Järkyttävä, kaamea, likainen, vanhan aikainen ns kahvila. Kalusteet ällöttävän likaiset, lattioita pestään vain joskus näkyvältä osin, kaikki paikat repsottaa, lamput 5 sentin pölykerroksessa, yök.. ja sitten tätä "kahvilaa" mainostetaan rohkeasti turisteille. Omistaja luottaa tuotteisiin, jotka ovat melko hyviä. OMISTAJA SIIVOA JA UUDISTA KAHVILA! Terveystarkastaja oletko koskaan käynyt kahvilan puolella katsomassa? Tekisi hyvää käydä.
Raunon Leivän kahvila, Visuvesi, Ruovesi
7
1804
Vastaukset
- 26
Mitä siinä valitat,jos leivonnaiset ja kahvi maistuu.
- Visuvesi 1012
Olen köyhä ja kateellinen,niin siksi.
- Joskus ohi ajava
Vieläköhän myymälässä on miellyttävä noin 50 rouva myymässä,korvaa kyllä talon muut puutteet jos niitä on.
- Hjuumorin kukka!
Joskus ohi ajava kirjoitti:
Vieläköhän myymälässä on miellyttävä noin 50 rouva myymässä,korvaa kyllä talon muut puutteet jos niitä on.
Miltäs SE maistuu? Ottaako .....
- 8
Tuoreet ja maukkaat leivonnaiset ,hyväkahvi !!
- Näyttäkää esimerkkiä
Perusta itse oma kahvila ja näytä esimerkkiä! Helppo on haukkua hyvää yrittäjää!
Tuotteet ovat hyviä ja maistuvia ja henkilöt ystävällisiä!
Moittija: näytä itse esimerkki ja perusta kahvila! - mävaan
Paras kahvila Route 66 varrella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277