haluaisin ryhmäseksiä mutta olen epävarma itsestäni.

Liisa. R

Minulla olisi haaveena joskus päästä harrastamaan ryhmäseksiä 2naista 1mies.
Minua on usein parit pyytäneet mukaan kimppaan netissä erillaisilla seksiin liittyvillä sivustoilla. Mutta itselläni on se ongelmana,että olen hyvin epävarma itsestäni pelkään,että en miellytäkkään muita tai,että toinen nainen on paremman näköinen ja hoikempi,kun minä. Pidän itseäni läskinä ja rumana.

47

9257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 42v/mies44v

      Kokeilimme ryhmäseksi taloyhtiön talkoiden jälkeen.oli aivan loistava kokemus,
      Kaksi naista ja mies.ensin meinasin olla musta sukkainen kun mies pani naapu-
      ria ensin .Vautiin kun päästiin niin kerran kahdessa viikossa vieraillaan liisan tykönä

    • Tre38

      Rohkeutta, itsevarmuutta, seksikkyyttä ja tervettä itsetuntoa vaan peliin...
      Kun tunnet itse itsesi seksikkääksi, näytät myös siltä muiden silmissä :-)

      Rohkeesti siis vaan toteuttamaan jokaisen miehen toive saada kahta naista yhtä aikaa ;-)

      Itseäni ainaskin kiinnostaisi todellakin päästä naimaan kahta ihanaa puumanaista samalla kertaa =))

    • 1+2+3+4+5=

      Mun on vähän vaikea kuvitella kimppaan 2n 1m ? Miten se toimisi? Eihän yksi mies mitenkään jaksa hoitaa kahta naista?
      Aloittajalle: Itseluottamusta! Sinä olet ihana ihminen, sinä itse päätät, mitä haluat tehdä.

      • Asetelma

        Mikä on eri kokoonpanojen lähtökohta? Jos 2M N-kimpassa kaksi miestä "hoitaa" yhden naisen niin eikö samalla logiikalla 2N M-kimpassa kaksi naista "hoida" yhden miehen?

        Vai olikohan kimpan tarkoitus, että kaikissa kokoonpanoissa kaikki saa ja nauttii, tavalla tai toisella? Seksihän on paljon muutakin kuin kalu pilluun ja lastit liikkeelle ;-)


      • Sama mieli
        Asetelma kirjoitti:

        Mikä on eri kokoonpanojen lähtökohta? Jos 2M N-kimpassa kaksi miestä "hoitaa" yhden naisen niin eikö samalla logiikalla 2N M-kimpassa kaksi naista "hoida" yhden miehen?

        Vai olikohan kimpan tarkoitus, että kaikissa kokoonpanoissa kaikki saa ja nauttii, tavalla tai toisella? Seksihän on paljon muutakin kuin kalu pilluun ja lastit liikkeelle ;-)

        Nimenomaan näin. Seksi on muutakin kuin kalu pilluun ja lastit liikkeelle mutta myös sitä.


      • panosvyö

        Riippuu pikkusen tietysti siitä mitä se hoitaminen tarkoittaa, jos esim. odotus on että kumpikin saa lastit pilluun, persereikään ja suuhun (6xsiemensyöksy), niin se alkaa monelle olla haaste.

        Sen sijaan se, että muna seisoo piankin siemensyöksyn jälkeen on monille mieheille normaalia ja monille muille sen saa aikaan asiantunteva työskentely.

        Henk. koht. voin antaa useamman tunnin "kyytiä" ja ratsaille tai eteen tai alle saa tulla kaksi, kolme tai neljäkin naista, mutta siemensyöksyjä (lähinnä siis omia orgasmeja) en kykene saamaan illassa kuin kolme neljä. Ja silloinkin alkaa viimeinen olla itselle jo vähän työtä. Mutta siis onhan lisäksi sormet ja kieli, ja se toinen nainen =)


      • mukavapari1

        Kyllä tuo on varmasti totta. Parempi olisi 2m n ja nainen saa kaiken huomion. Sitä nautintoa haluaisin parin naiselle yhdessä hänen miehensä kanssa tuottaa!


    • nori

      Me ollaan mieheni kanssa kerran kokeiltu kimppaa naisen kanssa, oli ihan helvetin hyvä kokemus, ja itsekin täytenä heterona nautin kokemuksesta hyvinkin paljon. Ei tarvitse ajatella että olisi ruma tai lihava, itsellänikin muutama kohta kehossa joista en pidä, mutta eiköhän jokaisella. :) Me haluttais myös miehenkanssa kimppaa naisen kanssa uudestaan, kerro itsestäs. ;)

    • mnpari -05

      Ette te liian nuoria ole. ollaan puolison kanssa kohta nelikymppisiä ja ei mekään mistään naista löydetä. Ei yksinäiset naisetuskalla lähteä parin kelkkaa. ei olla edes laitettu ikä/paino rajaa. Niitä ei vaan ole vaikka ollaan molemmat täysin normaalivartaloisia. Taitais olla helpompaa etsiä bi parin seuraa...josko niitäkään sitten olis. Ideat rupee kohta loppumaan.

    • Miksi naiset aina luulee, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia.? Jos kaikki naiset olisivat barbi tyyppisiä, niin olisipa elämä tylsää. Erilaisuutta (sen vakikumppanin suhteen) miehet haluavatkin, usko pois, se kauneuskin on katsojan ongelma. Avoin mieli ja puhdas kroppa, ovat tärkeämpia kuin ulkonäkö. Toki realisti saa olla, mutta rajansa silläkin.
      Kaikki eivät miellytä kaikkia, sille ei voi mitään, se pitää vain ottaa huomioon. Anna sen halukkuuden viedä, helpoimmin se niin onnistuu.

    • juuri erilaisuushan tästä homasta tekee SEN... uudenlaista kokemusta, miehet saa tuntea miltä tuntuu toisenlainen pimpsa kuin se ihan tuttu ja naiset tuntea hiukan erilailla käyrän ja kankean kalun ...
      Ulkonäöllä on toki hiukan merkitystä, mutta asenne ratkaisee eniten...

      • ccghcgh

        "Avoin mieli ja puhdas kroppa, ovat tärkeämpia kuin ulkonäkö. Toki realisti saa olla,"

        "Ulkonäöllä on toki hiukan merkitystä,"

        Ai hiukan?

        Tuollaiset lauseet, samaan aikaan kun puhutaan siitä että "eritaisuus tekee hommasta SEN", "asenne ratkaisee", "mukaan vaan" jne. ovat täyttä tekopyhyyttä.

        Olen laittanut miestä etsiville pareille kaluni pituuden, 16 senttimetriä, ja paksuus normaalia paksumpi. Sitten olen kertonut myös sen että mahaa löytyy jonkin verran, niin eipä paljon asenne tai erilaisuus auta mitään, kun kuitenkin loppupeleissä se ulkonäkö, eli tässä tapauksessa iso kyrpä ja lihakset on hakijoilla se ehdottomasti tärkein kriteeri.

        Aloittaja kertoi olevansa epävarma omasta kropastaan, enkä ihmettele Suurin osa näistä seuranestijöistä ovat todella tekopyhää porukkaa jotka eivät ole etsimässä tippaakaan erilaisuutta, vaan naiselta hyvää kroppaa isoilla tisseillä ja miehiltä isoa kyrpää, tummaa väriä ja lihaksia.

        Minä en ole epävarma omasta kropastani ja viihdyn siinä oikein hyvin ja olen seksin suhteen avoin. Miehen kosketukset ja koskettaminen ei myöskään pelota. TIetenkään en sitä tuomitse etteikö parit saa valikoida hakijoiden joukosta ne parhaimmat vaihtoehdot. Niin tekisin itsekin, mutta nimenomaan siinä tulee ilmi se että jos olet oikeasti erilainen, niin asenteella ei pitkälle pötkitä ja ulkonäön suhteen "erilaisuutta" voi tosiaan olla vain sen pitkän peniksen käyryys ja häpyhuulten muoto.


      • nolla
        ccghcgh kirjoitti:

        "Avoin mieli ja puhdas kroppa, ovat tärkeämpia kuin ulkonäkö. Toki realisti saa olla,"

        "Ulkonäöllä on toki hiukan merkitystä,"

        Ai hiukan?

