Kun tässä aina vaan on kulkee niinkus ihan ilman määränpäätä siis päättömänä säntäilee pitkin pientareita, niin siinä tulee pakostikin sellainen tuskanen hiki pitkin selkäpiitä eikä mulla oikeasti oo hajuakaan mitä nyt vähän jos jotakin haistelua suuntaan ja tyhjään ilmaan jos toiseenkin väliin ja oon tosiaankin sellainen vähän niinkuin haistelia tyyppiä ja tunnustelen haistellen oon menny tähänkin asti et ei se ainakaan oo tätä menoa haitannut tässä ikävässä... no jos rehellisesti sanottuna kuiteskin sanon niin, niin on se ehkä sittenkin vähäsen ihan just a little bit ja jos luulet et oon haistattelija tyyppiä niin oot väärässä kun en oo, tarkoitin haistelemisella ihan jotakin muuta kun mä vaan mä yritän koko ajan vetää syvään hetkeä ja rauhoittua haistelemaan ja tutkailemaan sitä että mitä se tuuli voisi tuoda, sillä mä oon aina kunnioittanut hajuaistia tänkin suhteen ja monia muita aisteja samaan aikaan. Toivoisin että pääsis käyttämään niitä muitakin aisteja joskus ihan vaan todella ja täysillä ja vielä kuules ihan sun kanssasi...joo ei mulla nyt muuta ole tähän hätään oo.
PS: Ja putkeen en aio myöskään mitään asioita laittaa vaan monelle haarakkeelle josta ne voi sitten kasvaa entistä upeammaksi.
Rauhallista yötä.
t:P
Se on terska vaan ja helliä ajatuksia
7
141
Vastaukset
- aamuun
Pyydän vaan ymmärtämystä tähän vaikeaan tilanteeseen joka paikassa. Toivottavasti aamulla aurinko paistaa.
- ap
Kunhan vaan tietäisin...minkähänlainen tilanne lienee on?
- fssdfsffsdf
ap kirjoitti:
Kunhan vaan tietäisin...minkähänlainen tilanne lienee on?
Aika paha. Päätöstä odotellessa. Ysiltä tiedän.
- ap
fssdfsffsdf kirjoitti:
Aika paha. Päätöstä odotellessa. Ysiltä tiedän.
:( . Voimia sinulle odotteluun toivottavasti päätös on hyvä, iloinen ja kääntyy mukavaksi mikä se sitten lieneekään ja kuka sitten oletkaan, mutta silti.
- voi ei sentään
ap kirjoitti:
:( . Voimia sinulle odotteluun toivottavasti päätös on hyvä, iloinen ja kääntyy mukavaksi mikä se sitten lieneekään ja kuka sitten oletkaan, mutta silti.
Kiitti. Hirvee rumba silti alkaa jatkossa. Ei millään jaksaisi.
- Voi että miten väärin tein.
Kiitos sulle. Hienosti kirjoitettu. On se elämä onneksi muutekin kuin pitkiä pippeleitä. Nyt nukkumaan ja niin pitkään kuin pippelit kasvaa. Mihin huoneeseen vaan.
- .-,-.-,
aha,
oot sitten tommonen tapaus. Pakeneva lankakerä, vierivä kivi, käsittämätön sanasieppo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837