Moikka,
Minulla esikoisen laskettu aika marraskuussa ja jo ainakin kuukauden olen huomanut, että pissa tulee paljon heikommalla paineella kuin aiemmin. Oletteko huomanneet samaa? Pissalla saa juosta toki kokoajan, mutta nyt on ilmaantunut myös tuommoista paineen laskua. :)
Virtsan paine heikko
3
1289
Vastaukset
- Lunatar-72
Kuuluu asiaan, minulla oli edellisessä raskaudessa myös paineen laskua, loppuajasta tuli vain liruttamalla ja sai istua pöntöllä liruttelemassa minuuttikaupalla pientäkin pissaa - arvaa kauanko siinä sitten liruteltiin isompaa?! :D
"Vaiva" johtunee siitä, että kohtu painaa vitsaputkea tai putken suuta niin, ettei pissa pääse normaalilla paineella tulemaan. Joku viisaampi korjatkoon, jos olen ihan hakoteillä. :)
Tässä nykyisessä raskaudessa on ainakin vielä saanut pissattua normaalipaineella. Liekö kohtu kallellaan toiseen suuntaan, kun taas kakkahätä tuntuu ikävänä paineena vatsassa. - mammamaraa
Mulla on menossa vasta alkuraskaus (12 0) ja kärsin itse samasta vaivasta. Muistaakseni edelliseessä raskaudessa oli sama juttu.
- marrasmasu76
Kiitos tiedoista, ihana kuulla että muillakin on samoja oireita. Itse jo pelkäsin ties mitä kohdun laskeumaa ja virtsaumpea, kun näillä viikoilla jo pissaaminen on liruttelua. :) Mukavaa odotusta teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760