asia, jonka olet tehnyt kaipaamasi ihmisen vuoksi tai innoittamana?
Vai onko kaipaamasi ihminen saanut tietämättään sinut koskaan tekemään elämässäsi jotain, mitä et olisi muuten tehnyt? (esim. muuttanut, opetellut ranksan kieltä, alkanut harrastamaan jotain mistä tiedät hänen kiinnostuneen, hakenut opiskelemaan jotain tiettyä alaa jne jne eli ihan mitä tahansa, mitä olet tehnyt vain siksi että olet ihastunut Häneen)
Kesäyön galluppia: mikä on hulluin tai erikoisin
15
211
Vastaukset
- grazyä
Olen sukeltanut syvissä ja tummissa vesissä. Ottanu rekkakuormallisen s*ittiä niskaan. Valehdellu. Sitä en normaalisti tee. Ollu täällä. Laihtunu kaipauksesta ja syöny suruun.
- miksi ja missä
tilanteessa jouduit valehtelemaan?
- että silleen
Noh... Mä olen kirjoitellut reilun vuoden ikävä-palstalle hänen takiaan ://
- MÄ KANS
sama vika.
- mää,,
kans, mut tarttee lopettaa.
- 11. kirjain
Kirjoittanut tänne, julkaissut kirjan, vaihtanut työpaikkaa sekä asuinkuntaa.
- PANIN PARASTANI
PANIN SEN PARASTA YSTÄVÄÄ KIITOKSEKSI
- --------------------
Älä pelleile tollasella asialla. Mulle on oikeasti tehty näin, eikä se tunnu kivalta vielä monen vuoden jälkeenkään.
- so scary
Uin valkohain kanssa Etelä_afrikan rannikolla
- surkea olen
Pakko myöntää etten ole tehnyt mitään hänen vuokseen
- tosiaan joo
olen kirjoitellu tänne, ruikuttanu ikävääni, asia mitä koskaan aiemmin en ole tehnyt
- Se olisi
julkaisukelvotonta.
- kerro..
silti.
- Kaunis satu!
Minä kirjoitan vielä hänestä sadun siitä että hän pienenä hiirenä kerran löysi mereen pudonneen auringon. Hän otti sen omaan veneeseen ja toi auringon meren toiselle puolelle. Hän rohkeasti ylitsi koko valtameren ja toi sen auringon takaisin.
Sen takia hänestä on tullut sankari! - pussailin hänen
ystävän kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807