miten huutonetissä yksityisviestit?

gsgnagn

Voiko siellä lähettää yksityisviestin myyjälle, jolla ei tällä hetkellä ole avoimia myyntikohteita? Siellä eräs ei ole saanut tuotettaan kaupaksi, on sulkeutunut, mutta olisin jälkikäteen tosi kiinnostunut. En valitettavasti nähnyt ilmoitusta, kun oli vielä huudettavana.

Jotta voisi lähettää yksityisviestin, pitää kuulemma ensin maksaa huutonetille sitä tai tätä. En periaatteesta haluaisi maksaa sitäkään vähää, jos se menee kankkulan kaivoon jonkin huutonetin kehittämän teknisen eston vuoksi.

6

4065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissantassunjäljet

Myyjälle voi lähettää yksityisviestin, vaikka mitään myyjällä ei ole enää siellä sivustollaan myynnissä. Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei myyjällä välttämättä ole sitä huutoplussaa käytössä, eli hän ei voi vastata yksityisviestiin yksityisviestillä: kannattaa jättää vaikkapa sähköpostiosoite viestin loppuun kaiken varalta. :)

Minulla ei kerran ollut senttiäkään varaa hankkia huutoplussaa ja kerran joku oli lähettänyt minulle yksityisviestin, johon en voinut vastata... Ja minulla ei ollut mitään myynnissä, oli juuri sulkeutunut eräs kohde, josta ostaja oli kiinnostunut.

Yksityisviestejä ei voi lähettää, ellei ole huutoplussaa käytössä. Eikö se maksa kuukauden ajalta 2-3 euroa? Se ei ole paha hinta, JOS todellakin haluat ostaa tuotteen, mikä myyjällä on ollut myynnissä.

• EI rahastukaselle

Jos ei ole tunnistautunut, niin voi tehdä myös niin, että laittaa myyjälle tavallaan kysymyksen esim. vanimpaan sulkeutuneeseen kohteeseen ja pyytää siinä ottamaan yhteyttä. Tällöin kannattaa ehdottomasti laittaa myös tieto siitä, miten myyjä saa yhteyden sinuun, koska tunnistautumaton myyjä ei voi lähettää eikä pysty vastaamaan yksityisviesteihin huuto.netin "rahastuksen" vuoksi.

• Alottamassa oon

Itse olin jo ekaa kertaa ostamassa tavaraa Huutonetistä ja kysymässä yksityisesti parista asiasta, mutta huomasin, että yksityisviesti maksaa.
      Homma jäi siihen, sillä en halua ensimmäiseksi ruveta kaivamaan kuvetta, kun kerran olen "ilmaisella huutokauppapalstalla".
      Aika kummallinen tapa firmalla on rahastaa sillä, että ostaja ja myyjä pääsisivät mahdollisimman hyvään yhteisymmärrykseen kaupasta.

• Kontio100

Kaiken perkeleen vapaamatkustajia sitä onkin!

• massia löytyy

Samaa mieltä. Sylettää nuo perseaukiset jotka on koko ajan vaatimassa kaikkea ilmaiseksi. Viekööt prkle ne romunsa kirppikselle. Pitäisi olla huutiksessa toiminto jossa käyttäjä joutuu linkittämään pankkitilinsä ja huutistilinsä toisiinsa, ja jos tilin saldo on alle tonnin, huutikseen ei voi kirjautua sisään. Saataisiin nuo kunnan vuokraluukuissa majailevat pleikkaripössyttelijät pois kuormittamasta huutiksen servereitä.

• Anonyymi
        massia löytyy kirjoitti:

Samaa mieltä. Sylettää nuo perseaukiset jotka on koko ajan vaatimassa kaikkea ilmaiseksi. Viekööt prkle ne romunsa kirppikselle. Pitäisi olla huutiksessa toiminto jossa käyttäjä joutuu linkittämään pankkitilinsä ja huutistilinsä toisiinsa, ja jos tilin saldo on alle tonnin, huutikseen ei voi kirjautua sisään. Saataisiin nuo kunnan vuokraluukuissa majailevat pleikkaripössyttelijät pois kuormittamasta huutiksen servereitä.

@massia löytyy Tuo sun viesti on todella ääliömäinen.
        Olet varmaan Persujen tai Kokoomuksen äänestäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe