Porin kovimmat naisten iskijät

saanti varma

Tehdääs listaa kovista jannuista jotka saa joka baarireissulta tai yökerhosta, pelkästään nykäisemällä tyttöä hihasta ja sanomalla että sä lähdet mun mukaan.

15

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cellisti Achmed

Musta Rullahuuli on kova jätkä. Kun se baaritiskillä nuolee kulmakarvojaan niin jopa Suomineito kastuu kuin kevätsateessa.

• minä!

MINÄ ! ! !

• PutkaPete

Nummelinin veijari. Oikeen ISKIJÄ

• tintiikpdsswldaÅ

onko moinen "kova jannu"?
      mikä se nainen sitten on jolla aina käy näin?

• 8 8 7 6

Kaikki naiset lankeavat kun minä näytän habaa!
      Oli naimisissa tai ei.

• 9 9 8 7

taidat olla varsinainen HABANERO vitun pullistelija!

• huhhuh

tunnen yhden hepun, joka on naisvaltaisella alalla töissä ja on käynyt lähes kaikkien naisten värkit läpi. se kyllä ihmetyttää, miksi kaikki naiset ovat munahaukkoja..?
      Jos ton hepun vaimo tietäis, minkälainen veivimies oma aviomies on, niin johan riemu syntyis..
      taidan lähettää tuntemattoman sähköpostin sen vaimolle ja paljastaa kaiken.

hyi noita veivimiehiä, kun joka koloon pitää sarvensa änketä..

• helli kuvonen

Taitaa itseäsi harmittaa kun et ole päässyt sen käsittelyyn?Vain ämmät voivat olla noin katkeria, ja se katkeruus tulee useasti siitä että sai rukkaset joltain mieheltä, tai sitten on niin luotaantyöntävä luonne ettei kukaan tahdo olla likelläkään.

• jepppp....

ei kuule harmita. se vain on niin vaikeaa joidenkin uskoa, että toisilla on aivot yläpäässä, eikä alapäässä. tämän miespuolisen munahaukan aivot ovat valahtaneet haaroihin.

• ihquu ihquu

Ei tarvi ku nahkahousut ja meikkiä ni johan pikkutytöt kirkuu.

• Kunnollinen

Poninhäntä,tatskoja ja sopivasti viinalle haisee...niin näköjään porilaiset tytöt tykkää,hyi stana!

• kultalevy

Itseasiassa olen huomannut että tuo poninhäntäjuttu pitää kutinsa, naiset tykkää jostain syystä pitkähiuksisista miehistä ja toinen ääripää on kalju, oma fanikuntansa pulipäilläkin.Pori on niin epänormaali paikka että tavallinen ei kiinnosta näemmä ketään.

Tuo meikkirokkipelleily sen sijaan houkuttaa kirkuvia pissaliisoja.Ikääntyvien rokkareiden pelastus, saavat edes jotain huomiota kun ne 10 vuotta veivatut paskat biisit ei kiinnosta ketään.Käy vaikka katsomassa missä tahansa porin baarissa niin näet kuminaamaisia keith richardseja tatuointeja, läväreitä ja muuta paskaa täynnä selittämässä jollekin teinille miten "levysopimus" on viittä vaille valmis.

• 19+10
        kultalevy kirjoitti:

Itseasiassa olen huomannut että tuo poninhäntäjuttu pitää kutinsa, naiset tykkää jostain syystä pitkähiuksisista miehistä ja toinen ääripää on kalju, oma fanikuntansa pulipäilläkin.Pori on niin epänormaali paikka että tavallinen ei kiinnosta näemmä ketään.

Tuo meikkirokkipelleily sen sijaan houkuttaa kirkuvia pissaliisoja.Ikääntyvien rokkareiden pelastus, saavat edes jotain huomiota kun ne 10 vuotta veivatut paskat biisit ei kiinnosta ketään.Käy vaikka katsomassa missä tahansa porin baarissa niin näet kuminaamaisia keith richardseja tatuointeja, läväreitä ja muuta paskaa täynnä selittämässä jollekin teinille miten "levysopimus" on viittä vaille valmis.

Pulipäistä kiinnostuneet naiset eivät vain jostain syystä yleensä itse ole ihan sieltä kaikkein viehättävimmästä ja naisellisimmasta päästä.

• ilkkapetteri
        19+10 kirjoitti:

Pulipäistä kiinnostuneet naiset eivät vain jostain syystä yleensä itse ole ihan sieltä kaikkein viehättävimmästä ja naisellisimmasta päästä.

Pitää kutinsa.Siwan kassat ja Talouskoulun munkkipossuosaston naiset haluavat pulipetterin sulhokseen.Näitä pareja sitten näkee prisman jonoissa kommentoimassa toisten ulkonäköä ja aprikoimassa paljonkohan keppanaa ja sidukkaa jaksavat kaksistaan kantaa autolleen ja pitäisikö hakea toinenkin satsi ettei lopu kesken.

Joku vika on pitkätukkiakin haluavissa.Mikä hemmetti siinä karvassa viehättää?Luulis että normaali yksilö ei tahdo jotain vitun anita hirvosen pehkon omaavaa paarmansyöttiä kämpilleen viiniä lipittämään.

Ei käsitä.

• Hih-hih,
        ilkkapetteri kirjoitti:

Pitää kutinsa.Siwan kassat ja Talouskoulun munkkipossuosaston naiset haluavat pulipetterin sulhokseen.Näitä pareja sitten näkee prisman jonoissa kommentoimassa toisten ulkonäköä ja aprikoimassa paljonkohan keppanaa ja sidukkaa jaksavat kaksistaan kantaa autolleen ja pitäisikö hakea toinenkin satsi ettei lopu kesken.

Joku vika on pitkätukkiakin haluavissa.Mikä hemmetti siinä karvassa viehättää?Luulis että normaali yksilö ei tahdo jotain vitun anita hirvosen pehkon omaavaa paarmansyöttiä kämpilleen viiniä lipittämään.

Ei käsitä.

paarmansyöttejä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe