Heippa!
Tekeekö joku yksityinen henkilö geelikynsiä Kuopiossa?
Opiskelijana ei ois varaa aina mennä salonkeihi laitattaa,
ja nykyinen laittaja jääpi äippälomalle eikä aio tehdä sen aikana.. :)
Geelikynnet Kuopio
10
1388
Vastaukset
- kynsijä
Kauneuspalatsissa on aloittanut Upeus by Heli Niskanen tekemään kynsiä ja tekee kyllä uskomattoman hyvää jälkeä. Kynnet kestää 6 viikkoa ja hinnat ei ole Kuopion kalleimmat. Teki ennen Varkaudessa mutta nyt sit avasin Kuopioon, joten pääsenpähän shoppailemaan kaupunkiin 6 viikon välein :) Suosittelen!
- emännällä on
Tiandra tekee kotonansa Saaristokaupungissa.
- asdfghlasldkasdaoieo
Hei. Itsekkin olen ajatellut ottaa geelikynnet, ja mietin että tekisikö joku kotonaan niinku yksityisenä. Olisiko mahdollista saada hänen puhelinnumeroaan tai s-postia jottai voisin ottaa yhteyttä?=) kiitos jo etukäteen.
- moi12343
Missä se on? :)
- moimoimoimoi____
minäkin haluaisin tietää :) haluisin vähän halvemmalla nätit ja kestävät niin tekisikö joku?
- tarji0100
Voisiko saada tämän Diandran numeron tai osoitteen tai onko hänellä ilmoitus jossain josta voisi saada tiedot ???
- geelikynnet
[email protected] voi kysellä lisää
- millis2
Teen kanssa kynsiä Kuopiossa, laatu ei mikään paras sillä en ole tehnyt kauaa.
Hintaa kynsillä 10-15e :) Lisätietoja saa pyytämällä, [email protected] - Seli seli
Laitappa silikoonikynnet olemaan. On vaimolle vaikea selittää kun selässäni on pitkiä verinaarmuja.
- hitonTyperykset
Kylläpä on pinnallista sakkia. Ei varmaan järki teidänkään päätänne pakota..keskittyisi aloittajakin vaan siihen opiskeluun kynsien sijasta niin voisi olla muutakin tulevaisuutta edessä kuin vain "ihQdaa geelikynnet IIIK"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685