lusiina514.6.2012 16:37
-1 Avaa
Sulje Minä olen kaikkien heidän "tuttava" joilla säilyy positiivinen ote asioihin ja vaikeuksista huolimatta kyky nähdä asioista aina se valoisa ja joskus (musta) humoristinenkin puoli. Eiköhän nimim. Mailta ole ainakin kirjoitustensa perusteella ainoita "normaaleita" täällä :).
Juuri näin näkee positiivinen EI SYÖPÄÄ itse koskaan sairastanut ihminen,minkälaiset ovat hänen kokemuksensa,niihin en paljon panosta.Korri Lusiiina vetää huumorilla läpi koko keskustelu palstan,haukkuu milloin milläkin eri jutuilla tämän hetken syöpäpotlaat,kuten myös ne jotka ovat jotka hoidot kestivät ja ne jotka eivät kestäneet.Palstan suuri häpeä syöpäpotilaille,ei paljon iloa tule mitä ihmeellisestä tuubeista,joita avain itse Korri omaksuu ihan oikeina.
Tälläinen erikois ihmimen kuin HH Next of,HH,lusiina1-5 muutamia nikeistä. Mitä luulet omasta tulevaisuudestasi.syöpää et varmasti saa,siinä aiheessa olet jo jutellut itsesi valmiiksi,miten on henkinen tasapaittomuutsei,hae apua ennekuin on liian myöhäistä.Sen jälkeen,jos tapaat hyvän terapeutin,hän johtaa palstoille,jotka sopivat sulle oikeiksi.Tämä palsta ei oo sun juttus.
Oon 44 ja 2 syöpää sairastanut ja tajuan että sitä kolmatta en kestä.Jippii sanoo Korri,mutta mulle se on ihan toista:(
Korri you came o chance my life
25
114
Vastaukset
Hyvä apua etsimässä!
Sinä saat olla laisesi ihan vapaasti, sinun maailmankäsityksesi sopii sinulle ja hyvä niin. Minun mielipiteeni ja e lämänkatsomukseni ja maailmankuvani ei tarvitse sopia sinulle eikä miellyttää sinua mutta silti sovimme samalle palstalle. Olemme toisillemme tuntemattomia, minä en tunne sinua etkä sinä minua oikeasti etkä oikeassa elämässä.Huumori on paikallaan oikeissa paikoissa ja sen oikean paikan tietää kukin syöpäpotilas ja heidän läheisensä itse, sitä ei muut valitse, et sinäkään.
Näytä missä olen KAIKKI SYÖPÄPOTILAAT haukkunut,sinulla täytyy olla siitä näyttö jotta olet uskottava, muutoin kirjoituksesi jäävät vain pahansuopuuden ja ilkeyden tasolle. Kukaan meistä ei tiedä milloin sairastuu syöpään, se on kuitenkin aika yleinen sairaus tänään kuten seuraavaan linkkiin tutustuessasi voit todeta: http://www.cancer.fi/syoparekisteri/.
Olen pahoillani sinun sairastumisesasi, se on rankka juttu mutta minä en ole siihen syypää. Kirjoituksistasi päätellen myös sinä tarvitsisit jonkinlaista keskusuteluapua joko jonkin läheisen ystävän tai ehkä ammattiauttajakaan ei olisi pahitteeksi. Aistin ahdistuksesi määrän. Minun mahdollinen poistumiseni palstalta sitä kuitenkaan ei helpota. Jos minä en ole kaatopaikkasi, se on sitten joku muu. Huomaatko että se paha olo voi olla lähtöisin sinusta itsestäsi, voisiko se olla mahdollista?
