Järkyttävä, kaamea, likainen, vanhan aikainen ns kahvila. Kalusteet ällöttävän likaiset, lattioita pestään vain joskus näkyvältä osin, kaikki paikat repsottaa, lamput 5 sentin pölykerroksessa, yök.. ja sitten tätä "kahvilaa" mainostetaan rohkeasti turisteille. Omistaja luottaa tuotteisiin, jotka ovat melko hyviä. OMISTAJA SIIVOA JA UUDISTA KAHVILA! Terveystarkastaja oletko koskaan käynyt kahvilan puolella katsomassa? Tekisi hyvää käydä.
Raunon Leivän kahvila, Visuvesi, Ruovesi
7
1883
Vastaukset
- 26
Mitä siinä valitat,jos leivonnaiset ja kahvi maistuu.
- Visuvesi 1012
Olen köyhä ja kateellinen,niin siksi.
- Joskus ohi ajava
Vieläköhän myymälässä on miellyttävä noin 50 rouva myymässä,korvaa kyllä talon muut puutteet jos niitä on.
- Hjuumorin kukka!
Joskus ohi ajava kirjoitti:
Vieläköhän myymälässä on miellyttävä noin 50 rouva myymässä,korvaa kyllä talon muut puutteet jos niitä on.
Miltäs SE maistuu? Ottaako .....
- 8
Tuoreet ja maukkaat leivonnaiset ,hyväkahvi !!
- Näyttäkää esimerkkiä
Perusta itse oma kahvila ja näytä esimerkkiä! Helppo on haukkua hyvää yrittäjää!
Tuotteet ovat hyviä ja maistuvia ja henkilöt ystävällisiä!
Moittija: näytä itse esimerkki ja perusta kahvila! - mävaan
Paras kahvila Route 66 varrella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760