Piiskaamisvälineet?

spankg

45

1742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä meillä

Kiinnittämiseen nahkahihnat, panta, ketjut ja tietenkin köydet.
      Piiskaamisvälineenä ovat oma kämmen, nahkainen monihaarainen piiska/ruoska, nahkavyö ja ratsupiiska.

• SamiJuhani

Olet nyt nousemassa puuhun latvasta persaus edellä. Ei piiskaus ole välineurheilua, vaan se on mielikuvituksen temmellystä, jota piiskalla vain avitetaan. Tärkeintä on se, mitä pään sisällä tapahtuu ja mitkä ovat tuntemukset, ei se, kuinka persaus kihelmöy, joka kylläkin ryydittää tuntemuksia.

Hyvä piiskaaja saa uhrinsa hikoilemaan jo pelkällä puheella ja alistumaan sekä miltei uskomaan olevansa jossain muualla paljon ikävämmässä paikassa.

• ennenkinpiiskannut

juuri näin. piiskattavaa ei sidota kiinni sillä pelkkä henkinen ote riittää. niskoittelustahan seuraa lisää piiskaa, joten kyllä se siitä taipuu...

meillä riittää kotona se, että käsken housut alas ja piiskausasentoon. vaimo laskee tälloin aina automaattisesti housut kinttuihin ja nostaa paidan ylös niin että rinnat tulevat esiin ja jää sitten kädet nilkoissa odottamaan keskelle olohuoneen lattiaa.

itse piiska voi olla melkein mikä tahansa tilanteesta riippuen. piiskauksen jälkeen sitten aina nurkkaan häpeämään.

• Piiskuri -

Sami Juhani on täysin oikeassa - näin se menee!

• Kunnolla!
      • Kunnolla!

Käsittämätöntä!

" Tämä video on poistettu, koska se rikkoo YouTuben alastomuutta tai seksuaalista sisältöä koskevaa käytäntöä."

Tuo selityshän on kuin Suomi24:n antama - sillä ei ole mitään tekemistä poistosyyn kanssa! Youtube on täynnä videopätkiä, jotka näyttävät alastomuutta ja seksuaalista sisältöä. Tuossa pätkässä ei oikeastaan ollut kumpaakaan, sillä se oli kuvaus todellisesta piiskarangaistuksesta, jossa piiskattava suojattiin ja sitten annettiin tuo kova rangaistus. Ne haavat eivät parantuneet viikkoihin!

Todellisuus taitaa aina olla mielikuvitusta pahempaa.

• Kunnolla!
        Kunnolla! kirjoitti:

Käsittämätöntä!

" Tämä video on poistettu, koska se rikkoo YouTuben alastomuutta tai seksuaalista sisältöä koskevaa käytäntöä."

Tuo selityshän on kuin Suomi24:n antama - sillä ei ole mitään tekemistä poistosyyn kanssa! Youtube on täynnä videopätkiä, jotka näyttävät alastomuutta ja seksuaalista sisältöä. Tuossa pätkässä ei oikeastaan ollut kumpaakaan, sillä se oli kuvaus todellisesta piiskarangaistuksesta, jossa piiskattava suojattiin ja sitten annettiin tuo kova rangaistus. Ne haavat eivät parantuneet viikkoihin!

Todellisuus taitaa aina olla mielikuvitusta pahempaa.

Tuo rangaistus oli todella vaikuttava!

Itse rangaistus oli paha, tosi paha, mutta sen esitoimet olivat varmasti hyvin epämiellyttäviä. Ei siinä piiskattavaksi tultu alastomana, vaan kundilla oli esiliina edessään. Sitten sidottiin piiskauspenkkiin ja useita piiskaussuojia aseteltiin, kunnes lopulta vain pakarat olivat näkyvillä. Koko homma olisi mennyt paljon kepeämmin yhdellä isolla "suojapeitolla", missä olisi ollut pakaroita varten nelikulmainen aukko. Sen kiinnitäminen olisi ollut nopeaa. Vaan tuomion täytäntöönpanossa on aina omat seremoniansa, jotka varmasti ovat uhrista hyvin epämieluisia.