Kaikesta huolimatta : Mukavaa ja rentouttavaa kesää sinulle. Jos minun kirjoitukseni häiritsevät sinua, älä lue niitä. Hallitsetko sen verran itseäsi että jätät kirjoitukseni lukematta? Ehkä hyötyisit myös tästä: http://vihanhallinta.fi/- Tubit nyt sinne
Kerro ja näytä kaikki jotka ovat juuri sinulle antaneet positiivistä palautetta,etsin mutta en löytänyt,miksi! Siksi mon ihmettelee sun pakkoroikkumista palstalla ja leikkiä syöpä potilaiden tunteilla,kun et niistä ihan itse tiedä yhtään mitään.Tuubitukset voit laittaa johonkin muualle,minne ne sopivat,tai vain viihdyttää niillä omiiin tarpeisiis.Onko HH miehesi,ja varmasti todella iloinen kun näit teit,mies parka.Tämä on varmasti asia mikä askarutaa hänen ja miehensä erotiikka elämää.Toivomme parasta että apua siihen löytyy:)Lusiina sitä vain rohkeasti hakemaan ja vastaan ottamaan.Ehkä sen myötä paineetkin helpottuu!
Ja jos minun kirjoitukset häiritsevät sinua.Älä lue niitä jne.kuten kirjoitit.Hallitse itseäsi jne.Tuubia pyllyyn,oot varmaann unohtanut mitä siitä saa:)Ja jos ei saa muuttu elämä aika kalpeeksi. Tubit nyt sinne kirjoitti:
Kerro ja näytä kaikki jotka ovat juuri sinulle antaneet positiivistä palautetta,etsin mutta en löytänyt,miksi! Siksi mon ihmettelee sun pakkoroikkumista palstalla ja leikkiä syöpä potilaiden tunteilla,kun et niistä ihan itse tiedä yhtään mitään.Tuubitukset voit laittaa johonkin muualle,minne ne sopivat,tai vain viihdyttää niillä omiiin tarpeisiis.Onko HH miehesi,ja varmasti todella iloinen kun näit teit,mies parka.Tämä on varmasti asia mikä askarutaa hänen ja miehensä erotiikka elämää.Toivomme parasta että apua siihen löytyy:)Lusiina sitä vain rohkeasti hakemaan ja vastaan ottamaan.Ehkä sen myötä paineetkin helpottuu!
Ja jos minun kirjoitukset häiritsevät sinua.Älä lue niitä jne.kuten kirjoitit.Hallitse itseäsi jne.Tuubia pyllyyn,oot varmaann unohtanut mitä siitä saa:)Ja jos ei saa muuttu elämä aika kalpeeksi.Darling, en elä positiivisesta palautteesta vaan kirjoittamisen ilosta. Kuinka monta "positiivista palautetta" sinä olet näihin jatkuviin vainoamisviesteihisi saanut?
Syöpään sairastuneen läheiseni ja minun suhteeni laatua sinun ei tarvitse tietää eikä sitäkään onko sairastunut läheiseni ylipäätään mies tai naispuolinen.
Tämän viestin perusteella näytät elävän puutteessa. Toivotan sinulle oikein viriiliä kesää, toivottavasti tänäkin kesänä sinäkin saat oikein kunnolla että jaksat hymyillä pimeimmän syksyn maireasti ;). Toivottavasti saat tuubia pyllyynkin kun näytät sitä halajavan. Muista kuitenkin turvaseksi, kaikenlaista seksitautia on kesällä liikkeellä.Ja happamuus ei vedä kyllä puoleensa joten opettelhan ihmismäiset käytöstavat kuitenkin.
Tätähän sä kysyit ;)
- sairasloma-kesäloma
Lomaile välilllä,Lusiina:)
- Lusiina 5
E mie viel jouva ;)
- H2O+AU
Tää pikku hupasa korri lusina hh sun muu on ,lienee jatkuvalla lomalla 'ei koskaan ole työelämässä ollutkaan,näitä monionkelmaisien työkokeiluja laitoksissa pikkukorri on vaan joutunut huonolla vasteella työvoimalaitos on tympääntynyt tuohon naikkoseen,josxta ei ole edes välttäväksi lattioitten luutuujaksi.
Täällä se viisatelee,kun sen pitaisi olla suljetulla osastolla lääkityksessä. - Lusiina 5
H2O+AU kirjoitti:
Tää pikku hupasa korri lusina hh sun muu on ,lienee jatkuvalla lomalla 'ei koskaan ole työelämässä ollutkaan,näitä monionkelmaisien työkokeiluja laitoksissa pikkukorri on vaan joutunut huonolla vasteella työvoimalaitos on tympääntynyt tuohon naikkoseen,josxta ei ole edes välttäväksi lattioitten luutuujaksi.
