Osaatteko sanoa mitä tämä on? Näitä pilkkuja löytyy myös käsistä vähän, mutta eniten juuri jaloista. Muualla en ole huomannut. Joskus haalenevat eivätkä näy ollenkaan, mutta sitten taas loistavat valkoisina. Niitä on ollu nyt varmaan noin kuukauden ja tänään huomasin niiden lisääntyneen..
Osaako joku sanoa mitä tämä on? KUVA
7
11161
Vastaukset
- äääks
Niin se kuva tietenkin unohtui : http://i46.tinypic.com/2cco6sz.jpg
- hi
hei,mulla ilmaantuu käsiin ja sormissa pieniä valkoisia pilkkuja aina välillä ,mut samalla tuntuu et huimaa niiku verenpaine kiitäis jäsenissä.. syön verenpainelääkettä 5m.ja kaledroid kalium tabuja 2 päiväs.en tiedä miks laikkuja tulee aina välillä ja ei tienny lekurikaan :/
- hi
joo ja viel oon pudottanu 5kk -12kiloo ja luulen et se heiluttaa sisäisesti kun rasva palaa ?
- kuka tietäisi
Hei, minulla samoin. Syön verenpainelääkkeitä kanssa.
- Valkoiset laikut
Kuvan perusteella voisi olla alkavaa vitiligoa. Verenpainelääkkeillä ei yleensä ole tämäntyylistä sivuvaikutusta.
- pilkullinen
Mulla on käsissä täsmälleen saman näköisä välillä ilmestyviä valkoisia, nuppineulan pään kokoisia pilkkuja, oon ihmetelly niitä puolisen vuoden verran. En ole ikinä edes etsinyt mitään diagnoosia niille, hämmästyinkin oikein kun satuin tuon kuvan avaamaan ja oli niin tutun näköistä. Jos jollain on enemmän tietoa näistä niin kuulisin mielelläni mitä ovat :)
- Sumi B.
psoriasis tai savipuoli-ihottuma. yleensa savipuolen tai vitiligon diagnosissa tehdaan virheita henkilon ihovarin takia. eli jos haluat ettei leviaa nopsaa mene ja ota koepala niin tule olemaan oikeaa hoitojakso. jos haluat estaa leviamiseen 80 % vartaloon niin ala polta, ala juo alkoholia, valta liika sokeria/kovarasvaa, kayta hajusteettomia tuotteita. Nuku hyvin ja koita hikoilla paljon... ai niin jo en suosittele hirvean paksuja rasva tuotteita kehollesi tavallaan se pahentaa. Pilkku sairaudella on oma nimi, mutta en juuri muista mika se oli sille on laakitys mutta harvoin sita tarjotaan. Onnea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181