Onko tuohon takaluukun aukaisuun vesisateen jälkeen korjaustietoja, kun tuppaa lorisuttamaan kuormatilaan vettä oikein kunnolla kun avaat takaluukun..
Autolla ajettu 18 000 km ja muuten kaikki kunnossa, ei muita vikoja tuon takaluukun vedenpäästön suhteen. Ja mielellään vastauksia ko mallin omistajilta ! Loistava kone automaatti ja kyllä kulkee. Öljymerkki ( Valvoline ) vieras Suomessa, mutta vastaavia öljyjä löytyy onneksi muilta, Mobil, Shell, jne jne !
508 Sedan Peugeot 163 diesel Automaatti
8
329
Vastaukset
- suunnittelumoka
Olen havainnut saman ongelman. Vikaa tuskin saa korjatuksi, pitäisi korin profiilia muuttaa asian hoitamiseksi, suunnittelumoka.
- vettä konttiin
Jeps, huoltokin levittelee vain käsiään tuon onnettoman suunnitelun johdosta.
- Jalle12333
Löytyy siihen helppo korjaus Peugeot-huollosta. Jos eivät tiedä sitä paikallisessa niin sano kovaan ääneen että kyselevät maahantuojalta!
- Ei apua
Valitettavasti tuo maahantuoja ei pysty (osaa) auttamaan ko. asiassa näin olettaisin, huonoja kokemuksia.
- 508 pökötti
Jos itselläsi jotain tietoa, niin sanoisitko mitä tehty / pitäisi tehdä ko ongelmalle jotta saisi sen korjattua itse vai pitäisikö viedä valtuutelulle korjaamolle ?
- XUD9TE
Ota yhteys Peugeot-huoltoon. Korjausohje löytyy ongelmaan. Tehdään takuutyönä. Ei iso homma.
- klklklkl
Ihan mielenkiinnosta kysyn että miten tuo korjataan.
- PÖKÖ FORUM
NÄIN KORJATAAN
http://peugeot-foorumi.com/index.php?topic=60190.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917