Keskiyölle palautetta ja kysymys! :)

Kilika

Hei! Kysyin Sinulta taannoin parista asiasta. Nimimerkkini olen unohtanut... Mutta muistatkohan kun katsoit minulle entisiin aikoihin, entisiin elämiin. Näit minun perheellä olleen seinäkellon, joka on ollut perheen arvokkain aarre. Minulle tärkeä kello on ollut tässä elämässä Ukin seinäkello. Tahdoin sen omaan kotiini, kun se hylättynä kylmälle vanhalle puolelle oli jätetty, mutta äitini ei halunnut antaa sitä. Nyt kun sitten veli sai ennakkoperintöä kun kauppoja tekevät, niin pyysin että minä saisin sen Ukin kellon. Ja sen sitten sain! Minulle tuosta kellosta huokuu niin paljon hyvää energiaa, että olen tosi iloinen siitä. :) Millaisina näet yhdeydenpidon omaan sukuni jatkossa?

No, näit myös miehen työpaikan vaihtuvan ja semmoseen paikkaan, jossa autojen kyljessä lukee jotain punaisella. Nyt hän on käynyt haastattelussa. Se olisi tosi unelmapaikka, joka selviää vasta heinäkuun puolella. En tiedä lukeeko autojen kyljessä firman nimi punaisella ;) Mutta toivon todella, että tuo ois se oikea paikka!

2

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

muistan kyllä myös tuon kellon, se oli aika erikoinen juttu. ja sinun ukkisi henki on sen lähellä ja sinua auttamassa. sinulle se kello kuuluukin.

näen sinulle hyvän avioliiton, turvallisen kodin ja ideoita.
      mutta näkyy myös, että kuoleman jälkeen kaikki asiat eivät ole menneet aivan reilusti. sitä asuntoa tai taloa on kohdannut jotakin vilppiä.

minusta suku ei ole sinulle niin läheinen, kuin oma kumppanisi on. on teillä onnea, sitä voi käyttää mihin vain. vaikka niihin työasioihin.
      mutta tuo vilppiä harrastanut ihminen taitaa olla nainen.
      kuule, laita se kello paikoilleen ja istu sen lähellä, katsele sitä ja kuuntele.
      sitä kautta sinun ukkisi voi ottaa sinuun yhteyden ja kuiskata korvaasi asioita.

t. Keskiyö

• Kilika

Kiitos Keskiyö! :)
      Olipa ihanaa kun vastasit ja muistit tämän kelloasian. Teen niinkuin sanoit, parhaalle paikalle kello pääsee. Sitä pitää ensin vähän puhdistella. Olet oikeassa, suku ei ole minulle kovin läheinen enää, kun mummu ja ukki eivät ole täällä. Minua harmittaa, kun tuntuu, että nykyään suvussa kaikkia tyttöjä kohdellaan epätasa-arvoisesti. Lähinnä äitini on sen takana, enkä ymmärrä miksi? Minähän olen niin yrittänyt äidistä huolta pitää. Eikö hänen naisena pitäisi ajatella tyttöjä, mutta tuntuu että se vain pahenee, siirtyy seuraavaankin sukupolveen. Oma pieni tyttönikin jo sanoi, ettei halua sinne mennä, kun ei häntä kerran sinne haluta. Ajattelinkin, että minulla on ihana oma perhe ja keskityn siihen. Toisaalta mietin, että teenkö hallaa lapsilleni, jos annan välien viilentyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1100
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      771
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      749
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      698
    Aihe