Osaako joku sanoa mitä tämä on? KUVA

äääks

Osaatteko sanoa mitä tämä on? Näitä pilkkuja löytyy myös käsistä vähän, mutta eniten juuri jaloista. Muualla en ole huomannut. Joskus haalenevat eivätkä näy ollenkaan, mutta sitten taas loistavat valkoisina. Niitä on ollu nyt varmaan noin kuukauden ja tänään huomasin niiden lisääntyneen..

7

11161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äääks
    • hi

hei,mulla ilmaantuu käsiin ja sormissa pieniä valkoisia pilkkuja aina välillä ,mut samalla tuntuu et huimaa niiku verenpaine kiitäis jäsenissä.. syön verenpainelääkettä 5m.ja kaledroid kalium tabuja 2 päiväs.en tiedä miks laikkuja tulee aina välillä ja ei tienny lekurikaan :/

• hi

joo ja viel oon pudottanu 5kk -12kiloo ja luulen et se heiluttaa sisäisesti kun rasva palaa ?

• kuka tietäisi

Hei, minulla samoin. Syön verenpainelääkkeitä kanssa.

• Valkoiset laikut

Kuvan perusteella voisi olla alkavaa vitiligoa. Verenpainelääkkeillä ei yleensä ole tämäntyylistä sivuvaikutusta.

• pilkullinen

Mulla on käsissä täsmälleen saman näköisä välillä ilmestyviä valkoisia, nuppineulan pään kokoisia pilkkuja, oon ihmetelly niitä puolisen vuoden verran. En ole ikinä edes etsinyt mitään diagnoosia niille, hämmästyinkin oikein kun satuin tuon kuvan avaamaan ja oli niin tutun näköistä. Jos jollain on enemmän tietoa näistä niin kuulisin mielelläni mitä ovat :)

• Sumi B.

psoriasis tai savipuoli-ihottuma. yleensa savipuolen tai vitiligon diagnosissa tehdaan virheita henkilon ihovarin takia. eli jos haluat ettei leviaa nopsaa mene ja ota koepala niin tule olemaan oikeaa hoitojakso. jos haluat estaa leviamiseen 80 % vartaloon niin ala polta, ala juo alkoholia, valta liika sokeria/kovarasvaa, kayta hajusteettomia tuotteita. Nuku hyvin ja koita hikoilla paljon... ai niin jo en suosittele hirvean paksuja rasva tuotteita kehollesi tavallaan se pahentaa. Pilkku sairaudella on oma nimi, mutta en juuri muista mika se oli sille on laakitys mutta harvoin sita tarjotaan. Onnea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe