Tuntijasi !

myllertää

Hei taas. Olen joskus aikaisemmin saanut sinulta apua. Nyt on elämä ollut masentavaa kaiken tapahtumien jälkeen. Näkisitkö vieläkö elämään tulee iloa? Tuntuu että kaikki mitä teen menee pieleen. Näetkö onko mitään mahdollisuuksia ihmissuhteissa, vaikkapa mies rintamalla?

4

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

muistan kyllä tuon nimimerkkisi ja mieleeni nousee heti vauvanvaunut.
      sinusta taisi tulla mummo, mietiskelen.

asunnon kanssa sinulla näkyy muutoksia, jopa muuttamista. ehkä menet pienempään asuntoon, sillä tämä näkemäni muistuttaa linnaa ja siitä ollaan kulkemassa tavalliseen taloon.

työtä sinulla on, niin henkisesti kuin fyysisestikin. et jaksa koskaan olla laiskana. no mikset?
      toivot ystävyyttä naisen kanssa, joka on luonteeltaan kiero. mutta sitähän sinä et tiedä. pettymys naiseen on kuitenkin kova pala nieltäväksi.
      tuo asunto vilkkuu kovasti mielessäni ja sitä pitelee käsissään onnea tuova enkeli. eli ei ainakaan asuntoasioissa voi mennä huonosti.

on kyyneleitä miehen takia, näen kariutuneen liiton.
      minusta tuo epärehellinen nainen kohdistaa katseensa myös sinun tulevaan kotiisi. tavallaan te kumpikin tahdotte päästä samaan paikkaan.
      sanon nyt, että näkemykseni voivat myös olla kuvainnollisia. eli tuskin tarkoitan esim. linnaa, vaikka se sellaisena näkyy. koita saada tästä itsellesi sellainen kuva, että se käy järkeen :-)

miehistä puheen ollen, tämä sama ilkeä naisihminen, yksinäinen susi, on myös sotkeutunut puheillaan mieheen, jonka sinä tunnet.
      jäitä hattuun nyt, parempi olla kohtaamatta tuota naista.

miesasiat taitavat olla jäähyllä, sinun alahuulesi lerpattaa ja miehellä roikkuu hattu silmillä. nyt on muita tärkeitä asioita, rakkaus tulee sitten perässä....

t. Keskiyö

• myllertää

Hei Keskiyö. Oikein muistit. Tyttö syntyi elokuussa,suloinen pirpana..Olemme keskustelleet s.posti kautta aikaisemmin. Tuon naisen taidan tunnistaa. Ilkeitä viestejä lähetti ja sotki välit mieheen. Tavannu en ole enkä haluakaan. Voivat olla yhdessä miehen kanssa. Asunto asia ihmetyttää. Olen omaani laitellu enkä ainakaan nyt tunne tarvetta muuttaa. Eihän sitä koskaan tulevaa tiedä. Alahuuli kyllä välillä lerpattaa kun yksin olen. Olis kiva kun olis joku jonka kanssa vois arkensa jakaa. Ihanko totta että kuitenkin vielä joskus tapaan jonkun miehen. Olen jo menettäny toivoni. Olet ihana ihminen kun jaksat meitä monia auttaa.

• Hei

toivotaan että se linna tarkoittaa jotakin muuta, mistä näitä vilahduksia aina tietää?
      oikein hyvä jos tunnistat tuon ilkeän tädin. hän on vain sellainen yksinäinen sisäänpäin kääntynyt ihminen, joka ei suo toisille parempaa kuin itsellekään.

ei olisi mahdotonta, että saisit kutsun häihin.
      onko se sinun kotisi kahden talon välissä? semmoisen saan tässä näkyviini.
      ja aivan kuin sitä vartioitaisiin sen arvon vuoksi.

on sinulla ihana pieni prinsessa ja mukavat tyttäret, jos oikein muistan.
      itsekin olet kiva ihminen. käy vain jossakin, missä on tapahtumia. vaikka torilla.
      jostakin se mies vielä esiin astuu, ihan varmasti.

t. Keskiyö

• myllertää

Hei Keskiyö! Jälleen meni nappiin. Häitä loppuvuodeksi tyttäreni suunnittelee. Niiden suunnittelu on käynnissä ja äitiäkin tarvitaan. Asun rivitalossa, molemmin puolin on naapurit,ollaan tehty sopimus että pidetään silmällä jos jotain outoa näkyy, vaikka ei minulla mitään hirmu arvokasta ole. On minulla kaksi tytärtä. Hyvät välit heidän kanssaan. Kysyisin vielä näetkö minulle matkaa lähitulevaisuudessa? Kesän aikaan onkin tapahtumia, joten sinne vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      295
      3677
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2296
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2119
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1278
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1147
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1123
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1122
    Aihe