Olen biblioteekin parkissa. Jonkun tovin... Aika alko nyt!
yks mahdollisuus...
11
184
Vastaukset
- raamattuseura
parkkipaikallako ne nykyajan nuoriso harrastaa seksiä? Harras meininki vaatii hartaan paikan, ninnonnäin...
- kirjastofiili
tarkoitti muuten kirjaston parkkia, tampio. lukeminen kannattaa aina.
- sori vaan
en tuu ku lähen cruisailee koht. :)
- kiltisti ny
Vai niin! ..tänne. Tulet.
- vai pitäisi tulla
kiltisti ny kirjoitti:
Vai niin! ..tänne. Tulet.
tuu itse tänne päin ja en ole minäkään pelottava :)
- kiva juttu kun tulet
vai pitäisi tulla kirjoitti:
tuu itse tänne päin ja en ole minäkään pelottava :)
.. viimeksi minä tulin vastaan...
- vastaanko?
kiva juttu kun tulet kirjoitti:
.. viimeksi minä tulin vastaan...
ai tulit vai? hihihi, no nähdään sitten.
- cruisale
vaan niin nähään Nokian kirkon parkkiksella, käydään samalla moikkaamassa Markku Koivistoa., hallelujaa- lujaa ei sitte ajeta.
- on on on
Meressä kaloja... j
- eräs vastaaja
Kävin tänään taas kirjastossa. En havainnut sinua, vaikka vähän koitin katsella josko näkisin.
Maanantaina menen jälleen. - ...
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770