Millaisia kotiintuloaikoja teidän murrosikäisillä lapsillanne on? Viikonloppu? Viikolla?
kotiintuloaika?
3
78
Vastaukset
- tavallinen nuori
Yläasteikäisellä arki 21 ja viikonloppu 22, mutta eipä hän paljoa missään pyöri, kun harkat ovat harva se ilta (paitsi nyt kesällä). Yökylät on juttu erikseen. Koskaan ei ole kysellyt lisäaikaa.
- sweet sixteen
tarkoitus olisi talvella viim klo 20 arkena ja viikonloppuna klo 23.00 ja näin kesällä arkena klo 22.00 ja vkl klo 23,kyse kohta 16v tyttö,mutta.....se ei toimi läheskään koko ajan,minä tuun kohta,on vastaus,kun soitan että aika meni umpeen...ja saattaa tulla vasta tunnini päästä..sieppaa kyllä joskus kun sitten lopettaa puhelimeen vastaamisenkin kun aikani yritän tavoitella...tosin asumme pienellä paikkakunnalla ja tuossa kaupan edessähän ne vaan hengailee,eikä vielä ole mitään sen kummempia töllösiä tehnyt mutta kuitenkin kun en osaa itse nukkua ennekuin on kaikki kotona:)haluaisin olla nipottamatta ja jäkättämättä mutta joskus tulee oltua aika nipo....:)nyt kun tuntuu olevan joku poikakin käsipuolessan niin vielä vaikeempaa....onneksi on parin viikon työrupeama niin ymmärtää itsekin että tulee suht ajoissa kuitenkin kotiin:)
- Laita
seuraava päivä arestia, jollei tule sovittuna aikana.
Tai haet sieltä kyliltä jos kerran on pieni paikka. Ei tarvi hakee kun kerran... ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750