Ja kulkee känny käessä kuin oma teinipoika konsanaan. En ole kuin vajaan viikon kirjoitellu. HARKINNUT sanojani. Laittaisin sinulle suoraankin tekstiviestejä.. mieluummin soittaisin. Mutku kuviot on nyt mitä on. Kerran sitä txt kokeilin. Kovin olit vielä innoton.. mulla kohta aika loppuu. Olen päättänyt tehdä ratkaisuja jo tänä kesänä. Väliaikainen talous on jo katottuna. Rakentanut olen nyt paljon ystävien avulla. Onneksi niitä on. Jälkikasvun kohtalo on ottanut pitkään. Uhkana etten näkis enää koskaan. Se on yks jarru, joka pitäis osata hallita. Sekin vielä että rakastan sinua.. ajaa ja on ajanut mua pois tästä rakkaudettomasta liitosta pois. En pakota sua sellasiin mitä et halua tehdä. Rakkaus on vapauttava, kasvattava ympäristö. Tässä tämä nyt.
aikuinen nainen.
tee työs hyvin
2
170
Vastaukset
- puuuuuuuuuuuh!!!!!
tämäkin niin seko epäselvä viesti, oliko aloittaja nainen vai mies, edes se ei selviä tästä. Joo, .....joo.
- mit välii kumpi
Haitanneeko tuo ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760