Minne Juhannukseksi?

A__O

Sain pari päivää sitten tietää ettei tarvitsekkaan nyhjöttää töissä Juhannusta ja tässä vaiheessa on turha toivo kokeilla saadaa jo peruttua lomamökkiä takaisin... Eli nyt on kolme 20.v likkaa vailla juhannusohjelmaa!

Kerros minulle mihin meidän päijäthämäläisten kaunottarien pitäisi suunnata juhlistamaan Juhannusta! :)

Hakusessa hyvää fiilistä ja uusia ihmisiä!

Ehdotelkaa rohkeasti, kaikki ideat otetaan innolla vastaan!

96

6058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :S

Ehdotuksia ottaa vastaan täällä myös vähän päälle parikymmpiset kaverukset

• Joooop..

Suosittelen ulkomaita, vaikka Islanti, niin voi ihmetellä Hornettejamme siellä NATO:n palveluksessa.

Jos globalistit haluavat että Venäjä hyökkää suomeen niin etttä maaamme köytyy sopivasti, niin silloin on hyökkääjän etu että ilmavoimamme ovat mahdollisimman heikot.

• seuraa kenties

Lähtekää Himokselle tai jollekin muulle festarille. Itellä ei ole pläänejä juhannukseksi, joten musta saa kanssa seuraa, jos kiinnostaa :)

T. 22-vuotias mies

• negatiivitaavi9

Juhannus. Tuo keskikesän pakkojuhla.

Toivon että sataisi vettä oikein saavista kaatamalla ja voisi katsella kotona leffoja, tietenkin selvinpäin.

• Juhannus.....

Keskiaikainen pakanajuhla jolloin nuoria neito-noitia polttivat nuotiolla.
        Siinä juhannuskokko perinne.

• kjkjklklklkjkjkjklkl

siinähän toivot!!!

• F U !
        kjkjklklklkjkjkjklkl kirjoitti:

siinähän toivot!!!

Niin toivon minäkin. HAH! Ja sadetta onkin yhtäkkiä luvattu... Pitäkää "hauskaa".

• Meininkiä?

Tampereen Härmälän leirintäalue.

Sinne suunta omalla porukalla stadista. Vertailin paljonki vaihtoehtoja, muttakun ei festarit niin paljoa kiinnosta että siitä satasta lähtisin maksamaan, niin härmälään teltalla to-su maksaa 37e.

Tiiä sitten onko siellä mitään mut sinne ollaan menossa. ^^

• 55vrappiolla

ottaakaa täältä suomi24:stä laatuseuraa

• SuuntaaVastarannalle

Enpäs tiiä kuinka kova bilemesta Härmälä on juhannuksena, mutta siitä Pyhäjärven vastarannalla on ainakin Pispalan Juhannusfestarit:) Ne pidetään Tahmelan rannassa, mutta hinnasta en mitään osaa sanoa... Myös Rosendahlin rannassa on aina porukkaa hengaamassa oli sää mikä hyvänsä:D

• IHQ

HANKO

• Lähdetkö kanssani

Hankoon juhannuksena? OI se kuulustaa mukavalta. Miten Hangossa vietetään juhannusta?

• niin tehdään
        Lähdetkö kanssani kirjoitti:

Hankoon juhannuksena? OI se kuulustaa mukavalta. Miten Hangossa vietetään juhannusta?

Hangossa vietetään juhannusta nusssimalla.

• Petu

Tampereen Härmälä on hyvä,Poris Räpsöö tai Kirvatsi.
      Festarit tietty, mut maksaa.Nummijärveä suosittelen.

• Jussiboy

• yyteriiiin

Täällä yks kakskymppinen porukka menossa Yyteriin!

• empä tiiä

Halvemmaksi tulee kun vetää " perskännit" ja pysyy kotona.

• Tosi halpaa elämä on

Todella hyvä, oikeastaan paras idea mitä ollavoi. Perskänni kotona.
        Ei hukkumis vaaraa, ei vaaraa joutua väkivallan kohteeksi.

Vain saunassa, suihkussa tai kylpyammeessa kannattaa olla varovainen. Mieluummin jättää väliin ja mennä vasta krapulassa.