• Mrs. Piiska

Minulla on vajaa kymmenen nahkaista remmiä ja pojat saavat poimia koivunvitsija metsästä

• Piiskaatko

014/alueelta olen hoikka 47.v mies parikertaa saanu piiskaa/remmiä ja joutunut! Itse hakemaan koivuniemen "piiskat" haluisin uudestaan piiskauksen sidottuna oisko halukasta piiskaja MIESTÄ TXTTIT en vastaile ilman numpaa ja aluxi vain txttit 0465503619 ps.salas tietty pakarat/reidet punaiseksi

• Solmunen
        Piiskaatko kirjoitti:

014/alueelta olen hoikka 47.v mies parikertaa saanu piiskaa/remmiä ja joutunut! Itse hakemaan koivuniemen "piiskat" haluisin uudestaan piiskauksen sidottuna oisko halukasta piiskaja MIESTÄ TXTTIT en vastaile ilman numpaa ja aluxi vain txttit 0465503619 ps.salas tietty pakarat/reidet punaiseksi

Vahinko, että ollet Keski-Suomessa.

Lähempänä 09-aluetta syntyisi houkutus tarjota sinulle saman tyyppistä käsittelyä kuin minkä kohteena minä olen toistuvasti vaimoni toimesta.

Kertoimella 1,5.

En pidä remmeistä enkä vitsoista vaan raippaa ja rottinkia täytyy välineen olla.
        Tuo toiveesi sidotuksi tulemisesta kiehtoo minua.
        Jos ryhdyn alistamaan miestä ( kerran kokeillut ) niin aivan aluksi sidon kädet selän taakse.

Mutta, saihan tässä nyt mielikuvitus hieman puuhaa.

Ps. Olen umpihetoro jota kiinnostaa sidonta puolin ja toisin sekä raipalla käskyttäminen.

• poika12345

Kyllä koivuvitsa haettuna metsästä on paras piiskausvälinen tuhmille pojille. Ei muuta kuin pöksyt alas ja piiskaa p...., että silleen.

• Kunnon piiskaa

Moi mistä oot haluisin sun piiskattavaksi ja kunnolla

• piskaa tarvitseva
        Kunnon piiskaa kirjoitti:

Moi mistä oot haluisin sun piiskattavaksi ja kunnolla

HYvää päivää. Olen parsataa kilometriä oulusta etelään. Piiskaa vailla oleva poika henkilö. En ole tuo edellä täällä kirjoittanut.

• piskaa tarvitseva kirjoitti:

HYvää päivää. Olen parsataa kilometriä oulusta etelään. Piiskaa vailla oleva poika henkilö. En ole tuo edellä täällä kirjoittanut.

Minä asun aika lähellä sinua silloin? Ehkä me voimme anna toinentoisella piiskaa?

• Minä haluan kunnon piiskaa koivuvitsoilla,ohueita vitsat joka ei mene syvään vaan rapsuttaa pinnalla,saa tulla pientä vertakin !

• Mr. M 32.

Täällä mies joka toimisi masterina, vaikka poikavanhalle. Käsittelyssäni ei mitään sitomisia tarvita, fyysisen ja psyykkisen tilanteen hallitsen minä ja sinähän "taivut" joko vähemmän pahalla tai sitten tosi pahalla.
      Samoin minä päätän millä piiskataan, miten piiskataan, miksi piiskataan, kauvanko piiskataan............................jne.
      Piiskaus on aina täynnä yllätyksiä, joihin piiskattavan vain on nöyrryttävä ja otettava vastaan mitä tulee- Ja ainahan se syy siihen piiskaamiseen löytyy, se on varma se.
      Vikinät ja itkut ei auta, eukä armon anelut, samoin vastaan laittaminen vain pahentaa kuritettavan tilannetta.
      Ja kuten sanottu yllätyksiä löytyy pajuraipoista, nokkosista.................
      Kuten myös piiskattavia kohtia, pakaroiden ja reisien lisäksi - miltähän maistuisi nokkospiiskaus pojan palleille ja...... vaikkapa välipalaksi taikka vikuroinnin vuoksi lisä rangaistukseksi...

• Jos haluat annaa minulle piiskaa minun ilmoitus iskuritreffit on NÖYRÄORJA JA VITSAKURI

• Mr. M 32.
        poikavanha kirjoitti:

Jos haluat annaa minulle piiskaa minun ilmoitus iskuritreffit on NÖYRÄORJA JA VITSAKURI

Krlvoton kuva!

• masokistimies
        Mr. M 32. kirjoitti:

Krlvoton kuva!

nyt en ymmärä yhtään mitään? Krlvoton kuva?Mitä se on?

• minä tulen aivan kiimainen kun luen tämän sinun kertomus kuinka sinä määräät yli minua!

• Mr. M 32
        masokistimies kirjoitti:

nyt en ymmärä yhtään mitään? Krlvoton kuva?Mitä se on?

Polvillesi kurja. Katse näppäimistöön. Mikä kirjain on r-kirjaimen vieressä?

Kuinka uskallatkin arvostella masteria kirjoitusvirheistä!

• Master 32.
        poikavanha kirjoitti:

minä tulen aivan kiimainen kun luen tämän sinun kertomus kuinka sinä määräät yli minua!

Älä siitä huolehdi, otan sinusta täyden henkisen ja fyysisen vallan. Ja tulet huomaamaan miten nöyrä poika olet jo ennen kuin ensimmäinen sivallus on persettäsi tai reisiäsi lämmittänyt.

• Master 32. kirjoitti:

Älä siitä huolehdi, otan sinusta täyden henkisen ja fyysisen vallan. Ja tulet huomaamaan miten nöyrä poika olet jo ennen kuin ensimmäinen sivallus on persettäsi tai reisiäsi lämmittänyt.

Sisäreidet se kirvele paljo enemmän kuin pakaroissa!Sinulle on varmasti enemmän kiihottava piiskata reidet kun ne ovat niin pitkiä ja kapeat,se mahduu monta iskuja ennen kaikki raidat kasvavat yhteen,pakaroissani on lyhyt,sinne ei mahdu monta raitoja ennen ne ovat lihanpunaiset

• poikavanha kirjoitti:

Sisäreidet se kirvele paljo enemmän kuin pakaroissa!Sinulle on varmasti enemmän kiihottava piiskata reidet kun ne ovat niin pitkiä ja kapeat,se mahduu monta iskuja ennen kaikki raidat kasvavat yhteen,pakaroissani on lyhyt,sinne ei mahdu monta raitoja ennen ne ovat lihanpunaiset

Olen varmuuden vuoksi riisunut kaikki vaatteeni jo ja seison polvella tietokoneen edessä polvella kun kirjoitan tämä!

• Masterinorja
        Mr. M 32. kirjoitti:

Krlvoton kuva!

Nyt vasta Masterin tyhmä orjasi ymmärä?kelvoton kuva?Jos saan sinun e-postiosote iskurissa ja lupaat että sinä et levität kuvat netissä minä voin lähettää sinua kuva kun olen itse piiskanut minua muutama iskuja ohuella kovalla keppi!

• Mr. ..
        poikavanha kirjoitti:

Olen varmuuden vuoksi riisunut kaikki vaatteeni jo ja seison polvella tietokoneen edessä polvella kun kirjoitan tämä!

Alat ymmärtämään, pikku päässäsi kupletin juonen. Mutta älä sinä maalaistollo ala selittämään mitään reisistäsi tai pakaroistasi. Kyllä minä pidän huolen niin raidoituksesta kuin siitäkin että makeimmat paikat.. löydän. Ja sen että tulet sen tuntemaan ja useampaan kertaan..

