kannata edes tuhlata puolta elämäänsä haaveiluun. Onhan se ihanaa, kun voi uskoa johonkin parempaan, mutta ei se aina auta.. siis se uskokaan. Toinen vetää roolinsa niin kympillä, että harmittaa sen puolesta kun ei lähteny näyttelijäuralle. Ois voinut vaikka olla tähti. Omasta puolesta saa heittää kinttaat tiskiin ja etisä uusia virikkeitä arkeen. Ei mitään pakkopullaa joka tuhoaa sielun ja mielen. Sellasta noirmiteatteria, ei sitä jaksa kukaan.
Ei kyllä oikeesti
8
114
Vastaukset
- hyvin vedit
Tuttua joka sana
- 813
Joko haaveilua tai normiteatteria saa täällä valita. Ei muuta ole tällä tiskillä vassokuu.
- Aitous<3
Just niin. Ja missä piilee aitous ja elämä? Teatterihan on vain esitys elämästä. Miks pitää aina esittää jotain muuta kuin omaa itseä, vaikkei siitä saa edes palkkaa? Haaveilu on niin ihanaa, kunnes huomaa et se on vain sitä eikä koskaan käy toteen. Ei hyvä sekään.
- kaipaan....
Miksi en saa koskaan häntä, edes pieneksi varastetuksi hetkeksi.... Miksi kohtalo ei järjestä meille sitä pienen pientä minuuttiakaan....
- 167
Mikset itse järjestänyt?
- en tiedä
167 kirjoitti:
Mikset itse järjestänyt?
Miten, kerro....
- 1917
en tiedä kirjoitti:
Miten, kerro....
Olet ärsyttävä nyhjäke. Ole niihin tyytyväinen joiden kanssa osaat olla. Lähden nukkumaan niin olen hyödyksi.
- niin anonyymia:(
en tiedä kirjoitti:
Miten, kerro....
Tämä on niin hauskaa kun me tuntemattomat kysymme asioita toisiltamme. Se pieni varastettu hetki tuskin järjestyy kysymällä asiaa nimettömänä nimettömältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760