seuraaaaaaaaaa meseen

__poika__

ois niin kiva saada jostai mahollisesti tyttöystävä tai ees jotai seuraa

9

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chick96--
    • __poika__

19v liian vanha? : c

• tyttö111

onko sun mielesta tytön koolla tai iällä välia? Entäpä missä päin asut? Entä sun pituus ja paino?

• __poika__

Ei tosiaan ole. Kyl se on ihan se luonne joka ratkaisee enemmän. :) Iällä nyt ehkä senverta että ois hyvä jos oisit suunnillee 15 -> ku on itekki tosiaa 19 mut ei oo niin tarkkaa ja ei mitää ylärajaa :p Voit olla ihan millainen vain ku oisit mukava, luotettava ja puhelias ; > ja kiinnostas sitte aidosti tutustuu :D Olen 172 cm ja vartaloltani hoikka mut normaalipainoinen kyllä. Haluisin vaa jonku mukavan ja fiksun naisen ikuisesti vierelleni en muuta ! : >

• kiinnostunutehkä

missä päin asut?

• __poika__

satakunnan maakunnassa.. :D ps: välimatka ei ainakaa mua häiritte

• __poika__

eli ei tosiaa haittaa mua jos tyttö on mua pidempi tai painavampi. oon ainaki sitä mieltä että jokanen on paras just sellaisena mitä on eikä muuksi muutu :)! ja sillä sipuli.

• tyttö111

ite oon sua lyhyempi vähän, mut lähinnä mua mietitytvää toi ikäero ku ite oon vielä 14 mut täytän syksystä 15 ja no toi välimatkakin on jonkinmoinen....

• n18v

Olis kivempi jos kertoisit sun meseosoitteen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe