Olen ihan epätietoisuudessa nytten..
Oireita mulla on ollut: painon nousu, muljahteluja/liikettä mahassa alavatsassa, rinnoista tulee valkeaa läpinäkyvää nestettä, pissahätä kokoajan, makean nälkä, metallinen maku suussa, kuukautiset tuli oudon aikaisin viimeksi.. Olen harrastanut ilman ehkäisyä 2 vuotta. Siis mitä muita oireita voi olla?? Kertokaa teiän kokemuksia. Ja mitä luulette, voisinko olla raskaana?
Ainiin, yksi testi tehty, negaa näytti. Mutta ei ne apteekin testit ole kauhean luotettavia?
Voisinko olla raskaana!? -17v
3
186
Vastaukset
- ½vuotiaan äiti
Jos raskaus on kauhean alussa, testi saattaa näyttää negatiivista.
Siksi testi täytyy tehdä aina aamuvirtsasta, kun hormonitaso on korkeimmillaan.
Osta ja tee uusi testi. Jos testi positiivinen, tai taas negatiivinen ja oireet jatkuvat, kummassakin tapauksessa varaa aika ultraäänitutkimukseen.
Sikiön liikkeet kylläkään eivät tunnu kuin vasta suunnilleeen raskausviikoilla 15-21, joten ne muljahtelut ovat todennäköisesti vain ilmaa suolistossasi.
Huonovointisuus ja mielialan vaihtelut kuuluvat myös raskauden oireisiin.
Jos et ole raskaana, suosittelen heti aloittamaan ehkäisyn käytön.
Fakta on se, että suurin osa alaikäisistä on kaukana kykenevyydestä huolehtimaan ja kasvattamaan lasta.
Ps. Vauvat itkee. - 13+17
Sun oireet kuulostaa samoilta, mitä mulla on nyt, mutta oon jo 7. kuulla... Maidoneritystä, vauvan liikkeitä, makeanhimo, kokoajan pitää ravata pissalla ja huomattava painonnousu. Alkuraskaudesta mulla ei juurikaan ollut muita oireita paitsi raskausviikolla 13 alkoi pahoinvointi ja se on jatkunut nyt viikolle 30 asti. Myöskin alussa oli hirveesti mielialan vaihteluita. Itketti esim. tosi helposti. Mahaan tuli turvotusta joskus viikolla 17. Sitte alkoi pyöristymään. Maidoneritys alkoi rv 24. Liikkeeitä/muljahteluja tuntui ekan kerran joskus rv 20.
En usko että olet raskaana, mutta tee nyt testi, kyllä apteekin testeihin voi luottaa. Tee se kuitenkin aamuvirtsasta. Ja ota se ehkäisy käyttöön... - pöks
Neuvolaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657