hemmetti teini

tahallista ...

RALLI työntäkää jo ne moponsa järveen..Häiritsevät

20

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka valistais?

      Neitimopolilijat ovat täys autuaita, ei mitään tajua, että muitakin, suurempia, on liikenteessä.

      • ??????????????

        Eikait siinä kun ne on niin loppuuviritettyjä Paskoja kovaäänisiä.


      • Jesaja

        Skootterityttöjen paljaat reidet on ihania..


    • tättärää

      On se kumma että nämä mopopojat ei ymmärrä mitä tarkoittaa tasa arvoinen risteys, se on vaan ajan kysymys kun rysähtää.

    • 15 VUOTIAS

      ja viritetty mopo tyhjä pää koppa myös virittäjällä . Turha jossitella jälki käteen kun vahinko sattuu.

    • tuuria on

      onneksi on niin vähän meillä muuya liikennettä pystyy mopmletkat meneen

      kokonaan ohi

    • bighossss

      asia on sillä lailla että,nykyajan mopot on tehtaalla jo tehty tehokkaiksi,100 kilometriä tunnissa kulkeviksi.

      • miettikääpä sitä

        Yksikään mopo ei kulje satasta kun se tehtaalta myyntiin lähtee, mutta niitten virittäminen on tehty liian helpoksi. Pitäis rangaistuksia koventaa kun jää kiinni viritetyllä mopolla ajelusta, niin vaikka vuodeksi kortti pois ja samalla autokortti siirtyis kahdella vuodella eteenpäin.


    • ne jotka tuli tänään vastaani nesteen kylmäasemalta tien täydeltä kolme rinnan, oli kyllä kaikki poikia. ja ei tarvinne ihmetelle miksi niitä kolareita sattuu

    • Häiriköt

      meijän perällä ajaa kossi ritsillä tyttö viritetyllä iso äänisellä mopolla monta kertaa päivässä ees takasi. Luulis kyllä että vanhemmat huomais ettei tämä ole naapureita kohtaan mukavaa.

      • Tiukennusta asiaan

        Vanhemmat pitäisi kasvattaa ensin.
        Heitä voitaisiin sakottaa päiväsakon suuruisella summalla aina kun
        kullannuput rikkoo lakia.


    • lisää vauhtia muorit

      Ei muutako kaasu kaakkoon, kerran täällä ollaan, kaikki on kokeiltava.

      • missä nyt

        kahesti piipaat peräkkäin olee


    • Omasta ,

      kädestä selkää penikoille oppisivat että muutkin saa nukkua,mopo paskat.

    • !?!?!

      on kait jonkinlainen tauti ihastua iso ääniseen moottorin pärinään. Aikaset miehet suoraputkisilla pyörillä kiertää kylää ei tätä voi käsittää aika tyhymää touhua.

      • Viimeyönäkin tässä liki keskustaa pärräs k 15 penikoita. tehoputket monissa D


    • rgv500

      Mikä on Haapaveden harvinaisin kulkupeli,vastaus on vakiomopo,minäkään en tunne ketään,kellä semmonen ois.

      • jo loppuu

        rekkaria ylös ja poliisille


    • Nivalaboy

      no loppuko se?

    • Eikait teitä vituta

      Eikait

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe