini, käyn häneltä uusimassa lääkkeet kerran vuodessa.

      Kirjoitin aiheesta taas kerran, koska aiheesta tarvitaan mielestäni myös asiallisia kirjoituksia.

      Ja lopuksi: elämä ei pyöri lääkkeiden ympärillä, vaan muun tekemisen. Lääkettä, mitä tahansa, otetaan vain tilanteessa, jossa ei muuta vaihtoehtoa ole. Mitä enemmän muuta mielekästä ja joskus vähemmänkin mielekästä tekemistä, sitä vähemmän lääkkeitä tarvitaan.

      • Hyo876

        Et tule saamaan vastauksia. Tämän palstan keskustelijat ovat pääosin lääkkeitä ja viinaa vetäviä sekakäyttäjiä ja on aivan heidän oma syynsä, jos on vaikeuksia saada lääkäriltä lääkkeitä. Tämä pilaa monen ahdistuneen tilanteen, niin että lääkkeiden saantia aletaan kontrolloida.

        Jo pelkästään heittosi, että tekemistä pitää olla, aiheuttaa monelle sellaisen ahdistuspiikin, että siihen on vedettävä kiireesti jotakin.


      • Anonyymi

        En meinaa millään saada Xanoria edes tilapäiseen, vakavaan elämäntilanteeseeni. Miten jotkut voivat saada reseptin siihen vuosikymmeniksi!


    • Wie

      Puoli vuotta xanoria käyttäneenä voin pahoin joka päivä. Viimeinen tapletti oli kuin myrkkypilleri ja jouduin lopettamaan sen kuin seinään. Lääkäri määräsi Oxamin 15 millstä kolmesti päivässä. Vieroitusoireet kamalia. Pahoinvointi onneksi jäi pois. Paniikkikohtauksetkin hoidon alussa kestämättömiä. 80 vuotias yksinäinen naiseksi.

    • phettpk

      xanor depot 2mg on paras lääke pahaan ahdistukseen itellä annos on1aamulla1illalla olen syönyt xanoreja 20v.(on kokeiltu kaiken laisia lääkkeitä)

      • Anonyymi

        nykyään annos 2mg 2mg päivässä,vaikeaan ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon.olen syönyt xanoreja noin23v.toimii vieläkin.olen moni vammainen,aivovamma ja kaularangassa välilevy rappeuma alaselässä on hermov. säteilee molempiin jalkoihin ,vas.nilkka hermov. leikattu2:teen kertaan jonkinlainen jälkitila. ei muuta kuin hyvää kesän odotusta kaikille!!


    • xanor

      no itse syön 6mg päivässä jo 26v telareita en depotteja ja hyvin pärjään.

    • Anonyymi

      En keksi mitään lääketieteellistä syytä kenellekään ikinä määrätä Xanoria, enkä sitä myöskään ikinä tee. Enkä uusi jossain muualla kirjoitettuja reseptejä. Koko lääke pitäisi kieltää. Mikään muu lääke ei aiheuta yhtä paljon ongelmia kuin Xanor.

      • Anonyymi

        No minäpä keksin! Vaihdetaanpa aivoja niin tiedät miksi näitä otetaan. Muuten et liikkuisi edes postilaatikolle joten vaihda alaa saatanan apina!


      • Anonyymi

        Minä olen keksinyt Xanorin lääketieteellisen syyn.

        On aivan ihanaa, kun sain tehdä pitkän työuran Xanorien avulla. Ilman Xanoria olisin ollut sairaseläkkeellä jo 3-kymppisenä.

        Jos jollain on ollut vaikea fobia ettei ole ulos uskaltanut tai kauppaan mennä, niin silloin Xanor auttaa.

        Xanorin viihdekäyttöä en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Sanoman toimittajat ovat pahoja ihmisiä.

    • Anonyymi

      Xanor on ollut ainoa bentso, joka ei ole sopinut. Sain paniikkioireita jo 0.5mg annoksella. Nykyään loratsepaami, joka toimii niin ahdistukseen kuin paniikkioireisiin. Jännä juttu nuo ihmisaivot.

    • Anonyymi

      Xanor Depotteja ei pysty edes ylistämään niin paljon kuin pitäisi. Ovat kaikenlaisiin pelkotiloihin varma apu ja se apu ei tule viikkotolkun odottamisen jälkeen vaan välittömästi kun nappi on mahassa.

    • Anonyymi

      Oletko edelleen samaa mieltä?

    • Anonyymi

      olen syönyt xanor depot tabletteja siitä asti kun tuli suomeen(1996)ja toimii vieläkin on rauhallinen olo eikä mene enään päähän kun on syönyt niin pitkään 27vuotta.annos on minulla xanor depot 2mgx2tabl.=4mg,oireet ovat sen mukaiset,minulla on vaikeat mielenterveys ongelmat/psykoosit koodi kela kortissa 112 ye.

    • Anonyymi

      xanor depot 2mgx2=4mg aamulla 2mg illalla 2mg on paras vaikeaan ahdistukseen ja paniikkihäiriöihin olen syönyt muttereita siitä saakka kun ovat olleet markkinoilla(94-96 en ole ihan varma!!) syönyt noin 27v. toimii vieläkin on hyvä olla rauhallinen ja tasainen olo koko päivän!! ei nouse enää huppuun on vaan rauhallinen ei pahaa sanottavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Jos jollaki hyvä respa xanttuhin ja voisit niitä mahdollisesti kaupitella tännepäin olis vitun jees.. Yv Av Jono koska niihin helvetin vaikee saada respaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe