Koskaan koskaan koskaan. Vaikka olis viimenen teko. Ei koskaan. Laitan vaikka ne kaks työtä vaakalaudalle. Mut ei enää koskaan. Katon vaikka sitä piipun vartta mitä taas tuputetaan. Ei koskaan enää. ja roikotan kunnes.
Ymmärtäsit jo etten aio.
4
59
Vastaukset
- joo joo
jahas tulipa tämä taas seleväks
- ei sit
Roikotat kunnes mitä? Varsi katkeaa. Sama täällä.
- teeeeeeeeeeeeeeee
Älä vit.tu jauha pas.kaa. se on selvä sulle kaks saata.nan tuntia.Löysä hirsi. kunnes se kiristyy. Minä en tee mitään. En edes roikota. Roikkukoon. Rupee samaa sanoo eri kielillä viikosta toiseen. Huutamallako se pitää sanoo. ei. ei mee ymmärrykseen. lähäri. ei mee ymmärrykseen. 4 käräjät. ei mee ymmärrykseen. sanoa ei ? ei mee ymmärrykseen. Tänäänkii tuli puhelu et missä sä oot ??? mitä sä teet ?? ootko yksin ?? miks miä en voi tulla sinne?? sulla on joku ukko ?? mihi siä oot menossa ?? ootsiä kaupungissa?? monelta siä oot kotona?? kävitsiä jonkun miespuolisen kanssa siellä venäjällä, kenen kanssa kuka se oli?? sulla on joku ukko. Nii on sellanen venäläinen miekkakala joka pistää jonkun juttelee kaloille toviks.
- -
Käsittämätöntä logiikkaa, kun luullaan että pahoinpitelemällä ja kiusaamalla saadaan ihminen luokse. Eiköhän se kaiken järjen mukaan mene just toisin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117