Osaako joku neuvoa ongelmassa että: Mistä saan ostaa autotelineen navigaattorille!
Siis on tullut hurjasti harmaita hiuksia kun 2 päivää olen surffannut netissä ja tuntuu todellisen vaikealta löytää kahta pikkupalaa, jos toisessa pidike niin ne on loppu varastosta ja toisessa vastaavasti jostain jämsästä saa asennus kannattimen ja postikulut on 9€ tai brodit valmistaa niitä mutta ei saa ostettua kuin myyjältä suomessa jonka sivuilta ei löydy oikeita palikoita.
Haluaisin siis autooni Toyota Auris Kojetaulutelineen Navigaattorille Garmin 2595LMT, kannatin on siis radionviereen asennettava malli (ei tuuletinritilään) ja siihen adapteripalaksi se kiinnitin joka ruuvataan kannatinlevyyn.
Ompa tuskaisan vaikeeta 2012 vuonna etsiä netistä juuri tuota yhdistelmää. Jos ei kukaan tiedä niin sitten pitää alkaa puhelinrumba maanantaina..
Tähän mennessä olen tutkinut:
Brodit.se
kauppa.puhelinvaruste.fi
marinea.fi
Gigantti
Verkkokauppa
Garmin ja Auris autoteline
SamiTeemu
4
284
Vastaukset
- c52007
Vaihda se riisikuppi autoon,niin löytyy naville kiinnityssysteemeitä.
- SamiTeemu
Mikäs sitten on Auto? Ostin Toyotan juuri koska se tuntui hyvälle ja ajaa minun asiani.
*Huomasin että vuosimalli puuttuu eli 2009 on auto. - Garmin 2595
Oletko lötänyt telinettä ? Mulla on sama ongelma.
- vaikea elämä
tyrkkää se imukuppi tuulilasiin, niin toimii osuuskauppaväki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099