Ensi askel eroon vai odotanko vielä?

Estherius

Ollaan suhteessa "aikalisällä", mitä kukainen sillä ymmärtää.. Tuoko tämä tauko tulosta vai joko pitää luovuttaa? Etäsuhde on vienyt voimat enkä enää tiedä kauanko jaksan? Luulin tehneeni kaiken mahdollisen eikä se kai ole ollut riittävästi. Myllerrys on suuri myös muualla elämässä, mutta ne kestäis varmaan paremmin jos joku homma ois pitävä.

3

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

minusta näyttää siltä, että tunnet itsesi aivan sairaaksi tämän suhteen vuoksi. olet jotenkin veltto.
      olet tehnyt paljon työtä ja uhrauksia tämän suhteen hyväksi, mutta edessäsi on silti yksin kuljettava tie. en usko että saatte tätä kasaan uudestaan. sinä olet mielestäni ainoa osapuoli, joka tosiaan uskoo tähän suhteeseen. mies on jo luovuttanut.

toivot myös kotia ihanalla paikalla, jonkin mäen päällä. se olisi mahdollista, saat siihen neuvoja ja tavallaan voisit päästä siihen osalliseksi.

t. Keskiyö

• Estherius

Veltto olen vieläkin, jokin diagnosoimaton vie voimani.
      En saa toisesta osapuolesta mitään irti, olemme erillään mutta virallisesti vielä yhdessä.
      Työ tuo myös uusia tuulia, mutten tiedä mihin tarttua.

Koti ihanalla paikalla, en tiedä mikä se on, mutta aika näyttänee.. :)

Kiitos Keskiyö

• Estherius

Nostan, tilanne tuntuu vieläkin avoinaiselle. Tunteet ovat pinnassa ja vaikka yritän katsoa muualle, näen hänet. Monta hyvää asiaa olen saanut, mutta rakkaus on jäänyt johonkin. Näetkö Keskiyö? Tai joku muukin? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe