Olen huomenna menossa erääseen illanviettoon,erä tumma mies tulee myöskin, onko hän olleenkaan lähestyttävissä vai olenko vain kuvitellut kaiken?
Lähestyykö hän
4
74
Vastaukset
Hei
kun tämä on niin lyhyt kysymys, eikä sinulla ole suuria ongelmia, katson siihen vain lyhyesti.
en näe tässä tummaa miestä, vaan odottavan naisen. naisen molemmin puolin tehdään lähtöä, hevoset laukkaavat poispäin, eri ilmansuuntiin.
sinä löydät kuitenkin omasi, ihan varmasti. tällä miehellä voisi olla parta, tai ainakin jonkinlaista karvaa kasvoissaan. ehkä aika ei vielä ole kypsä, koska näen sinun tirauttavan itkut, kun kaikki häviävät paikalta. no, odota ja valmistautdu!
t. Keskiyö- marttahelena
voisitko pikkuisen selventää, odottava nainen, raskaanako?En ainakaan minä.Ketkä lähtevät ?En oikein ymmärtänyt.
- viisautta.,.,
Miehellä on kumallakin puolella nainen. Oletko toinen sitä en tiedä ja odottaako toinen jo lasta hänelle. Luulisin sinä ja hän ette kumpikaan jää tämän miehen kanssa.
Sinulle on tulos uusi partainen mies kun jaksat vielä heimen odottaa. Näin luulisin Tuntijasi yrittiä sanoa. - marttahelena
Hauska selitys.Olemme jo sen ikäisiä, että lapsia ei enään saada.Ilta oli onnistunut ja kaikin puolin ihana..Mutta odotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000