Olen ihan epätietoisuudessa nytten..
Oireita mulla on ollut: painon nousu, muljahteluja/liikettä mahassa alavatsassa, rinnoista tulee valkeaa läpinäkyvää nestettä, pissahätä kokoajan, makean nälkä, metallinen maku suussa, kuukautiset tuli oudon aikaisin viimeksi.. Olen harrastanut ilman ehkäisyä 2 vuotta. Siis mitä muita oireita voi olla?? Kertokaa teiän kokemuksia. Ja mitä luulette, voisinko olla raskaana?
Ainiin, yksi testi tehty, negaa näytti. Mutta ei ne apteekin testit ole kauhean luotettavia?
Voisinko olla raskaana!? -17v
3
183
Vastaukset
- ½vuotiaan äiti
Jos raskaus on kauhean alussa, testi saattaa näyttää negatiivista.
Siksi testi täytyy tehdä aina aamuvirtsasta, kun hormonitaso on korkeimmillaan.
Osta ja tee uusi testi. Jos testi positiivinen, tai taas negatiivinen ja oireet jatkuvat, kummassakin tapauksessa varaa aika ultraäänitutkimukseen.
Sikiön liikkeet kylläkään eivät tunnu kuin vasta suunnilleeen raskausviikoilla 15-21, joten ne muljahtelut ovat todennäköisesti vain ilmaa suolistossasi.
Huonovointisuus ja mielialan vaihtelut kuuluvat myös raskauden oireisiin.
Jos et ole raskaana, suosittelen heti aloittamaan ehkäisyn käytön.
Fakta on se, että suurin osa alaikäisistä on kaukana kykenevyydestä huolehtimaan ja kasvattamaan lasta.
Ps. Vauvat itkee. - 13+17
Sun oireet kuulostaa samoilta, mitä mulla on nyt, mutta oon jo 7. kuulla... Maidoneritystä, vauvan liikkeitä, makeanhimo, kokoajan pitää ravata pissalla ja huomattava painonnousu. Alkuraskaudesta mulla ei juurikaan ollut muita oireita paitsi raskausviikolla 13 alkoi pahoinvointi ja se on jatkunut nyt viikolle 30 asti. Myöskin alussa oli hirveesti mielialan vaihteluita. Itketti esim. tosi helposti. Mahaan tuli turvotusta joskus viikolla 17. Sitte alkoi pyöristymään. Maidoneritys alkoi rv 24. Liikkeeitä/muljahteluja tuntui ekan kerran joskus rv 20.
En usko että olet raskaana, mutta tee nyt testi, kyllä apteekin testeihin voi luottaa. Tee se kuitenkin aamuvirtsasta. Ja ota se ehkäisy käyttöön... - pöks
Neuvolaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783