• turussa

Joo, kunnon sadesäätä tässä odottelen. sitten vaan makoilla kotona ja lukea huonoa kirjallisuutta, vaikkapa reijo mäen tuotoksia............... niin ja syödä vanhat perunat pois kuleksimasta.

• vasafri

vaasaan mennään........eiks joo

• Kiljuhuurussa

Mulla on 70l kiljupönikkä,makaan sen vierellä enkä liikahda mihinkään koko juhannuksena ja luultavasti en seuraavana viikkonakaan.

• kokemusta on

Kiljusta tulee paskatauti....Hyvää juhannusta!

• juho teppa
        kokemusta on kirjoitti:

Kiljusta tulee paskatauti....Hyvää juhannusta!

Vain amatööreille...hyvää juhananusta

• mosku01

autokyyti ois tarjolla suomen lappiin!!

telttaailua,patikointia,kalastusta ja kaljottelua,unohtamata kyrsän paistoo:)

m32 ja m40

• hk,

tulkaa kangasniemen syvälahteen,,,, on hyvä meno,,,

• Miten hyvä

meno?

• kenen nimessä . . .

tahdot viettää juhannusta? Fiilis tulee asenteesta ja annetusta ja ihmiset löytyy yleisötapahtumista. Alun ja Lopun nimessä löytyy rukoustelttaa.

• Tulevaäiti

Ite aattelin juhannuksena olla synnärillä.

• n 78

Synnärillä tuli itsekin oltua Juhannus 2000 :)

• Kötilä
        n 78 kirjoitti:

Mikä on synnäri?

• muuta elämää
        Kötilä kirjoitti:

Mikä on synnäri?

Synnäri on synnytyslaitos. Vauvoja syntyy eniten maaliskuussa, mikä johtuu perinteisistä juhannuksenviettotavoista.

• kohtalotov äitee51
        n 78 kirjoitti:

Niin kaksi juhannusta siellä viettänyt .Terveet pojat jo armeijan käyneitä.Hyvää Juhannusta äidit ja kaikki muutkin.

• unelma

Fiiliksen mukaan vaan, niin aion ite tehdä, eihän sitä vielä tiedä mitä juhannuksena haluaa :)

• 32+0

Pakko kommentoida sen verran jotta varmaan ajelen ympäriisä. Eikä oo mitään hajua missä oon ja mitä teen. Voi olla että mökille tai voi olla että oon kotona. Se ajelukin on yks hyvä vaihtoehto. Kyytiläisiä kaivattas ja samalla sais juttuseuraakin varmaan :)

• ei nyt kannata

ihan ympäriinsä ajella, jos tahtoo määränpäähän päästä :)

• kotona on hyvä
        ei nyt kannata kirjoitti:

ihan ympäriinsä ajella, jos tahtoo määränpäähän päästä :)

juhannusta ainakin minun viettää.

• vinaa muttuu

no tulkaa mulle tänne ylivieskan seudulle viettää juhannusta.käydään kalajoen juhannukseen tutustumas jne...terveisin pohjoisen mies

• Sepon palvoja.

Aion mennä Jyväskylään Myllärikirkon juhlaan. Ylistämme herraamme Seppo Myllistä ja luemme Myllykirjaa.

• Neil?

Tämä ei ole laulu,mutta lähellä..Joten ajattelisin tietty kolmen tytön porukalla Yhden sitäkin täydellisemmän,Vallattoman miehen tyydytyksen..;))Joka jo osittain,ainakin on vailla kolmea? samantien! jossei ole jo saanutkin..;D.ps;Tehdään lisää Vincejä?

• Esa Nahkiainen

No jos pienivehkeinen mies kelpaa niin sitten ei parane ainakaan tänne tulla, sillä vehkeet on komiat. Juhannusha on nussiskelujuhla joten pannaas melaa mekkoon oikein kunnolla. Ei kannata ryypätä kun sitten ei jaksa vaan kuorsailee pitkin maita ja mantuja.

• Aleksi2401

Pihlajasaari Helsinki =)

• milleniumm

Lappeenrannassa.. :) en tiiä onks tääl kyl mitää

• Kalajoelle vkl telttailua/mökkeilyä, saunomista siinä sivussa muutama olut ja totta kai Petri Nygårtii kattomaan :D

Jätkät 18,18,18

• ihquuuuuuuu

Håmppelipomppelit menee katsomaan täysaasia.

• Mievaantäältänäin

KALAJOKI. On luvattu hyvää säätä (perjantaina täysin aurinkoista, lauantaina puolipilvistä mutta tosi lämmintä). Hiekkaranta, hyviä esiintyjiä, paljon terasseja joita kierrellä, kojuilla myyjiä, ja takuulla paljon erilaisia ihmisiä.

• siniviher-valas

Miks tää on saanu miinuksia?

• Ilman muuta Vantaan Malminniitty, mitä täällä ei ole sitä ei tarvita

• Manta Ray

Olet väärässä, kyllä älyä tarvitaan.

• mursu86.

Seurasaaressa Helsingin edustalla on tosi kivat juhannuskekkerit... Sinne kannattaa mennä vaikka piknikille ja uimaan.

• go there...

Venäjä on hyvon lähellä ; )

• TöppöilytTakanaPäin?

Se on tietynlainen ongelma toi juhannus, kun pitäisi olla jotakin muuta kuin tavallista taaperrusta tai pakkopullaa. Ei jaksa enää yrittää mitään, kun on yli 40 v. ja yksinäinen. Ei oikeen viitti mennä orpona piruna notkumaan minnekään. Viinakaan ei enää auta nostamaan mielialaa.

• .....

Itse pysyn visusti kotona verhot kiinni ja vedän käteeni.

• mörrkö

Kalajoelle tietenki! minäki olen sielä ja kaikki fiksut tyypit olen sellasesa isosa valkosesa teltasa josain sielä etsikää niin löydätte mut olen ehkä viina kännisä ja örvellän kauheesti muttei se haittaa olen siltin fiksumpi kun 100 kokoomuaslaista:) tervetuloa

• mä nli

kalajoen juhannus!! YYteri porissa..

• Tulette Helsinkiin bilettämään. Juna tuo. Sitten pullo jekkua auki, yökerhokierros ja aamuyöllä Kamppiin pitämään pihajatkoja. Kutsu on avoin.

• 1+1

Aatto ja lauantai iltavuorossa. Lauantaina töiden jälkeen pikku känni kotona.
      Sunnuntai iltana yövuoroon. Tervetuloa seuraksi sinkku nainen. Pohjoispohjanmaa.

• Bbvfbv

Kalajoelle mitäs muutakaan. Vuoden kohokohta.

• torsti44

Meitä on muutama isäntä täällä syrjäkylällä jotka aateltiin mennä tuonne muutaman kilometrin päähän hylätylle korpikämpälle akkoja karkuun,
      saa rauhassa ryypätä sen vajaan viikon ja ei tarvihe kuunnella kantturoiden vihellystä menköön ne niihin omiin ompeluseuroihinsa vai mihin lie.
      Läheisestä pikkujoesta saa hyvin kalaa ja juomaksi on pari isoa
      maitopänikällistä liäkettä.
      Musiikista vastaa radio suomi.

• ygujhbn vjhuigh

päivän paras : D

• Juha34.

• hyvään kysymykseen aika monta huonoa vastausta, ehkä se kertoo jotain niistä jotka kesälläkin roikkuu lähinnä netissä..
      Mielestäni kysyjän ongelma on sillä tapaa positiivinen, että juhannuksena hiljaisimillakin maalais- ja saaristokylillä on ainakin jotain ohjelmaa, koska mökkiläisiä on maksimimäärä paikalla.
      Helsingistä moni pakenee, mutta jos ei niin lapsiperheille kuulemma hyvä on Seurasaari, nuorisoa kertyy etelässä telttailemaan mm. Hankoon. Ja tyttöporukalle kuvittelsin olevan kysyntää missä vaan lukuisista juhannustansseista, tosin en tiedä missä keski-ikä olisi parikymppisille sopiva..

• pirullistaeikösjuu

Huomaatteko, kaikki kysymykseen vastaajat on miehiä. Kenenkään naisen ei tarvitse olla juhannuksena yksin. Siksi eivät myöskään vastaa ja kerro missä viettävät juhannusta!

