Kunnioitan ihmisiä

En käy päälle

Tiätkö mitä? Mä en anna intohimolleni valtaa ja olen viileän rauhallinen jos pääsisin luoksesi. Korrekti, sivistynyt, hyvä käytöksinen ihminen vaikka sisälläni jyllää ja pauhaa vaikka mitä; töks töks ja hupsankeikkaa ja muuta.

Kun taas jos en olisi sitä ja jättäisin järjen narikkaan hyökkäisin päällesi antaisin sellaisen tunteiden purun että en tietäisi enään itsekään mitään. Hengitys hengitys...nuolaisu, näykkäisy, kielari ja muuta.
Huh! onneksi en ole mikään eläin.

19

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä on..

yks mies sais olla korrekti tai ei....

• valkoinen

Minulla on todella eläimellinen olo, iltaisin sitä on hankalampi piilottaa.
      Kunnioitus on hienoa asia, eikä ihmisten maailmassa eläintein tavoin voikkaan käyttäytyä kuin hetkittäin. Huokaus.

• mie taas tykkääsin

semmotteesta intohimoosesta miehestä, joka näyttääsi tuntehensa. Kaappahisi, kopsauttaisi sylliinsä ja pussaiisi, niin että oksat poiis.

• ollaan järkeviä

Tässä tämä ydinkysymys onkin. Olemme liian korrekteja.
      Olet varmasti huomannut, en juossut perässäsi vaikka olisin halunnut.
      En kuolannut edessäsi, vaikka olisin halunnut. En hipalannut sinua himokkaasti, vaikka kuollakseni olisin halunnut. En tullut viereesi istumaan, ettei hyeenat saisi lisää puhuttavaa..... Sitten.....
      Kun olisi ollut tilaisuus yhdessä ja kadota, päätit tehdä sen yksin.........

• ei se eläin

ihmisen sisällä katoa tukahduttamalla.. vaan kohtaamalla

• ap

Ei ole ollut tilaisuutta ei minkäänlaista tänä aikana. Ja syyt ovat ne etten voi lähestyä, en yksinkertaisesti saa.

• asia selvä sitten

Et saa? Kuka kieltää.?
        Ok, sille ei voi sitten yhtään mitään.

• ap
        asia selvä sitten kirjoitti:

Et saa? Kuka kieltää.?
        Ok, sille ei voi sitten yhtään mitään.

Niin ei valitettavasti voi mitään, kunnioitan hänen reviiriänsä koska jos tulisin hänen viereensä se olisi tungettelua ja sitä en haluaisi että häntä ahdistaisi.

• :////

Yäk. Ihminen joka sanoo kunnioittavansa muita on juuri se ihminen joka ei kunnioita.

Todennäköisesti olet vain ihminen jolle en avaisi ovea.

• ??????????:o

Kun taas jos en olisi sitä ja jättäisin järjen narikkaan hyökkäisin päällesi antaisin sellaisen tunteiden purun että en tietäisi enään itsekään mitään. Hengitys hengitys...nuolaisu, näykkäisy, kielari ja muuta

siis.. raisk.. sä sen naisen? :o

kun sä laitoit tonne et jos pääsisit sen luo mut se ei taida haluta sua?

• valkoinen

Miksi et saa? Kunniakysymys? Liitto?

• Shuppiduppi

Tykkäämäni mies on aina niin korrekti...olispa jännä nähdä millainen on "oikeesti", pikkusen olen yrittänyt hänestä saada sitä vallattomampaa puolta esiin ja vähän hän on jo rentoutunutkin siitä ainaisesta asialinjastaan ;)
      Meidän kohdalla vaan taitaa päteä kanssa tuo, ettei saa lähestyä, prkl...

• lopetaaa

"jos pääsisin luoksesi" = stalk......

• jaa-has

Kyseenalainen teksti kyllä täytyy myöntää..

• tasavertaisesti.

Kiva ,odotankin mieheltä kunnon käytöstapoja!
      Naista pitää kohdella kun hyvin.

• ap

Hän on mies ja tuolla muulla tarkoitan sitä että kertoisin hänelle sen mitä koen häntä kohtaan. Valitettavasti en saa tunteilleni vastakaikua eli hän ei taida haluta ja pakko oli purkaa kun mihinkään muuallekaan en voi sitä tehdä. Että silleen. Kiitos kuitenkin että saan purkaa tämän.

• äly....

Ei tuo ihminen kerro tuossa mitään kertomisesta vaan käy naiseen kiinni :D

• ap
        äly.... kirjoitti:

Ei tuo ihminen kerro tuossa mitään kertomisesta vaan käy naiseen kiinni :D

No ihan miten vaan mutta näillä ajatuksilla ja käytöksellä mennään, ei voi muutakaan. Siis en käy kiinni enkä häiritse.

• joojoohyväkäytöksine

Onks siinä käytöstapoja jos jättää aivot " narikkaan " ja hyökkää tytön suuhun jos tää kyseinen neiti ei sitä halua? Mun mielestä siinä ei ole käytöstapoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      12665
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11363
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4583
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4297
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4222
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4030
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3929
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      3752
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      60
      3490
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3165
    Aihe