Minne Kouvolan seudulla kannattaa mennä Juhannuksena kun baariikaan ei sillon viittis mennä?
Minne Juhannuksena?
7
356
Vastaukset
- sepposr
haet perjantaina alkuillasta baarista ukon joka panee sua koko jussin kotonaan
problem solved :) - hgsderftg
Orilampi
- Nainen 30 v
Varteenotettava vaihtoehto mutta majoitus on jo täys. Meneeköhän sinne jotain busseja?
- Autoileva mies
Nainen 30 v kirjoitti:
Varteenotettava vaihtoehto mutta majoitus on jo täys. Meneeköhän sinne jotain busseja?
Jos oot hyvännäkönen eukko, vois sut pitää matkassa autossa....
- SOMPASELLE
Teltta kainaloon ja Sompaselle.
Sompasen lavalla Simo Silmu yhtyeineen.
Äijää ja akka on kuin Sompasen mutaa.
SIIS SOMPASELLE!!! - omakotitalo nainen40
Mullakaan ei ole ohjelmaa, oon nyt juhannuksena yksin ilman seuraa korialla.
- naikkosellle
jos oot hyvännäkönen mimmi kuten olettaa saattaa niin mene käyrälammelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424