• SEIJA MARITA

SIERAVUOREN LOMAKYLÄ ON HYVÄ.!
      OLEN VIETTÄNYT SIELLÄ JUHANNUSTA BRITTIYSTÄVÄNI KANSSA, JOKA IHMETTELI JUHANNUSPÄIVÄNÄ,
      MITEN TE SUOMALAISET ALOITATTE AAMUN OLUTPULLO KOURASSA??! EN MUISTA MITÄ KEKSIN VASTAUKSEKSI. SUOMALAINENHAN RYYPPÄÄ KOKO JUHANNUKSEN JA ME OLIMME LÄHES SELVIÄ.

• Huudosta päätellen

SEIJA MARITA ja kumppanit ryyppää muulloin kuin JUHANNUKSENA..eli koko vuoden.

• Caps lock pois

ÄLÄ HUUDA!!

• Kiina-Suomi

Minä ainakin keinovaginalle, millälailla terrakottakylästä Kiinassa on ollut mahdollista löytyä, löytyisipä nyt rahaa uudelleen ja uudelleen? Muutama osa mailmankaikkeuden keinovaginaa minultakin, joten Jeesus missä kaksi tai kolme nimessäsi, olisiko ollut tulenarka paikka, vaiko sinkuille tutkimuskeskuksenakin terrakottakylä tarjosi eräänlaisen naisellisen mahdollisuuden .... Siksi arvoisat vaginat and dildot, rukoilkaa, jotta osamme olisi oikeissa käsissä? Juhannuksena 2012-Joensuu SH

• miestenmiessss

TB-BAARI,

• 87k

Toivottavasti saisi juhannuksena kunnon poikaseksiä, se on niin ihanaa ja miehekästä.

• Sinnnne

Äkkilähtö vaan kaupunkilomalle, tytöt.
      Tai eiks kaikki teiltä päin mee Jämsään.

• Tsau! Eikun pe ellivuoreen rokkijamboreelle..
      Mökille sopii mukaan myös helluntaiheilaa tai vaan kaveria lauantaina =)

• midnight lover

Kauhavalle kannattaa lähtee,lentäjien juhannukseen joka on nytte viimeistä kertaa,ainutlaatunen tilaisuus jos ei oo ennen ollu nimittäin siel on,suvi teräsniska,popeda,kirsi ranto,haloo helsinki,ja on tanssia ja olut virtaa.

Niin ja meikä tietty, josko sieltä sais oman sussun kainaloon illan hämärtyessä.

• gfddfdsf

Laivalle... siä on parhaat kemut jussina :pe

• jk

kerimäelle

• Sairaanhoitaja

Juhannus menee ihan omasta tahdosta töissä.

• +++ - 60 - +++

Juhannuksena Kiina-Suomi linjoilla, me tarvitsisimme kyllä monenlaista, uudistuksia esim. Australialaiseen menoon Juhannus vietetäänkin sitten, joko töissä tai keinovaginassa, mutta dildoilijoita saattakaamme turvallisesti raiskaajien käsistä, rakastan aitoa rakkautta puhtautta. Suokoon Jumalamme, ettei rakkautta, eikä raiskauksia, salakuuntelijatkin Saatanan kontrolliin, perheessämme Jumala saisi tehdä lopun onnettomasta tietämättömyydestä, auttaen puolestamme .... Maapallossamme Juhannus 2012

• suomesta poies

rajan yli tottakai juhannussimatkalle se on selvä.kortonkeja mukaan ja viikon sauvontareissu virossa tai venäjällä paikallisten kaunottarien luona.Viinat on halpaa eikä se pimppi ja ruokakaan niin kallista ole.

• Tikkurilaan......

Vanhaan Markkaan tai rasvabaariin. Molemmat kuuluisia taiteilijaravinteleita. Tyylikkäitä ihmisiä, laatumusiikkia, terassilla äykästä ja kultivoitunutta keskustelua. Tervetuloa !

• et silleen

Juhannusjunaan Hki- Roi,takaisin lentokoneella!

• Kylmät kädet
      • Kunnon kyydit

Yyteri on tytöille paras mesta juhannuksena. P(k)ullia saa varmasti ja joka reikään.

