ekast kerrasta ku sinut näin-halusin sinut omakseni.olen kysellyt ja etsinyt mutta kukaan ei tiedä missä olet.oletko kunnossa??
Muistan kun näin sinun esiintyvän,näytit upealle!! Ihanin asia mitä olen ikinä nähnyt,en uskaltanut silloin tulla puhumaan kanssasi ja nyt en löydä sinua :(
Lähetin sinulle lahjan,saitkohan sitä- hopeisen sydänkorun ? :(
mietin sinua jokapäivä ja toivon että vielä löydän sinut jotta saan edes mahdollisuuden katsoa sinua ihanan vihreisiin silmiisi,koskettaa pehmeitä huuliasi ja ihanaa vartaloasi.
Mihin katosit M.S ???
9
175
Vastaukset
- multippeli skleroosi
Oon tällä hetkellä Jack Osournen keskushermostoa raiskaamassa
ystävällisin terveisin
MS-tauti - mickeymm
mistä kateissa?
- aina mielessäni
Turusta on hän.
- mickeymm
minkä ikäinen nainen? miten esiintyi?
- hound
mickeymm kirjoitti:
minkä ikäinen nainen? miten esiintyi?
joku stripparihuora tietysti ;)
- aina mielessäni
hound kirjoitti:
joku stripparihuora tietysti ;)
Ei ole!! Hän on tanssija. -87 syntynyt
- mickeymm
aina mielessäni kirjoitti:
Ei ole!! Hän on tanssija. -87 syntynyt
Taidan tietää ketä tarkoitat... M:llä alkaa etunimi ja sukunimi S:llä ??
- aina mielessäni
mickeymm kirjoitti:
Taidan tietää ketä tarkoitat... M:llä alkaa etunimi ja sukunimi S:llä ??
Kyllä :)) viimeinen mitä kuulin oli et on muuttanut pois turusta.Miksi? onko hänellä kaikki hyvin? Tunnet hänet?
- mickeymm
aina mielessäni kirjoitti:
Kyllä :)) viimeinen mitä kuulin oli et on muuttanut pois turusta.Miksi? onko hänellä kaikki hyvin? Tunnet hänet?
Joo on sil kaikki hyvin. Asuu Päijät-Hämeessä ja seurustelee.
Parempi et annat sen olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760