olen 19v tyttö haluaisin tietää miltä sperma maistuu onko kenelläkään kokomusta.
Suihin ole kyllä ottanut ja hyvältä tuntuu mutta en ole uskaltanut ottaa spermaa suuhun vaan poika ystäväni on laskenu sperman rinnoileni :)
sperma
19
2290
Vastaukset
- N22N
Oon ite 22v nainen ja ite henk.kohtasesti tykkään ottaa suuhun ja niellä, maku riippuu ihan miehestä ja ruokavaliosta, polttaako ymsyms. Itteäkin kyllä "jännitti" ekalla kertaa mutten hetkeäkään epäröiny suuhun ottamista ja nielemistä. Se koostumus siinä varmaan on se mistä ei moni pidä, maku ei niinkään. Mikäs siinä, kunnon "ProFeel -patukkahan" se on .. Mulle se ainakin on "palkinto" siitä tehdystä työstä, tulee vaan vihaseks ellei saa ..
Ei muuta kun rohkeesti kokeilemaan, ei sitä pakko niellä ole mutta kokeilla kannattaa, poikaystävä olis varmaan samaa mieltä!- Juho
Kuinka usein nielet ja kuinka usein otat suihin muuten vain joko seksin yhteydessä tai pelkkää suihin ottoa?
- hyertet
koettakaas ukkelit mennä maate jo,huomenna lisää tarinointia
riippuu miehestä, mut ite oon rakastanu jokaise kumppanini sperman makua ; 3
- Miehennielijä
Mua yökötti jo ajatuskin, mutta kerran eräs poikaystäväni oli ns. pikaisesti laukeavaa mallia ja sai jo minuutin imemisen jälkeen. Suu täynnä spermaa oli helpompi päättää niellä se. Eikä se sitten niin ihmeellistä ollut. Maku ei ole mikään herkku, mutta ei pahakaan. Kurkkuun jää äklö tunne (sperma klimppiytyy, kun sen on tarkoitus jäädä kohdun suulle, että mahd. monet siittiöt pääsee sisään) joten hiilihapollinen juotava, tai ainakin joku juotava maistuu jälkeen päin.
En ole muiden spermoja maistellut, kun tuo pikaisesti saava jäi vakituiseksi ja sittemmin hänestä tuli aviomieheni. Ja tuo pikaisuus on iän myötä helpottanut, niin kuin moni muukin ongelma kuten esim. yhdyntäkivut (synnytys väljensi ja se on vain positiivista). - _Kai_
Minä tapasin aikoinaan naisen joka halusi vain suuseksiä. Hän ei itse halunnut mitään, ei suuseksiä, ei normaalia yhdyntää, suutelusta tykkäsi ja käsin hyväilystä. Hän oli kovin halukas heti ottamaan minulta suihin. Monesti minut hän riisui ja itse ei halunnut riisuuntua. Joskus pyynnöstäni sain hänet riisua ja hyväillä käsin rintoja ja pimppiä. Mielestäni hän oli ihan normaali nainen, mutta ei tykännyt että mies tulee sisään. Juttelimme asiasta monesti ihan perusteellisesti. Mitään ikävää seksissä ei ollut sattunut, joskus oli ollut yhdynnässä. Tapailimme useita kertoja ja aina sama toistui. Tämä ihanuus hänen kanssaan loppui, kun hän muutti toiselle paikkakunnalle.
Hän oli erittäin taitava suuseksissä, parhain mitä olen tavannut. Osasi leikitellä pitkään, etten lauennut heti. Itsekkin hän oli kovin kiihottunut. Kun koetin hänen alasti ollessa pimppiä, oli tosi märkä. Monesti kysyin, haluaisiko minut sisäänsä, mutta ei. Kun laukesin, hän imi ja nieli viimeisenkin pisaran. Pesulle ei olisi tarvinnut mennä, kalu oli niin puhdas spermasta. Kuitenkin joskus menimme yhdessä suihkuun. Siellä hän halusi vielä uudelleen.
Juttelimme sukupuolisesta suuntautumisesta, hän oli hetero. Ei ollut kiinnostunut naisista. Mielelläni olisin ollut normaalissa yhdynnässä hänen kanssaan. Vartaloltaan hän oli kaunis, hoikka kiinteät rinnat ja kaunis paljas pimppi. Ajatus jo sai kiihottumaan työntymisestä hänen sisälleen.
Vastaukseksi hän sanoi inhoavansa miehen laukeamisesta sisälleen. Suihin ottaminen ja nieleminen sanoi olevan nautittavaa ja kiihottavaa.- _Kai_
Olisi mukava kuulla kommentteja naisilta, onko heilla kokemuksia tällaisesta?
Mitkä voi olla syitä, että normaali seksi ei kiinnosta, tai tuntuu inhottavalta.
- åpoiu76yt5r4ewq
jep tunne tapauksen kaltaisen naisen, aikoinaan sama homma, pillua ei saanut vaan imais aina kitarisat heiluen kassit tyhjiksi,kyllä se menee paremman puutteesa. ainakin autoreissulla on mukava kun ajossa saa kassit tyhjiksi että pääsee latautumaan taas illan koitoksiin kun pääsee kotio
mutta kun lähdin armeijaan homma jäi sikseen - ihme juttu on
Omaani nussin todella kovaa suuhun. Ihmettelen välillä, eikö mitään rajaa ole vaan rynkyttää voi kovempaa ja kovempaa. Ollaan oltu kimpassa 20 vee.
- har hardest
Rankka pano reikään kuin reikään kiihottaa itseä. Myös 90% omista naisista halunnut sitä.
Riippuu siitä minkälainen ruokavalio poikaystävälläsi on ja jos hän polttaa ja juo paljon alkoholia. Terveellinen ruokavalio (rusaasti kasviksia ja hedelmiä, ja etenkin ananasta), tupakoimattomuus ja alkoholittomuus (jos sillöin tällöin juo muutaman oluen, sillä ei juuri ole vaikutusta) antaa spermalle suht hyvän maun. Epäterveelliset elämäntavat vaikuttavat negatiivisesti sperman makuun ja siitä tulee aika ällötttävää.
Makua on aika vaikea kuvailla. Tavallaan makeaa mutta selkästi suolaista, suolaisuus yleensä on ominaispiirre. Lämmintä ja suolaista.Voit muuten otta varovaisen ensiaskeleen ottamalla hieman spermaa rinnoista (jos hän sinne yleensä laukeaa) sormelle ja maistele.
- Juho
Kyllähän se miehestä tuntuu hyvälle, kun nainen imee kunnolla syvälle ja nielee. Meillä on harjoiteltu muutama kuukausi kunnolla syväkurkutusta ja nyt onnaa. Tuntuu mielettömältä kun vaimo imee ihan tyveen asti suuhun, välillä ihmettelen itsekin miten se 15 - 17 cm muna mahtuu kokonaan vaimon suuhun.
Ottakaa naiset suihin niinkuin teistä tuntuu, seurailkaa mistä mies nautti, kun eivät sitä aina osaa kertoa ja nielkää spermat jos siltä tuntuu. Luulen, että harva mies kieltäytyy laukeamasta suuhun, jos nainen sitä haluaa. - kyllä maistuu
Synnynnäisillä suomalaisilla ei ole kokomustaa joillakin muilla on lähes kokomusta.
Osaatko selittää miltä vesi maistuu, miten sait sen tietää? Ihan samalla tavalla voit selvittä miehiltä miltä kunkin sperma maistuu ja kenellä on maukkainta. - Anonyymi
Miehenäkin voin kertoo et rohkeesti vaan maitolasti suuhun, ite käytän monesti oman maitoni ja ihan hyvää ja terveellistäkin
Tuskin kukaan tietää miltä pelkkä sperma (siittiö, miehen sukusolu, "uimari") maistuu, niitä on luokkaa 20-200 miljoonaa kappaletta miehen ejakulaatista (eli mällissä, laakissa) mutta se on vain muutama prosentti ejakulatin kokonaismäärästä.
Ejakulaatti sisältää eniten fruktoosia, eli sokeria, siitä kaunotar saa makiaa mahan täydeltä. Miehen ejakulatin määrä on tyypillisesti 2-5 ml. Standardi teelusikan vetoisuus 5 ml.
Täällä on tietoa ejakulaatista: https://www.stonybrookmedicine.edu/patientcare/urology/SemenAnalysisMoi minulle on sperma haluaisinko maista kerro ja missa tavata sopiko.
- Anonyymi
Heteromiehenä vastaan että oma spermani maistuu hyvältä.Ehkäpä osin sen takia että oman sperman nieleminen on jotain sellaista mikä ei kuulu erotiikan valtavirtaan. Jotenkin kiellettyä siis. Tarkoitan siis ettei aiheena kuulu normaaleihin kahvipöytäkeskusteluihin. Loppuun saakka viety autofellatio on varmasti monenkin runkkarin salainen märkä päiväuni mutta ne jotka siihen pystyvät eivät pahemmin kehuskele suorituksellaan. Mielelläni kyllä kuuluisin tuohon porukkaan joka kierrättää oman siemennesteensä. Sekä maun että kiiman takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984