Hei Keskiyö! Minulla on vielä tässä jokunen viikko töitä ja sitten lomaa. Syksyllä jatkuu taas varsinainen työni. Mitä näkyy tuohon aloittamiseen? Mihin työyksikköön joudun, eli joudunko sinne minne en haluaisi? Millaisen työparin saan ensi vuodeksi? Kyselen siksi, koska on toisaalta rasittavaa muuntautua joka kerta.
Keskiyölle
4
<50
Vastaukset
Hei
minusta tuntuu, että olemme jutelleet aikaisemminkin.
näen sinun törmäävän kaikissa asioissasi enimmikseen miehiin. työasiankin taitaa päättää mies. ainakin hänellä on taloudellinen päätösvalta.
sitten näen sinulle valtavasti onnea lasten kanssa, todella suurta onnea. vaikket sitä kysykään :-)
no ei taida näkyä ainakaan sellaista työtilannetta, että hyppisit onnesta kattoon.
parempi on, ettet odota kovin kummoisia. sitten et ainakaan pety.
t. Keskiyö- muuttuva yhtälö
No olemme kyllä keskustelleet aiemminkin, alla linkki. :) Linkissä toiseksi viimeiseksi kirjoittamaani haluaisin vielä kommenttia mikäli mahdollista....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10705774
Mutta tähän kysymykseeni.... Törmäilen työjutuissa miehiin sekä naisiin, ehkä lopulta enemmän naisiin. Syksyn sijoittumisestani päättää kyllä mies. Jos näet suurta onnea lasten kanssa voisi tilanne olla , että pääsen sinne minne haluan.
Tykkään työstäni. Katsellaan, kiitos! :) Palauttelen sitten tuonnempana lisää.Hei
näen edelleen samalla tavalla, että lapsia on ja sinä olet tyytyväinen.
ja istut sohvalla miehen kanssa, pitelette toisianne käsivarsista ja nauratte.
toivon, että näiden lasten vilahtelu antaisi sinulle jonkinlaisen vinkin. muuten niistä miehistä, ja muutenkin toisista ihmisistä, on yleensä vaikea saada kiinni näin mutkan kautta.
t. Keskiyö
- muuttuva yhtälö
Ok, kiitos! No omia lapsia en enää voi saada ja mummotettaviakaan ei ole vielä tiedossa ennenkuin ehkä viiden vuoden päästä aikaisintaan, toivottavasti.
Mukavaa kesän jatkoa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339