seuraaaaaaaaaa meseen

__poika__

ois niin kiva saada jostai mahollisesti tyttöystävä tai ees jotai seuraa

9

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chick96--
    • __poika__

19v liian vanha? : c

• tyttö111

onko sun mielesta tytön koolla tai iällä välia? Entäpä missä päin asut? Entä sun pituus ja paino?

• __poika__

Ei tosiaan ole. Kyl se on ihan se luonne joka ratkaisee enemmän. :) Iällä nyt ehkä senverta että ois hyvä jos oisit suunnillee 15 -> ku on itekki tosiaa 19 mut ei oo niin tarkkaa ja ei mitää ylärajaa :p Voit olla ihan millainen vain ku oisit mukava, luotettava ja puhelias ; > ja kiinnostas sitte aidosti tutustuu :D Olen 172 cm ja vartaloltani hoikka mut normaalipainoinen kyllä. Haluisin vaa jonku mukavan ja fiksun naisen ikuisesti vierelleni en muuta ! : >

• kiinnostunutehkä

missä päin asut?

• __poika__

satakunnan maakunnassa.. :D ps: välimatka ei ainakaa mua häiritte

• __poika__

eli ei tosiaa haittaa mua jos tyttö on mua pidempi tai painavampi. oon ainaki sitä mieltä että jokanen on paras just sellaisena mitä on eikä muuksi muutu :)! ja sillä sipuli.

• tyttö111

ite oon sua lyhyempi vähän, mut lähinnä mua mietitytvää toi ikäero ku ite oon vielä 14 mut täytän syksystä 15 ja no toi välimatkakin on jonkinmoinen....

• n18v

Olis kivempi jos kertoisit sun meseosoitteen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      55
      2161
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      65
      2024
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      77
      1458
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1313
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1300
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      237
      1249
    7. 76
      1105
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      1086
    9. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1076
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      921
    Aihe