• Mr. .. kirjoitti:

Alat ymmärtämään, pikku päässäsi kupletin juonen. Mutta älä sinä maalaistollo ala selittämään mitään reisistäsi tai pakaroistasi. Kyllä minä pidän huolen niin raidoituksesta kuin siitäkin että makeimmat paikat.. löydän. Ja sen että tulet sen tuntemaan ja useampaan kertaan..

Minä jouduin tyydyyttää minua itse tänään,minä tulen niin kiimainen kun luen sinun uhkauksia!Ehkä sinä tarkoitat että sinä piiskaat minun persvako?se olisi nöyryyttävä tunne! En halua olla sinun piiskapoika jos käytät nyrkkiä eli piiskaat kovasti kullini ja kivipussi,ne ovat sataa kertaa herkämpi kuin esim reidet ja pakarat ! En halua sellainen Masteri joka vaarantaa minun terveeni.Saat piiskata pakarat ja reisien kaiik neljä puolta kivipussista polvien asti.Minä olen ruotsinkielinen,sen takia kirjoitan kuin minä kirjoitan.kun minä olin 20 v minä osasin noin kymmenen sana.Nämä : tämä on tuoli ja tämä on pöytä ja tämä on ikkuna ja tämä on seinä

• Mr.
        poikavanha kirjoitti:

Minä jouduin tyydyyttää minua itse tänään,minä tulen niin kiimainen kun luen sinun uhkauksia!Ehkä sinä tarkoitat että sinä piiskaat minun persvako?se olisi nöyryyttävä tunne! En halua olla sinun piiskapoika jos käytät nyrkkiä eli piiskaat kovasti kullini ja kivipussi,ne ovat sataa kertaa herkämpi kuin esim reidet ja pakarat ! En halua sellainen Masteri joka vaarantaa minun terveeni.Saat piiskata pakarat ja reisien kaiik neljä puolta kivipussista polvien asti.Minä olen ruotsinkielinen,sen takia kirjoitan kuin minä kirjoitan.kun minä olin 20 v minä osasin noin kymmenen sana.Nämä : tämä on tuoli ja tämä on pöytä ja tämä on ikkuna ja tämä on seinä

heh :)

• masterinorja
        Mr. kirjoitti:

heh :)

Minä pidän tuollaisia kovat sanat ja käskyä kuin sinä kirjoitti tänään!Esim. Kuinka sinä uskallat arvostaa? ja alas polvelle heti,sellaista kova käsittely ja kovat uhkat ja käskyt ja että otat minua kiinni kovalla voimalla esim käsivarella eli korva eli tukka ja vedät minua mukana ja käsket minua alas polvelle!

• Mr.
        masterinorja kirjoitti:

Minä pidän tuollaisia kovat sanat ja käskyä kuin sinä kirjoitti tänään!Esim. Kuinka sinä uskallat arvostaa? ja alas polvelle heti,sellaista kova käsittely ja kovat uhkat ja käskyt ja että otat minua kiinni kovalla voimalla esim käsivarella eli korva eli tukka ja vedät minua mukana ja käsket minua alas polvelle!

Älä sössötä - sinä kynnät maata jos minä käsken ja minähän käsken ja päätän, sinun puolestasi. Sinun ei tarvitse ohjeistaa minua, minä ohjeistan sinua ja jos päätän käsitellä vaikka akapäätäsi, sinä vain vikiset ja tyydyt osaasi. Voit olla varma ettei mitään pään silittelyä ole tiedossa..

• masterinorja
        Mr. kirjoitti:

Älä sössötä - sinä kynnät maata jos minä käsken ja minähän käsken ja päätän, sinun puolestasi. Sinun ei tarvitse ohjeistaa minua, minä ohjeistan sinua ja jos päätän käsitellä vaikka akapäätäsi, sinä vain vikiset ja tyydyt osaasi. Voit olla varma ettei mitään pään silittelyä ole tiedossa..

Mitä akapää on?Ei minulla on akka jos sinä tarkoitat sitä?

