lisätä tuloeroja kasvattamalla suurimpia tuloja vai jättämällä pienimmät tulot ilman korotuksia?
Haluaako Vapaavuori
3
<50
Vastaukset
- Valittu linja jatkuu
Näinhän on juuri toimittukin,kuten Hesarissa ollut juttu taannoin kertoi.Pomojen palkat ovat täysin karanneet käsistä,mistä tosin kokoomuksen Ben Zyskovitskin taannoin moitti yritysjohtoa.Samalla kun vaaditaan malttia muilta,niin itselle ollaan valmiita kuittaamaan mitä erilläisilla nimikkeillä lisää rahaa (mm.Vehviläisen tapaua).Näitä tapauksiahan on jo runsain mitoin,eikä mitään kuitenkaan olla haluttu tilanteelle tehdä.Ylilyönnit voitaisiin helpostikin lopettaa mm. verolainsäädännöllä,mutta ns.tahtotilaa ei löydy.Valittu linja on tehty jo aikoja sitten kepun ja kokoomuksen ollessa hallitusvastuussa.Kepun nyt ainakin pitäisi hävetä tekemisiään,kun nyt niin ponnekkaasti vastustavat kaikkea sitä mitä kokoomuksen kanssa sopivat edellisessä hallituksessa.
- susijosyntyessään
freemountain on aika pas-ka ihmiseksi.. Pahoinpitelijä, varas, rattijuoppo.
joutais helvet-tiin sieltä arkadianmäeltä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439