        Tuollaiset lauseet, samaan aikaan kun puhutaan siitä että "eritaisuus tekee hommasta SEN", "asenne ratkaisee", "mukaan vaan" jne. ovat täyttä tekopyhyyttä.

        Olen laittanut miestä etsiville pareille kaluni pituuden, 16 senttimetriä, ja paksuus normaalia paksumpi. Sitten olen kertonut myös sen että mahaa löytyy jonkin verran, niin eipä paljon asenne tai erilaisuus auta mitään, kun kuitenkin loppupeleissä se ulkonäkö, eli tässä tapauksessa iso kyrpä ja lihakset on hakijoilla se ehdottomasti tärkein kriteeri.

        Aloittaja kertoi olevansa epävarma omasta kropastaan, enkä ihmettele Suurin osa näistä seuranestijöistä ovat todella tekopyhää porukkaa jotka eivät ole etsimässä tippaakaan erilaisuutta, vaan naiselta hyvää kroppaa isoilla tisseillä ja miehiltä isoa kyrpää, tummaa väriä ja lihaksia.

        Minä en ole epävarma omasta kropastani ja viihdyn siinä oikein hyvin ja olen seksin suhteen avoin. Miehen kosketukset ja koskettaminen ei myöskään pelota. TIetenkään en sitä tuomitse etteikö parit saa valikoida hakijoiden joukosta ne parhaimmat vaihtoehdot. Niin tekisin itsekin, mutta nimenomaan siinä tulee ilmi se että jos olet oikeasti erilainen, niin asenteella ei pitkälle pötkitä ja ulkonäön suhteen "erilaisuutta" voi tosiaan olla vain sen pitkän peniksen käyryys ja häpyhuulten muoto.

        Hyvä kirjoitus sulla ccghcgh.. Outoja fiiliksiä mulle tullut tämän 2n1m-asetelman suhteen.. Haluaisin toteuttaa miehen haaveen jos vaan jostain löytyis kiva nainen joka sietää mun epävarmuuttani. En ole ikinä ollut naisen kanssa. Kuitenkin mulle tuli sellainen käsitys, että mies haluais naida jotain missiä, enkä minä kelpaa :( En enää tiedä, mitä ajatella. Sille olis varmaan helppoa hommata pari hyvännäköistä tyttöä hoitamaan homma, niin en tiedä mihin mua tarvitaan? Masennuin ennenkuin mitään edes tapahtui, melko typerää sekin. Eikö tavalliset naiset hae tämmöistä seuraa? En löytänyt ilmoituksista yhtäkään.


    • Oul(m)

      Liisa hommaa toinen nainen niin kyllä onnistuu kimppakiva.

    • nn

      Mekin tässä miehen kanssa etsitään naista kimppaan.. Mistä lie löytyis, ollaan nuoria mutta tää vaan naisena kiinnostaa muakin.

    • 40+ pariskunta

      Ai niin, aloittajalle piti vielä sanomani, että ainakin meillä ryhmäseksi on niin kiihottava fantasia, ettei varmasti suuria ulkonäköpaineita olisi. Ei meistä moni täytä mallimittoja, joten turha ujostella. Me ainakin huolisimme pariskunnan, miehen tai naisen mukaan leikkeihimme ilman sen suurempia ulkonäkökriteerejä. Älä ujostele, vaan toteuta fantasiasi ;-)

      • s k k ä

        Ehkä syytäkin pitää vain fantasia- asteella ja jättää toteuttaminen.
        Olen ollut kimpassa ja nyt myöhemmin kaduttaa.
        En suosittele, en todellakaan.
        nyt kuvottaa mokomat runkku-ukot.


      • M.a05e

        tässä teille mies 35/177/74/18 halukkaana toteuttamaan fantasiat :)


      • M.a05e

        tässä teille mies 35/177/74/18 halukkaana toteuttamaan fantasiat :)


    • Itsekkin haaveillut seksistä pariskunnan kanssa :) on pyydetty mukaan monesti, esteenä ollut oma ulkomuoto sekä omat fetissit.

      • pari

        Me ollaan halukkaita vaimonikanssa ottamaan sinut sänky leikkeihimme


    • liisa. R

      Olen 23-vuotias keski-suomesta. :)
      Saattaisin nyt uskaltaa kimppaan,kun tuli niin paljon kannastavia kommentteja.

