Oletteko Islamiselaiset naiset tai muutkin huomanneet sellaista ilmiötä että hunnuttautuminen ja erityisesti kasvojen peittäminen toimivatkin väärinpäin?
Niidenhän pitäisi hillitä meidän miesten seksuaalisia haluja mutta sopivasti peitetyt kasvot, eivät liian avoimet mutta eivät myöskään liian peitossa olevat, tekevätkin sen että nainen muuttuu seksuaalisesti entistä kiinnostavammaksi/kiihottavammaksi. Koraanihan kehottaa pitämään katseen kurissa mutta hunnuttautunut nainen on entistä kiinnostavampi ja silmiä ei voi pitää erossa. Näin on ainakin minulla. Lisäksi jos suualuetta peittävä kangas on tehty ohuemmasta tavarasta niin että jotain näkyy läpi niin se on vielä enemmän. Toisaalta läpi näkyminen kiinnostaa mutta koska koen että peitetty alue on naisen yksityisomaisuutta niin joko, kuvista nähtynä, katsominen pitää lopettaa tai sitten siirtyä sen verran kauemmaksi että hunnun alla olevaa aluetta ei näy vaan pelkkä kangas näkyy.
Hunnuttautuminen toimiikin väärinpäin?
4
140
Vastaukset
- sqfa
Minä rakastan sinua
niinkuin vierasta maata
kalliota ja siltaa
niinkuin yksinäistä iltaa, joka tuoksuu kirjoilta
minä kävelen sinua kohti maailmassa
ilmakehien alla
kahden valon välistä
minun ajatukseni, joka on veistetty ja sinua
-Pentti Saarikoski - 16
johtuu siitä ku vaikuttavat naisellisilta :)
suomen leidit joilla on miesten vaatteet (esim housut) eivät kovasti kiinnosta
tästä johtuu myös miksi homoilut yms yleistyneet - Tosimies.
Toimiiko väärinpäin,,, Australiassa miehet pukeituivat burghaan mielenosituksessa ja tästä muslimiehet raivostuivat miehillä ei kuulemma ollut oikeuttaa käyttää burghaa , se kuuluu vaan musliminaisille.
Nuo muslimimiehet olivat raivon partaallla melkein murhasivat birghiin pukeutuneet miehet kadulle.
Kysymys onkin, ei taida olla ihan terve suhatuminen vaatekappaleisiin muslimilla. - Ubermenschen
Jaahas, meikäläisen viesti on poistettu jostakin(?) selittämättömästä syystä...
No, ei se mitään.
Sananvapauden nimessä kerron olevani samaa mieltä aloittajan kanssa http://i8.aijaa.com/b/00210/10466650.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780