Outo olo...?

3lk21j32kjljk

Tili tuli perjantaina ja laskujen jälkeen jäi taas mitätön summa seuraavan kuukauden elämiseen. Katselin tovin tilini saldoa ja ajattelin, että enpä jaksa taas syödä vanhentuneita alennuseineksiä ja makaronia, joten siirsin lähes kaikki varat pelitililleni ja pelasin lottoa. Äsken uskalsin katsoa rohkean siirtoni tuotoksia, sillä halusin elätellä toivoa hieman kauemmin. En saanut palautuksena latin latia.

En silti luovuta, koska laskuja tulee seuraavankin kuukauden aikana ja ne on hoidettava. Huomenna menen töiden jälkeen ongelle.

"When the going gets tough, the tough get going"

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärpix

Lotto oli fiksu valinta. Saadaan sinun rahoilla tuettua yleishyödyllistä toimintaa kuten kaiken maailman höpö höpö järjestöille investointiavustusta tms. Ps. Lyijykala on terveellistä

• 3lk21j32kjljk

Lotto tosiaan oli fiksuin kaikista valittavina olevista, sillä siinä elämäntilanne olisi saattanut muuttua parempaan yhdellä kertaa(niin epätodennäköistä kuin voiton mahdollisuus onkin). Vedonlyönnillä rahat olisivat menneet todella kankkulankaivoon, koska silloin pääomaa olisi pitänyt kasvattaa suurella riskillä, mutta pienin askelin. Tämän lisäksi häviön todennäköisyys kasvaa jokaisen onnistuneen vedon myötä tilanteeseen, jossa se on lopulta väistämätön.

Onkimassani kalassa on muuten ihan yhtä paljon lyijyä tahi muita raskasmetalleja kuin suurvoittajina täällä esiintyvien henkilöiden kaloissa. Heiltä ainoastaan puuttuu se ymmärrys, että vaikka he itse eivät ole kalaansa onkineet, on sen heille myynyt kalastaja hakenut sen siitä samasta luteikosta, josta minä omani ongin. Ainoana erotuksena tietysti se, että minä tiedän kalani tuoreuden...

• Eiku pikavippiä

Kehiin ja Lotto vetämään !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      75
      3082
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      73
      2954
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1782
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1651
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1306
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe