Astrologisen kartan tulkinnan täydennistä!

Premium

Olen itse paneutunut asiaan paljon ja itse tehnyt muistiinpanoja paljon, mutta kaikkea ei vaan pysty ymmärtämään... jos joku jaksaisi tehdä jonkun "pika-analyysin", mutta ei niin pikaista mitä astro sivuilla on. Toivottavasti saatte selkoa, nämä ovat tosiaan omia tulkkauksia. Nuo aspektit ovat mulle vielä vähän "hepreaa".

Planeetat:

AURINKO: Rapu
NOUSEVAMERKKI: Neitsyt
MERKURIUS: Leijona
VENUS: Kaksonen
MARS: Härkä
KUU: Härkä
SATURNUS: Kauris
NEPTUNUS: Kauris
URANUS: Kauris
JUPITER: Rapu
CHIRON: Rapu
CERES: Leijona
JUNO: Skorpioni
VESTA: Härkä
PALLAS: Rapu
PLUTO: Skorpioni
KUUNSOLMU: Vesimies
LASKUMERKKI: Kalat
KESKITAIVAS: Kaksonen
KESKIYÖ: Jousimies

HUONEET:

1. Neitsyt
2. Vaaka, planeetat: Juno ja Pluto
3. Skorpioni
4. Jousimies, planeetat: Saturnus, Neptunus, Uranus
5. Vesimies, kuunsolmu
6. Kalat
7. Kalat
8. Oinas, planeetat: Mars, Kuu
9. Härkä, planeetat: Venus, Vesta
10. Kaksonen, planeetat: Pallas, Chiron, Jupiter, Aurinko
11. Leijona, planeetat: Merkurius, Ceres
12. Neitsyt

Aspektit:

Aurinko seksitiili Nousumerkki
Aurinko kolmio Pluto
Aurinko Semisekstiili Venus
Aurinko Neliö Mars
Aurinko Yhtymä Jupiter
Aurinko Oppositio Saturnus
Aurinko Yhtymä Chiron
Aurinko Oppositio Neptunus
Merkurius neliö Pluto
Merkurius avautuva kvinkunssi Uranus
Merkurius neliö Mars
Nousumerkki kolmio Saturnus
Nousumerkki sekstiili Jupiter
Nousumerkki neliö Venus
Nousumerkki sekstiili Aurinkomerkki
Kuu oppositio Pluto
Kuu kolmio Neptunus
Kuu kolmio Uranus
Kuu yhtymä Mars
Kuu neliö Merkurius
Mars kolmio Uranus
Jupiter kolmio Pluto
Jupiter oppostio Neptunus
Jupiter yhtymä Chiron
Jupiter oppositio Saturnus
Saturnus yhtymä Neptunus
Saturnus oppositio Chiron
Neptunus yhtymä Uranus
Neptunus sekstiili Pluto
Chiron kolmio Pluto
Chiron oppositio Neptunus
Chiron oppositio Saturnus

Kaikin puolin tunnen itseni erittäin tasapainoiseksi ja päämäärätietoiseksi ihmiseksi. Olen järki-ihminen ja myös tunteellinen, mutta nuo maamerkit kyllä ottavat vallan ravun tunteellisuudesta täysin, tai lähinnä tunteellisuuden ilmaisussa. Ilman merkkien kanssa en tule juttuun yhtään. Olen henkisesti todella vahva ihminen ja moni on sitä piirrettä minussa ihaillut. Pärjään todella vaikeissa ja raastavissa elämän tilanteissa omien voimavarjoeni voimalla. vaalin turvallisuutta monella elämäni osa-alueella. Minulla on aina varasuunnitelmat pahan päivän varalle. Elämäni kaatuu jos jotain radikaalia tapahtuu, jotain sellaista mihin en kertakaikkiaan ole osannut varautua.

En ole pinnallinen. Olen erittäin avoinmielinen. Haluan elää avointa ja hyväksyvää elämää, ja kohtaan toiset rehellisesti “sellaisina kuin he ovat”, hyväksyen lähes kaiken. Mutta jos toinen ihminen edustaa minulle liiallista pinnalisuutta ja pahaa, kierrän sellaiset kaukaa, enkä viitsi edes tutustua sen enempää.

Rakkausrintamalla olen hitaasti syttyvää sorttia, puntaroin ihmistä pitkään ja vaalin todella paljon toiselta luottamusta, jotta voin itse laittaa itseni likoon, jonka jälkeen annan kaikkeni toiselle. Pidän huolta lähimmäisistäni, perheestä ja ystävistä. Lähimmäiset ovat sydämmessäni aina, ja muistan aina kaikkia ketkä ovat olleet minulle mukavia.

Työasioissa menee aikaa, jotta sisäistän kaikki osa-alueet työhöni liittyen. Haluan kokonaiskuvan aina kaikesta, jotta voin tehdä työni hyvin. Kun kaikki palaset ovat loksahtaneet, painan töitä kuin höyrylaiva. Olen tunnollinen ja vastuullinen ja ehkä jopa pientä perfektionaalisuuttakin on ilmassa.

Huonot puoleni: Keskityn liikaa muiden auttamiseen ja muiden tarpeiden täyttämiseen, jolloin oma henkinen terveys/taloudellinen tilanne kärsii. Poden paljon oman tunnon tuskia ja mietin aina muita enemmän. Imen muiden henkistä pahoinvointia itseeni liikaa. Elämän läksyni on keskittyä itseeni enemmän, ja jakaa tasaisesti voimavarojani muihin ja itseeni.

Talouteni on aina ollut luja. Olen kunnianhimoinen, ja tilanteissa, missä nään puitteiden olevan hyvät itseni kannalta, teen kaikkeni saadakseni sen mitä haluan. Olen analyyttinen ja järjestelmällinen, inhoan epäloogisuutta.

Vaikka en pelkääkkään vastuuta, pelkään silti toisten kritiikkiä. Riippuu miten sen esittää. Olen siitäkin oppinut, että välillä voin vain olla minä, sen kummepia miettimättä toisten mielipiteitä.

Olen itsekriittinen. Asetan välillä liikaa asioita harteilleni hoidettavakseni, ja petyn jos fyysinen kuntoni pettää. Olen oppinut antamaan itselleni lepoa kaikesta.
olen aina se kenen olkaan voi nojautua.

Rakkaussuhteessa olen uskollinen ja omistautuvainen. Vaalin omaa tilaa paljon ja odotan myös toiselta sitä, että sitä kunnioitetaan ja kunnioitan myös toisen omaa tilaa. En halua olla liian riippuvainen toisesta. Osoitan tunteeni enemmän teoilla kuin verbaalisesti, tai kyllä sekin luonnistuu, riippuen tilanteesta.

Vedän puoleeeni eniten (järjestyksessä): Kauriita, Neitsyitä, härkiä ja skorpioneja. Niiden kanssa tulen parhaiten toimeen. Myös pari kalaakin löytyy ystävinä.
En tiedä mistä se johtuu, mutta ilmanmerkkien kanssa en tule toimeen...

10

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Premium

      Ja heti tuli kirjoitusviheitä! Täydennystä piti kirjoittaa, varmaan muitankin virheitä riittää kun kiihkoissaan kirjoittaan... sorry...:)

    • Yhtä kaaosta.

      Mars ja Kuu Oinaassa huone 8 - Tulee esille hyvin... Vastaus ilmamerkkien sopimattomuuteen voi löytyä myös tuosta.Kuitenkin kerrot Kuun olevan myös Härässä.
      Venus ja keskitaivas Kaksonen - Kaksoseen olen nähnyt yhdistettävän jonkinasteisen "viisauden", tai "järjen", tai "oppimisen". Ilmamerkin edustajana viihdyn parhaiten juuri Kaksosen seurassa. Huone 5 Vesimies, jos kuun yläsolmu on siellä kenties voisi ottaa rennommin ja hakea tulkintaa suppeammin. Voisi myös etsiä Onnenpisteen merkityksen elämälleen ja jättää kaaos.

    • Premium

      Niin siis Mars ja Kuu ovat Härässä, mutta 8. huoneessa, jossa on oinas.
      Ja tuo kuunsolmu on laskusolmuna...

      Tähtikartallani on T-risti ja haasteellinen kolmio.

    • Onnenpiste huone 12

      Merkurius Leijona - Onko yleisesti tarve olla esillä? Ovatko lapset missään muodossa elämässä, kerrontaa, puhumista lapsille, työssä lastentarhassa, -sairaalassa? Kuun neliö Merkuriukseen, tahdotko sittenkin olla hiljaa? Elämä on onnistumista sekä ei onnistumista. Ikä tasoittaa elämän, onnenpisteen sanoma on parasta ja kulkea sitä polkua. Nuo kaksi kuviota yleensä laittaa hiekkaa rattaisiin. Vanhemmalla iällä tiedät, miltä rauha tuntuu. Voit kertoa onnenpisteesi myös.

    • Premium

      Välillä on tarve olla esillä, joko sillä että haluan ns. huumoria heittää, tai sitten negatiivisesti tuoda mielipiteitäni esiin, mutta enimmäkseen joku sisäinen ääni pitää suuni supussa. En uskalla sanoa mielipiteitäni tai tuoda huumoriani esille, koska pelkään nolatuksi tulemista. Tai että minusta ei pidetä. Joo, tuo kuun neliä merkuriukseen luo vaikeuksia minulle aika ajoin... Välillä osaa olla vapautunut ja välillä taas niin pidättyväinen sanoissa.

