Kysymykseni kuuluisi näin: Voiko minulle pari vuotta sitten tehty (pilleri)abortti aiheuttaa sen, että nyt emme yrityksistä huolimatta saa lapsia? Aiempia lapsia on kuitenkin jo 2. Abortin jouduin tekemään minun omien terveydellistensyiden nojalla, ja se tuntuu edelleenkin pahalta. En olisi ollut fyysisesti kykenevä huolehtimaan lapsesta, enkä myöskään selviämään raskausajasta silloisessa terveydentilassani, jossa jouduin käyttämään todella runsaasti kolmiokipulääkkeitä ja odotin leikkaukseen pääsyä. En tiedä kuuluuko tämä kysymys tälle sivustolle vai mille, mutta olen nyt toipunut sairaudestani ja olemme jo vuoden ajan yrittäneet uudestaan raskaaksi tuloa, eikä se ole onnistunut. Jos joku osaa jotenkin järkevästi neuvoa tai on omakohtaista kokemusta asiasta, niin olisin kiinnostunut.... Kiitos jo etukäteen.
Abortti parivuotta sitten...
widigamy
2
78
Vastaukset
- saattaa olla
Olen kuullut että abortti saattaa aiheuttaa myöhemmin lapsettomuutta: onhan se hyvin väkivaltainen protesti naisen normaalia fysiikan toimintaa, voi jättää tulehduksia, arpeumia ym.
- pupu tupuna
Jos asia mietityttää niin kannattaa vaikka käydä tohtorin kanssa keskustelemassa asiasta. Saat varmempaa tietoa ku tätä kautta.
En ota kantaa muutoin tekstiisi, mutta voisin olettaa syyn kyllä olevan jossain muussa kuin abortissasi. Mutta tosiaa lääkäriltä kysymällähän se selviää paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027