      • läskipoika

        Sä saat tulla heti meidän kimppaan! Vaimo ei vielä tiedä mutta yllätetään se!


      • swinger pari

        Niinpä niin... "olemme kiinostuneita ryhmäseksistä, vaimoni ei vain vielä tiedä sitä "

        Kannattaisko nyt kuitenkin hiukan miettiä ennekuin tänne kirjoittelee?

        Tällä foorrumilla voi olla jopa joku parinvaihtoa harrastava pari joka oikeasti haluaisi tutustua/ keskustella toisen parin kanssa !


      • pari

        Me haluttaisiin toteuttaa kanssasi fantasiasi me halutaisiin sinut kanssamme sänkyyn


    • Liisa. R

      Tuossa joku laittoi puhelinnumeronsa. Muuten hyvä, mutta en oikein uskalla soitella tuntemattomille. Toisaalta on myös enemmän kuin arveluttavaa keskustella täällä julkisesti omista intiimeistä asioistaan. Jokuhan voisi tunnistaa enkä sitä häpeää kestäisi.

      Mutta mitäpä jos puhelinnumeron sijaan laittaisitte meiliosoitteen, jonka välityksellä voisimme vaihtaa mielipiteitä. En siis etsi ainakaan vielä ryhmäseksiseuraa, vaan varmuutta ja rohkeutta toteuttaa haaveeni.

      • Valvova silmä

        Tämä EI OLE treffipalsta, joten kaikki viestit, joissa on joko puhelinnumero tai s-postiosoite, tullaan poistamaan.


      • zfdfzd

        Nimimerkki "Liisa R". on sama henkilö kuin nimimerkki "Kutsuni ;p"

        "Kutsuni", etkö ymmärtänyt sitä että siihen listaasi olet JO kerännyt nimiä, puhelinnumeroita ja muita tietoja jotka henkilöivät tiettyjä henkilöitä? Listojasi ei ole täältä poistettu bittiavaruuteen, vaan ne on vain kerätty talteen! Sinä olet JO tehnyt sen rikoksesi mistä sinua JO tutkitaan.

        Tuo viestisi osoittaa nyt vain sen että olet kerännyt ja julkaissut listaasi tarkoituksella.


      • xcxzc
        Valvova silmä kirjoitti:

        Tämä EI OLE treffipalsta, joten kaikki viestit, joissa on joko puhelinnumero tai s-postiosoite, tullaan poistamaan.

        En tiedä kumpi on säälittävämpää, se ettei ihmisellä ole ystävinään kuin mielisairaalan väki, vaiko se että sen vuoksi väittelee itsensä kanssa netissä.


    • mie vaan

      Mulle tarjottiin paikkaa kolmanneks pyöräks kuopiossa mutta en uskaltanut pariskunnan touhuihin mukaan.
      2 naista kyllä kiinnostais kokeilla se ois suurin unelmani

    • Annan joskus

      Olen pari kertaa ollut kylläkin vaan miesten ryhmässä. Olen 19v suhkot hyvännäköinen ja isorintainen, välillä ujo. Toivoisin toista naista samaan aikaan etteis tarvisi kaikkia miehiä saada. Viimeksi oli kahdeksan vanhempaa, hyvänä pitivät kun saivat tuntitolkulla naida.Aamulla oli pimsa kipiä mut monen kokosta muistoo.

    • Liisa. R

      Hei.

      Nyt päätimme toteuttaa pitkällisen haaveeni. Toivottavasti oikein Porvoon mitalla!

      Lauantaina päätimme iltapäivällä mennä katsastamaan Keltaista Ruusua kello kolmen tietämissä. Viivymme paikalla niin kauan kuin hyvänä pidetää tai korkeintaan seitsemään.

      Toivon mukaan joitain oikein hoikkia naisia. Niin ja teitenkin palvelualttiita miehiä, joilta kunto ei petä heti ensikättelyssä.

      • Liisa. R

        Tosi hienon tuntuinen ilma. Valitsin just kaapista sopivat asut. Olemme kolmelta paikalla toteamassa tarjonnan.