      Ei ole omia lapsia, enkä ole ollut tarhassa töissä, mutta lähipiirissäni on paljon lapsia ja olenkin heihin paljon yhteyksissä ja olen erittäin lapsirakas, tulen hyvin toimeen niiden kanssa. Pystyn luomaan nopeasti läheisyyden ja kontaktin.

      Tuosta onnenpisteestä en ole kuullutkaan. Yritin tässä etsiä tietoa siitä, mutta en osaa sitä itse laskea...enkä löytänyt sopivaa sivua missä sen voi laskea...
      En noita astelukuja oikeen osaa laskea itse ja mistä ne edes näkee...

    • Premium

      No nyt yritin noita astelukuja mittailla oikein kunnolla, niin niukin naukin osui tuohon 10. huoneeseen. Ja kymppi huoneen kärki on kaksosissa, mutta tuolla 10. huoneessa on tosiaan 4x rapu (Pallas, Chiron, Jupiter, Aurinko).

      Eniten tunnen kuitenkin "balanssia" elämälle ja jotain sulavuutta asioille huonoiden 1, 3, 4, 8 ja 12. huoneiden kautta.

      Neitsyt nousevana ja 12. huoneessa antavat mulle järkipohjan asioille, ja olen niistä saanutkin isot voimavarat elämälleni tietyissä tilanteissa. Härkä luo tasaista ja jarruttelee sopivasti asioita. Kauris myös. Maamerkkejä eniten... Mutta tuo merkurius leijonassa ja 11. huoneessa, samaten siellä olevat planeetat, mitkä ovat myös leijonassa luovat hankaluuksia ja sellaisia ristiriitoja pääni sisällä paljon...

    • Onnea matkaan.

      "Eniten tunnen kuitenkin "balanssia" elämälle ja jotain sulavuutta asioille huonoiden 1, 3, 4, 8 ja 12. huoneiden kautta. " - Olen samaa mieltä. Kaikkea ei voi hallita elämässä. Onko ihminen robotti, vai inhimillinen olento? Toivottavasti jälkimmäinen. Onnenpiste on ympyrä, jonka sisällä on risti. Kaikkia ei ole tarkoitus hyväksyä, eikä ottaa vastaan, saa olla oma itsensä. ainoastaan auringon opposito Neptunukselle, muut aspektit hyviä Neptunuksella.
      Onnenpisteen voi löytää valmiista kartasta esimerkiksi Satu Ruotsalaisen sivulta.

      • ..

        Huone 10, MC Ravussa - Tiedät, että onnesi on olla ammatissa/työssä tavallisten ihmisten parissa. Tavalliset ihmiset, jokainen ihminen. Auttajana, näkijänä, neuvojana, hoitaa, huolehtia, neuvoa ja opastaa, kulkea vierellä. Minulla menee noin 3 h asiakkaan kotona. Sama MC.
        Työsi antaa enemmän, kuin auringon haastava kulma Neptunukseen, unohda se osa menneisyyttäsi. Olet enemmän, kuin aurinkosi. Olet Onnenpisteesi.


    • Premium

      Kävin tuolla Satu Ruotsalaisen sivulta katsomassa, niin aika hyvin osasin itse tuolla kolmio-viivoittimella mittailla... Nappiin osui!

      "Fortune 9°17' Cancer, in House 10."

      Olen oppinut nyt antamaan itselleni anteeksi ja olemaan enemmän oma itseni, eikä aina tarvitse hakea hyväksyntää joka asiaan. Eikä kantaa harteilla liikaa muiden asioita. Minä olen minä, vaikka voissa paistais! Se on antanut sielulleni levon moneen asiaan, ja olen huomannut että se on vaikuttanut myös muihinkin. Monet suhtautuvat erilailla minuun nykyään.

      Kiitoksia tulkinnoista!

    • millamagia

      moi en ole kovin syällisesti tutkinut saati saanu omma tukintaa, mutta karttani on "outo" maallikonkin silmiin! Synt. 19.11.1961 klo20:40 helsinki. Siis skorpioni ja nouseva leijona sekä joku solmu nouseva ? leijonan merkissä. Lähes kaikki planetat ym sälää on skorpionissa: aurinkio,venus, merkurius, neptunus,jupiter, huh. Saturnus kaurissa, kuu oinaassa, mars jousimiehessä.Toinen kuun solmu vesimiehessä... Mitä tällainen kartta voisi kertoa ja aueta jotenkin, jos kiinnostuit niin suurkiitos etukäteen avustasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe