Voisinko olla raskaana!? -17v

tyttönen vain

Olen ihan epätietoisuudessa nytten..
Oireita mulla on ollut: painon nousu, muljahteluja/liikettä mahassa alavatsassa, rinnoista tulee valkeaa läpinäkyvää nestettä, pissahätä kokoajan, makean nälkä, metallinen maku suussa, kuukautiset tuli oudon aikaisin viimeksi.. Olen harrastanut ilman ehkäisyä 2 vuotta. Siis mitä muita oireita voi olla?? Kertokaa teiän kokemuksia. Ja mitä luulette, voisinko olla raskaana?
Ainiin, yksi testi tehty, negaa näytti. Mutta ei ne apteekin testit ole kauhean luotettavia?

3

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ½vuotiaan äiti

Jos raskaus on kauhean alussa, testi saattaa näyttää negatiivista.
      Siksi testi täytyy tehdä aina aamuvirtsasta, kun hormonitaso on korkeimmillaan.
      Osta ja tee uusi testi. Jos testi positiivinen, tai taas negatiivinen ja oireet jatkuvat, kummassakin tapauksessa varaa aika ultraäänitutkimukseen.

Sikiön liikkeet kylläkään eivät tunnu kuin vasta suunnilleeen raskausviikoilla 15-21, joten ne muljahtelut ovat todennäköisesti vain ilmaa suolistossasi.

Huonovointisuus ja mielialan vaihtelut kuuluvat myös raskauden oireisiin.
      Jos et ole raskaana, suosittelen heti aloittamaan ehkäisyn käytön.
      Fakta on se, että suurin osa alaikäisistä on kaukana kykenevyydestä huolehtimaan ja kasvattamaan lasta.

Ps. Vauvat itkee.

• 13+17

Sun oireet kuulostaa samoilta, mitä mulla on nyt, mutta oon jo 7. kuulla... Maidoneritystä, vauvan liikkeitä, makeanhimo, kokoajan pitää ravata pissalla ja huomattava painonnousu. Alkuraskaudesta mulla ei juurikaan ollut muita oireita paitsi raskausviikolla 13 alkoi pahoinvointi ja se on jatkunut nyt viikolle 30 asti. Myöskin alussa oli hirveesti mielialan vaihteluita. Itketti esim. tosi helposti. Mahaan tuli turvotusta joskus viikolla 17. Sitte alkoi pyöristymään. Maidoneritys alkoi rv 24. Liikkeeitä/muljahteluja tuntui ekan kerran joskus rv 20.

En usko että olet raskaana, mutta tee nyt testi, kyllä apteekin testeihin voi luottaa. Tee se kuitenkin aamuvirtsasta. Ja ota se ehkäisy käyttöön...

• pöks

Neuvolaan siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      100
      1566
    2. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      203
      1268
    3. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1266
    4. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      1023
    5. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      1020
    6. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1019
    7. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      1009
    8. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      862
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      849
    10. Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!

Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka
      Kalajoki
      58
      696
    Aihe