Josko eletty elämä voisi viedä meitä

elämälle kiitos

onnelliseen vanhuuteen,ei katkeruuteen.
Olen huomannut hyvin paljon katkeruutta ja pahaaoloa kirjoituspalstalla.
Sairaus ei voi olla syy pahaan oloon ja katkeruuteen.Itse olen syöpäsairas ja elän jokaista päivää kiitollisena,en katkerana

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin on oikein

Siunattu ihminen! Voimia ja uskoa kamppailussasi, näytät esimerkkiä hengen voimasta. Kiitos.

• mandi,,,,

Vanhuus ei ole helppoa kellekkää luulen,
      tulee sairauksia, ja monella on myös kitkerän hajuinen menneisyys kaikenkarvaisine ristiriitoineen,
      pitkine avioliittoineen,
      ehkä monelle on jääny " hampaankoloon " yhtä sun toista joita ei ole puhumalla selvitetty, ne voi vanhana pulpahtaa pintaan suruna kipuna ja kikutteluna ympäristölle,
      olemmahan sota-ajan sekundaa, sohan kauhut ja jälkiseuraamukset kokeneita,,
      onneksi ei kaikilla ole paha olla, kuten alottajalla varmaan on ollu hyvä tasainen elämä, tai on pystyny selvittämään puhumalla pettymykset ja muut vaikeudet,,
      näin ei välttämättä ole kaikilla.
      kaikesta huolimatta tukekaamme toisiamme, myös katkeria kitkeriä vanhuksia, jotta elämän loppusuora olis hiukan helpompaa jokaisella.

• syyttä kärsinyt

Monella on ollut vaikeaa, ei silti pidä katkeroitua! Kuka haluaa kestää ilkeyksiä, jotta jollakin olis helpompaa? Elämän laki ei ole sellainen.

Jokainen on itse vastuussa omasta kehityksestään. Niitä ihmisiä kaihtaa,,,,,ja se on heidän ansaitsema kohtalo! Ilkeilyn tielle ei pidä koskaan lähteä, sen on itse valinnut, ja siinä se oikeudenmukaisuus sitten tulee.
        Haljetkoon kiukkuunsa.

• Suo ja jussi
        syyttä kärsinyt kirjoitti:

Monella on ollut vaikeaa, ei silti pidä katkeroitua! Kuka haluaa kestää ilkeyksiä, jotta jollakin olis helpompaa? Elämän laki ei ole sellainen.

Jokainen on itse vastuussa omasta kehityksestään. Niitä ihmisiä kaihtaa,,,,,ja se on heidän ansaitsema kohtalo! Ilkeilyn tielle ei pidä koskaan lähteä, sen on itse valinnut, ja siinä se oikeudenmukaisuus sitten tulee.
        Haljetkoon kiukkuunsa.

Saneleeko suomalainen sisu meille anteeksiantamattoman luonteen,että armoa ei anella,eikä myöskään anneta.

• luonnon laki
        Suo ja jussi kirjoitti:

Saneleeko suomalainen sisu meille anteeksiantamattoman luonteen,että armoa ei anella,eikä myöskään anneta.

Oletteko koskaan ajatelleet mitä tarkoitetaan sanoilla,

joka aamu on armo uus? Juuri alkanutta uutta päivää, jolloin sinä päätät miten sen täytät, katkeruudella ja kiukulla vai anteeksi antaen menneet? Siinä se onkin se armo, mutta jos jatkat entiseen tyyliin kärsit seurauksista.
        Silti saat joka aamu uuden mahdollisuuden, niin ihanaa se on!

• synnin palkka
        Suo ja jussi kirjoitti:

Armoa käytetään väärin.Vanhoillislestaollaiset käyttävät omia lapsiaan,hyi synnillisiin tarkoituksiinsa ja armo käy heidän ylitseen ja synnit pyyhkiiytyvät pois

• muutosta kaivataan

Jos vuosikausia jatkaa samaa tyyliä, on oikein lukea syyn ja seurauksen
      laiki.
      Armon saa kun sen ansaitsee.

• synnin palkka

Armoton se joka lapseen kajoaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe