Ollaan suhteessa "aikalisällä", mitä kukainen sillä ymmärtää.. Tuoko tämä tauko tulosta vai joko pitää luovuttaa? Etäsuhde on vienyt voimat enkä enää tiedä kauanko jaksan? Luulin tehneeni kaiken mahdollisen eikä se kai ole ollut riittävästi. Myllerrys on suuri myös muualla elämässä, mutta ne kestäis varmaan paremmin jos joku homma ois pitävä.
Ensi askel eroon vai odotanko vielä?
3
116
Vastaukset
Hei
minusta näyttää siltä, että tunnet itsesi aivan sairaaksi tämän suhteen vuoksi. olet jotenkin veltto.
olet tehnyt paljon työtä ja uhrauksia tämän suhteen hyväksi, mutta edessäsi on silti yksin kuljettava tie. en usko että saatte tätä kasaan uudestaan. sinä olet mielestäni ainoa osapuoli, joka tosiaan uskoo tähän suhteeseen. mies on jo luovuttanut.
toivot myös kotia ihanalla paikalla, jonkin mäen päällä. se olisi mahdollista, saat siihen neuvoja ja tavallaan voisit päästä siihen osalliseksi.
t. Keskiyö- Estherius
Veltto olen vieläkin, jokin diagnosoimaton vie voimani.
En saa toisesta osapuolesta mitään irti, olemme erillään mutta virallisesti vielä yhdessä.
Työ tuo myös uusia tuulia, mutten tiedä mihin tarttua.
Koti ihanalla paikalla, en tiedä mikä se on, mutta aika näyttänee.. :)
Kiitos Keskiyö - Estherius
Nostan, tilanne tuntuu vieläkin avoinaiselle. Tunteet ovat pinnassa ja vaikka yritän katsoa muualle, näen hänet. Monta hyvää asiaa olen saanut, mutta rakkaus on jäänyt johonkin. Näetkö Keskiyö? Tai joku muukin? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991