        Kieltämättä jännittää, mutta jos ei koskaan uskalla, katuu lopun elämäänsä. Toivottavasti osaatte laukaista jännityksen.


      • Liisa R
        Liisa. R kirjoitti:

        Tosi hienon tuntuinen ilma. Valitsin just kaapista sopivat asut. Olemme kolmelta paikalla toteamassa tarjonnan.

        Kieltämättä jännittää, mutta jos ei koskaan uskalla, katuu lopun elämäänsä. Toivottavasti osaatte laukaista jännityksen.

        Voi anteeksi! Olin jo tulossa, mutta liukastuin ja polveen sattuu. Ei tee mieli liikkua. Äsken olin makaamassa jalka koholla ja kylmäpussi polvella.

        Ikävä juttu meille kaikille!


      • ccggc
        Liisa R kirjoitti:

        Voi anteeksi! Olin jo tulossa, mutta liukastuin ja polveen sattuu. Ei tee mieli liikkua. Äsken olin makaamassa jalka koholla ja kylmäpussi polvella.

        Ikävä juttu meille kaikille!

        Pitihän se arvata että kutsuni ,p täällä taas tänään on partioimassa ja häiriköimässä keskusteluja.

        Muut pitävät lauantaina hauskaa ja tapaavat ystäviään, mutta luuseri kyttää muita. Onko yksinäinen olo kun ei ole muuta tekemistä elämässä?

        Tuo oli vain retorinen kysymys, vastauksesi ja yksinäisyytesi ei kiinnosta ketään täällä.


      • Pate.
        Liisa R kirjoitti:

        Voi anteeksi! Olin jo tulossa, mutta liukastuin ja polveen sattuu. Ei tee mieli liikkua. Äsken olin makaamassa jalka koholla ja kylmäpussi polvella.

        Ikävä juttu meille kaikille!

        Ikävä juttu. Parane pian. Ilmottele ku oot taas menossa.


      • Liisa R
        Liisa R kirjoitti:

        Voi anteeksi! Olin jo tulossa, mutta liukastuin ja polveen sattuu. Ei tee mieli liikkua. Äsken olin makaamassa jalka koholla ja kylmäpussi polvella.

        Ikävä juttu meille kaikille!

        Hei

        Jo viime lauantaina olimme vakain mielin matkalla, kunnes minusta tuli langennut nainen. Nyt taas kävely onnistuu melko hyvin ja loppuviikosta jalka on taas entisellään, joten otettaneen silloin uusintayritys.

        Palaan käyntiasiaan perjantaina. Toivottavasti tapaamme tuolla Keltaisessa Ruusussa.


      • Liisa. R
        Liisa R kirjoitti:

        Hei

        Jo viime lauantaina olimme vakain mielin matkalla, kunnes minusta tuli langennut nainen. Nyt taas kävely onnistuu melko hyvin ja loppuviikosta jalka on taas entisellään, joten otettaneen silloin uusintayritys.

        Palaan käyntiasiaan perjantaina. Toivottavasti tapaamme tuolla Keltaisessa Ruusussa.

        Sääennusteen mukaan huomenna poutainen sää hellii. Joten huomenna on uusi yritys. Sama paikka, sama aika.


      • Liisa. R
        Liisa. R kirjoitti:

        Sääennusteen mukaan huomenna poutainen sää hellii. Joten huomenna on uusi yritys. Sama paikka, sama aika.

        Nyt tuli vietettyä pari tuntia Keltaisessa. Pääsimme lähtemään jo aiemmin eli olimme siellä ennen yhtä. Aika miesvoittoista, sanoisin. Onneksi nyt siellä oli yksi nainenkin, tosin monet arvostivat muita miehiä enemmän. Kokemuksia karttui kuitenkin.

        Minulta kyllä loppui virta parissa tunnissa, mutta odottelimme kuitenkin kolmeen, jos joku olisi tullut paikalle varta vasten meitä tapaamaan.

        Sitten metrolla kotiin.

        Voisihan tuon tehdä joskus toistekin, mutta sitä ennen tuo kokemus täytyy kyllä analysoida tyttöjen kesken.


      • Kävin
        Liisa. R kirjoitti:

        Nyt tuli vietettyä pari tuntia Keltaisessa. Pääsimme lähtemään jo aiemmin eli olimme siellä ennen yhtä. Aika miesvoittoista, sanoisin. Onneksi nyt siellä oli yksi nainenkin, tosin monet arvostivat muita miehiä enemmän. Kokemuksia karttui kuitenkin.

        Minulta kyllä loppui virta parissa tunnissa, mutta odottelimme kuitenkin kolmeen, jos joku olisi tullut paikalle varta vasten meitä tapaamaan.

        Sitten metrolla kotiin.

        Voisihan tuon tehdä joskus toistekin, mutta sitä ennen tuo kokemus täytyy kyllä analysoida tyttöjen kesken.

        Lauantaina noin 15,10, sinäkös (siis tekös) se olit, kun sieltä tulit?

        Kun menin sisään, ei paikalla ollut kuin miehiä. Olin pari tuntia ja kattelin niiden touhuja. Vaan eipä naisia näkynyt ei kuulunut.


      • Liisa. R
        Liisa. R kirjoitti:

        Nyt tuli vietettyä pari tuntia Keltaisessa. Pääsimme lähtemään jo aiemmin eli olimme siellä ennen yhtä. Aika miesvoittoista, sanoisin. Onneksi nyt siellä oli yksi nainenkin, tosin monet arvostivat muita miehiä enemmän. Kokemuksia karttui kuitenkin.

        Minulta kyllä loppui virta parissa tunnissa, mutta odottelimme kuitenkin kolmeen, jos joku olisi tullut paikalle varta vasten meitä tapaamaan.

        Sitten metrolla kotiin.

        Voisihan tuon tehdä joskus toistekin, mutta sitä ennen tuo kokemus täytyy kyllä analysoida tyttöjen kesken.

        Hei

        Oli viikko sitten melkoinen kokemus! Vaikka tahtoisi sen toistuvan joka päivä, ei kroppa moista menoa taitaisi kestää. Joten nyt täytyy pitää taukoa ja kasata uusi odotuksia.


      • Liisa. R
        Liisa. R kirjoitti:

        Hei

        Oli viikko sitten melkoinen kokemus! Vaikka tahtoisi sen toistuvan joka päivä, ei kroppa moista menoa taitaisi kestää. Joten nyt täytyy pitää taukoa ja kasata uusi odotuksia.

        Nyt on iskenyt morkkis. Kaksisuuntainen morkkis.

        Olen alkanut tuntea olevani jotenkin riittämätön, jos ukkoni nautti vieraasta enemmän kuin minusta. Kertakaikkisen sietämätön ajatus.

        Toisaalta tunnen jotenkin pettäneeni miestäni, sillä tuohun kiihkossa unohdin hänet kokonaan.

        Nyt vaan täytyy saada mieli asettumaan ja miettiä, mitä todella haluan ja millä ehdoilla.


    • hrm

      karvas pettymys eessä!! ja perästä kuuluu!?? :)

    • kukaan ei ole liian läski tai laiha!!! muista se, nautintoa kaipaa kaikki, niin myös me. olemme pari nainen kohta 40 ja mies reilusti alle. etsimme kolmtta leikkeihin, koolla ja iällä ei ole väliä.....nautitaan kaikki, eiks vaan???????

      • Netti treffit

        Mää oon vähän pullukka ja isorintanen ujo nuori neito. Kun tein treffit niin sinne tuli viiskyppinen mies, tarjos ruuat ja juomat. Kuitenkin päädyttiin sen sänkyyn, kesken nainnin sen kaveri tuli avaimilla sisään? Sano vaan ettei kannata välittää kun nai.. Näin kuitenkin kun olin alla että toinen mies riisu alasti ja sillä seiso kun tuli sänkyyn vuorostaan panemaan. Haaveillut olen mutta sain monta orkkua vaik olivavanhempiatkin 30v vanhempia, kyl kannattti kokeilla....


    • Kävijä

      Hienoa Liisa. R, että nautitte. Valitettavasti en ollut silloin paikalla.

    • itse olen kokenut kahden naisen kanssa kimppaa ja yö meni mukavasti vuoroin oltiin ihan sekasin naitiin vuoroin .Naiset kieli mua ja toisiaan oli ihanaa ..

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe