En pelkää murtovarkaita, auto-onnettomuuksia tai korkeita paikkoja. En pelkää bakteereja tai pommiuhkaa.en osaa.mutta pelkäsintaikaolentojen vahingoittavan minua . Melkein joka päivä kahdeksan vuoden ajan.
Kiitos mielikuvitukseni määrän, muutkin oireet ovat hyvin satu tai enemmänkin kauhuelokuvavaikutteisia.
Oireita on ollut seitsemänvuotiaasta ainakin. Diagnoosin sain vasta vuosi sitten. Vasta vuosi sitten uskalsin sanoa peloistani senkin uhalla, että nuket ja taikaolennot kostaisivat.
Terapia on auttanut suuresti, mutta en ole lähelläkään puoltaväliä.joskus palataan lähtöruutuun
Joten ajattelin että jos olisi ehkä muitakin joilla mielikuvitus värittää pakko-oireita.
Outoja oireita
5
309
Vastaukset
Ihan tuttu tunne, tosin sitä oli vaan lapsena mutta pitkälle teini-ikään ja aikuiseks asti. Sittemmin se on kylläkin väistyny, mut ainaki tiedät ettet ole yksin. :)
- nuketjoo
Nuket on mielestäni edelleen kammottavia. Pelko on edelleen jossain, vaikkakin lievempänä. Olen 40 v. Miss.
- Kovin ahdistunut
nuketjoo kirjoitti:
Nuket on mielestäni edelleen kammottavia. Pelko on edelleen jossain, vaikkakin lievempänä. Olen 40 v. Miss.
Nuket ja klovnit on ihan hirveitä.
- pakkismaneeri m
Minulla oli siitä asti kun lukemaan opin usko, ettei kirjaa saa lopettaa kesken lukemisen, vaikka se olis kuinka tylsä.
Näitä pienipakkomaneereita on muitakin, vielä aikuisenakin. Liittyvät liikakiltteyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770