Minä nyt narrasi sinua!Minä arvan että sinä taas pani K kirjain L
        Minä katson ilmainen sanakirja jos löydän sana vikiset,mutta kun siellä on vain perussana.En halua niin kovat korvanpuuskia että saan aivontärähdys eli tulen kuuro!

• masterinorja
        Mr. kirjoitti:

Minne minun Masteri häipyi?

• masterinorja
        Mr. kirjoitti:

Ei kai se oli sinä joka kirjoitti minulle eileniltana iskuritreffien kautta?Se oli joku isi joka haluaisi tulla tänne kurittaa minua.

• orjan kunnoittava Master!

Minä kaipaan Masterin ankara käsi ja piiska!

• Osterinmarja
        Mr. kirjoitti:

Elä ukkoPerkele ala mulle käniseen. Puistelen p.askat housuun tuommosille.

• vanhapoika
        Osterinmarja kirjoitti:

Elä ukkoPerkele ala mulle käniseen. Puistelen p.askat housuun tuommosille.

Oletko nuori nainen Marja niminen?Sitten ymmärän että sinä suutut! Minä luulin että sinä olet sadistimies joka halua kurittaa vanhapoika!

• Mr. M 32. kirjoitti:

Krlvoton kuva!

olen laittanut kuva nyt mutta minä en muista mitä nimi minulla on nyt se uusi ilmoitus,kyllä sinä varmasi tunnen minua vaikka nimi oli mitän vaan!

• Herra Mr. M 32 Haluatko tulla tänne ja tehdä minulle kaikki mitä sinä kirjoitat täällä alle : Täällä mies joka toimisi masterina, vaikka poikavanhalle?

• Ruoskalla
        poikavanha kirjoitti:

Herra Mr. M 32 Haluatko tulla tänne ja tehdä minulle kaikki mitä sinä kirjoitat täällä alle : Täällä mies joka toimisi masterina, vaikka poikavanhalle?

Oisko? Täs jyväskylän pohjoispuolella tai Äänekosken seutuvilla masteria tai vaan piiskauksesta pitävää miestä/kundia joka haluis piiskata mua voit vaikka sitoa mut joko täs mun luona tai luonnossahan ois piiskat lähellä olen 47/187/75 mies siis hoikka olen mut haluun piiskauksen ja vaki tapaamiset piiskalla nöyräksi ja tottelevaiseksi

• Ruoskalla kirjoitti:

Oisko? Täs jyväskylän pohjoispuolella tai Äänekosken seutuvilla masteria tai vaan piiskauksesta pitävää miestä/kundia joka haluis piiskata mua voit vaikka sitoa mut joko täs mun luona tai luonnossahan ois piiskat lähellä olen 47/187/75 mies siis hoikka olen mut haluun piiskauksen ja vaki tapaamiset piiskalla nöyräksi ja tottelevaiseksi

Nyt kysyt väärä ihminen! Minä haluan saada ei antaa!
        Minä olen niin itserakas että minä haluan vaan saada,ei antaa,no jaa, minä voin antaa minun perse ja reisien kaikki neljä puolta,minä voin olla niin seriöösi että minä voin antaa koko minun alavartalo ,isovarvasta selään asti!

• Mua 47.v

Mistäs oot mua saisit piiskata mä 47.v

• masokistimies
        Mua 47.v kirjoitti:

Mistäs oot mua saisit piiskata mä 47.v

Kysytkö minulta? Olen sanonut sataa kertaa että minä en halua antaa piiskaa,minä haluan saada piiskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hej Mr. M 32. Minä kaipaan sinun ankara käsisi !

• subi,,

Tuollaisen miehen käsittelyyn kun joskus pääsisikin...!

• Jo vanha

Sama ku joku antais kunnolla piiskaa sidottunakin mut asun äänekoskella ja olen jo 48 187 75

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3118
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2921
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      53
      2654
    4. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2535
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2116
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1870
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1799
    8. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      3
      1784
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      44
      1645
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1602
    Aihe