Olen ihan epätietoisuudessa nytten..
Oireita mulla on ollut: painon nousu, muljahteluja/liikettä mahassa alavatsassa, rinnoista tulee valkeaa läpinäkyvää nestettä, pissahätä kokoajan, makean nälkä, metallinen maku suussa, kuukautiset tuli oudon aikaisin viimeksi.. Olen harrastanut ilman ehkäisyä 2 vuotta. Siis mitä muita oireita voi olla?? Kertokaa teiän kokemuksia. Ja mitä luulette, voisinko olla raskaana?
Ainiin, yksi testi tehty, negaa näytti. Mutta ei ne apteekin testit ole kauhean luotettavia?
Voisinko olla raskaana!? -17v
3
179
Vastaukset
- ½vuotiaan äiti
Jos raskaus on kauhean alussa, testi saattaa näyttää negatiivista.
Siksi testi täytyy tehdä aina aamuvirtsasta, kun hormonitaso on korkeimmillaan.
Osta ja tee uusi testi. Jos testi positiivinen, tai taas negatiivinen ja oireet jatkuvat, kummassakin tapauksessa varaa aika ultraäänitutkimukseen.
Sikiön liikkeet kylläkään eivät tunnu kuin vasta suunnilleeen raskausviikoilla 15-21, joten ne muljahtelut ovat todennäköisesti vain ilmaa suolistossasi.
Huonovointisuus ja mielialan vaihtelut kuuluvat myös raskauden oireisiin.
Jos et ole raskaana, suosittelen heti aloittamaan ehkäisyn käytön.
Fakta on se, että suurin osa alaikäisistä on kaukana kykenevyydestä huolehtimaan ja kasvattamaan lasta.
Ps. Vauvat itkee. - 13+17
Sun oireet kuulostaa samoilta, mitä mulla on nyt, mutta oon jo 7. kuulla... Maidoneritystä, vauvan liikkeitä, makeanhimo, kokoajan pitää ravata pissalla ja huomattava painonnousu. Alkuraskaudesta mulla ei juurikaan ollut muita oireita paitsi raskausviikolla 13 alkoi pahoinvointi ja se on jatkunut nyt viikolle 30 asti. Myöskin alussa oli hirveesti mielialan vaihteluita. Itketti esim. tosi helposti. Mahaan tuli turvotusta joskus viikolla 17. Sitte alkoi pyöristymään. Maidoneritys alkoi rv 24. Liikkeeitä/muljahteluja tuntui ekan kerran joskus rv 20.
En usko että olet raskaana, mutta tee nyt testi, kyllä apteekin testeihin voi luottaa. Tee se kuitenkin aamuvirtsasta. Ja ota se ehkäisy käyttöön... - pöks
Neuvolaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990