seuraaaaaaaaaa meseen

__poika__

ois niin kiva saada jostai mahollisesti tyttöystävä tai ees jotai seuraa

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chick96--
    • __poika__

      19v liian vanha? : c

      • tyttö111

        onko sun mielesta tytön koolla tai iällä välia? Entäpä missä päin asut? Entä sun pituus ja paino?


    • __poika__

      Ei tosiaan ole. Kyl se on ihan se luonne joka ratkaisee enemmän. :) Iällä nyt ehkä senverta että ois hyvä jos oisit suunnillee 15 -> ku on itekki tosiaa 19 mut ei oo niin tarkkaa ja ei mitää ylärajaa :p Voit olla ihan millainen vain ku oisit mukava, luotettava ja puhelias ; > ja kiinnostas sitte aidosti tutustuu :D Olen 172 cm ja vartaloltani hoikka mut normaalipainoinen kyllä. Haluisin vaa jonku mukavan ja fiksun naisen ikuisesti vierelleni en muuta ! : >

    • kiinnostunutehkä

      missä päin asut?

    • __poika__

      satakunnan maakunnassa.. :D ps: välimatka ei ainakaa mua häiritte

    • __poika__

      eli ei tosiaa haittaa mua jos tyttö on mua pidempi tai painavampi. oon ainaki sitä mieltä että jokanen on paras just sellaisena mitä on eikä muuksi muutu :)! ja sillä sipuli.

      • tyttö111

        ite oon sua lyhyempi vähän, mut lähinnä mua mietitytvää toi ikäero ku ite oon vielä 14 mut täytän syksystä 15 ja no toi välimatkakin on jonkinmoinen....


    • n18v

      Olis kivempi jos kertoisit sun meseosoitteen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe