Polttoaineen hinta Kangasalla

Seuranta 2-vuotta

Oletteko huomanneet kun Kangasalan jakeluasemat eivät enää ole polttoaine .net
palstalla kun aloin kirjoittaa julkisesti että paikkakunnalla on seurantani mukaan olleet lähes yhdenmukaiset hinnat jakeluketjusta riippumatta viimeisen kahden vuoden ajan.
Siis Kangasalla kartelli yrittäjilllä päällä.
Tankatkaa Tampereella niin ette osallistu noitten kiskureitten elättämiseen.

6

433

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl nääs huomattu

Kyl huomattu on ja ite ku käy Pirkkalan suunnal töis ni siel tankaten oon säästäny jo pari saturaist noi kahe vuode aikan.
      Oon nääs tehny iha sama päätelmä Kangasala polttoaine ketjut kartellis.
      Kiitti ku olet ottanu asia esii tulee koht yrittäjil tarkistus ku Kangasala porukat huomaa mite on hinnat.

• Esimek hinnoist tänä

ABC, Keisarinviitta 2 Hinnat 15.06. 95E10 1.518 98E 1.588 Diesel1.378
      Täs o muute tän päiväne esimerkki hinta Pirkkalast jos ette muute usko.
      Kyl tutisee puntti Kangasal polttoaine myyjil. Verrakkaa hintoi.

• Talkoojuttu

Polttoaine.nettiä päivitetään talkoilla..., siis kuka hyvänsä.
      Ja tuskin kovin moni tekee sitä innokkaasti.

• Seuranta 2-vuotta

Kangasalan polttoaine kauppiaat eivät ainakaan enää kehtaa hintojansa julkaista on niin sikamaisen kalliit noi yhteisesti sovitut ryöstöhinnat.
      Verratkaa hintoja polltoneste .net kyllä oli päivitettynä myös Kangasalla ennen kun aloitin tiedottaa "KYLÄN" yhteishinnoista.
      Sivustoja muuten päivitetään useilla paikkakunnilla päivittäin ja tarkasti.

• bbjbjbj

2000 luvun alkupuolella kangasalan asemilla oli lähes aina edullisempaa kuin tampereella. Saman homman huomannut että hinnat on ollut korkeet nykyään.

• seuranta 2-vuotta

Olet oikeassa vaan sen ajan mentyä putkahti ne yhtenäis korkeat hinnat pysyviksi.
        ruutanan Shell on ainoa mistä nykyään ilmoitellaan hintoja.
        Tiedän että hinnat ilmoitamme me asiakkaat siinä ei ole epäselvää mutta Kangasala on nykyisin kallis tankkauspaikka enkä itse käytä ollenkaan paikallisia jakelupisteitä, selkeä kartelli ei se siitä kaunopuheilla muutu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      79
      2494
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      847
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      482
    Aihe