Täällä se viisatelee,kun sen pitaisi olla suljetulla osastolla lääkityksessä.Aivan niin huoks, nyt se paljastu,oikeessa olet, miten tiesitkin.
- Lusiina 5
Sitä paitsi minä en ymmärrä ruotsia :0.
- Oppi ei ojaan kaada
Sitä mitä et osaa,niin opettele,suomihan on kaksikielinen maa.Noloa sulta tunnutstaa tämäkin asia.
Oppi ei ojaan kaada kirjoitti:
Sitä mitä et osaa,niin opettele,suomihan on kaksikielinen maa.Noloa sulta tunnutstaa tämäkin asia.
En mie opi ruåtsia, se on liian vaikiaa.
- sairasloma-kesäloma
Ei tää palsta ole niin tärkeä ettetkö välillä ehtis lomailla.
- simmottiist
lusiina5 kirjoitti:
Juu mut kaiki aikanaan ;)
Onko sulla joku ihme pakkomielle tähän palstaan vai nautitko tällaisesta riidan kylvämisestä? Kannattaisko hakee apua? Ei vaikuta ihan normaalilta, että jatkaa ja jatkaa, vaikka palaute on lähes koko ajan negatiivista. Ja kuinka se voisi muuta ollakaan ihmiselle, joka esim. keskustelee itsensä kanssa. Olihan se tosin huvittavaa lukea, kun HH kysyy NofK:lta, kuinka hänen läheisensä voi (vai oliko se toisinpäin) ;D.
- Si.Li.ppe
simmottiist kirjoitti:
Onko sulla joku ihme pakkomielle tähän palstaan vai nautitko tällaisesta riidan kylvämisestä? Kannattaisko hakee apua? Ei vaikuta ihan normaalilta, että jatkaa ja jatkaa, vaikka palaute on lähes koko ajan negatiivista. Ja kuinka se voisi muuta ollakaan ihmiselle, joka esim. keskustelee itsensä kanssa. Olihan se tosin huvittavaa lukea, kun HH kysyy NofK:lta, kuinka hänen läheisensä voi (vai oliko se toisinpäin) ;D.
Kun keskustelee itsensä kanssa,saa ne parhaimmat vastaukset.
simmottiist kirjoitti:
Ai kauhia edellisessä unohtui oikoluku ja oli yksi ässä liikaa, tässä uusiksi ;)
Ystävällistä huomenta Sinullekin!
En kirjoita siksi että minulla olisi pakkomielle enkä siksi että minua täältä kaltaisesi herttaiset ovat häätämässä vaan siksi koska haluan, OK?Si.Li.ppe kirjoitti:
Kun keskustelee itsensä kanssa,saa ne parhaimmat vastaukset.
Kyllä minulle aina välillä täällä joku muukin vatsaa kuin minä itse. Ja te "palstan aiheessa pysyjät" olette te suurin ryhmä jotka vasrmistatte keskustekukaverit :))
- Noitsu
Jaarittele vaan itsesi kanssa:)
Näkyyhän noita puhekavereita piisaavan ihan liaksikin asti jottei tertte ittekseen jaaritella ;)
- Aina aina aina
Aina vika sana? Miksi? Käytä tämäkin aika lähimäisesi huolen pitoon. Älä vastaa.
Elä sie tule mua neuvoon.............................................................
Miks lähimmäiseni huoli pitää olla pidossa?
- Rekkaamaton sp
Lusiina5 ja Lusiina 5 kommentoivat tässä aloituksessa yli 10 krt! Tyypillistä hänelle monivuotisena moninikkinä, joka rakastaa sanoa viimeisen sanansa...
- -ra
Sano sinä viimeimem sana jos niin potuttaa.Hyvä jotta Lusiina tänne kirjoittaa,muuten palsta olisi melko tyhjä
Hui, nää sanat eivät toivon mukaan olen mun viimeiset :)
- Korilla ei oo asiat
Pakkomieli on,kun aina pitää saada sanoa vika sana:)
- Lusiina 5
Joo näin.................
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418