• mökki himoksella

himokselle.

• Yötönyö

Mie ehdottaisin Posiolle. Sinne on kyllä matkaa. Nytkun lähtee...

• Suunnitelmaa vailla

Köhöm, minä olen tietääkseni nainen, vielä lisäksi nuori ja kohtalaisen näköinenkin ja ainakin tällä hetkellä olen viettämässä juhannusta yksin. Mietin tässä, että onko järkeä lähteä yksin kaupungille (Turku), että saako sieltä juttuseuraa, jos kaikki ihmiset ovat festareilla tai mökkeilemässä ja kaupunkiin ovat jääneet vain kaikki muutkin naispuoliset sinkut, jotka saalistavat samoilla rajallisilla apajilla. Että tässä kohtaa ainakin on ajatuksena vetää peittoa korviin ja nauttia omasta seurasta.

• mentalist

Hei,

En tiedä naisista, mutta kyllä meitä sosiaalisia ja kivannäköisiä sinkkumiehiäkin jää rannalle välillä juhannuksena. Vietetäänkö juhannus yhdessä? Voisin ajella sinne katsomaan Turun yöelämää tai voit tulla tänne etelä-savoon vaikka veneilemään? :) [email protected]

• Finlandia-Suomi

- 60 - ja Kiina-Suomi sinuakin kiinnostaisi, pidän juuri kohtalaisista, kirjoittele huviksesi [email protected], kirjoitelkaa te kaikki, Turku on minulle kaikkein tunnetuin, sitten Naantalin ja Raision ja pidän intohimoisesti niistä. Mutta tässäkö kaikki, kaipaan Juhannuksena yksinäisyyttä minäkin, tästä voidaan alkaa kiireinen, mikä tämä [email protected] on?

• unohteleva mies
        Finlandia-Suomi kirjoitti:

- 60 - ja Kiina-Suomi sinuakin kiinnostaisi, pidän juuri kohtalaisista, kirjoittele huviksesi [email protected], kirjoitelkaa te kaikki, Turku on minulle kaikkein tunnetuin, sitten Naantalin ja Raision ja pidän intohimoisesti niistä. Mutta tässäkö kaikki, kaipaan Juhannuksena yksinäisyyttä minäkin, tästä voidaan alkaa kiireinen, mikä tämä [email protected] on?

Saa nähdä nää ylikansoittaneet sukupuoli elin verkostot mihin johtaa vielä tää --- HONG KONG tulevaisuuskuvassa --- ellei se nainen, se nainen ...

• !!!!

Pidä se sinun haiseva turpasi kíinni, säälittävä lihava lehmä!

• Mies 29v.

Tulkaa tytöt mun 30 neliön yksiöön. Otetaan vähän skumppaa, kuunnellaan musiikkia, pidetään hauskaa. Asun Lahdessa.

• EURORUE

Oleilleena Joensuussa kaipaan Juhannusta sitten 1968, mutta eriytyneenä em:sta, Juhannus (noin kaksi viikkoa) erilainen 2007 nokialla-orivedellä-tampereella. Onnellisinta varmaan internetissä? Mahdollisia seuraamuksia, Jumala kanssanne?

• Juhannustaika.

Kerää 9 erilaista kukkaa, pistä silmät kiinni ja pyöri 7 kierrosta. Sitten kävellään taaksepäin yhä silmät kiinni kohti veden luo varoen, kuten kaivos tai järven laiturille. Kun kurkistaa veden pintaa, neito voi nähdä tulevan sulhasen! Ettäs näin!

• M42

Jos Turussa on 18v tyttöjä ilman juhannussuunitelmia, niin tulkaa minun luokseni!

• tampereelle kivat naiset.

• Löpönlipittäjä

Ehdottomasti Himoksen juhannus !

• M 89

Tuskin menen minnekkään. Tappaisin itseni jos voisin.

• huyrewq

Minä käyn ostamassa ykkösolutta kaupasta ja siemaisen siitä lääkkeeksi teelusikallisen ja hoipertelen lopun juhannusta hirveässä kännissä ja saatanpa avata myös sepaluksen ja lähteä järvelle veneeseen seisomaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5397
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4351
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3933
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      60
      3063
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe