Olet kaunis, vasta varsa.
Mä oon yhtä vanha ja kuuma ku arska, taivaalla palan, UV.
Piti taas pitkittää aamuu. Kaunis ajatus känniin kaatuu.
Saatan väärälle ovelle vaappuu, mut aina mä palaan.
Nukun kynnyksel kukkakaupan. Tukka takana, eläny kauan.
Sä ymmärrät myöhemmin mitä elämä on, mä elämäst laulan.
Ja sä et haluu sitä balladii.
Tuon muitaki rehuja ku suussani sammalii.
Avaa se lemmen ovi.
Ei muistella sitä, mitä ennen oli.
Nainen, teen sun takii kaiken.
Ruusua, horsmaa ja yksi takiainen.
Tienpientareelta voikukkia vienoja,
petuniaa pihasta ja lähestymiskieloja.
...Mennään siis ääripäästä toiseen..
pelkäät että olet liian nuori mulle.. nyt puhutaan ihmisistä mitkä kumpikin on aikuisia. Itse olen sen 36 ja sinä 24..
kaikki sun puheet ja pelot saa mut tuntemaan itseni ikälopuksi.. aika ironista :)
Mutta... tarkoituksena sanoa, ikävä tulee olemaan valtava,
mutta epäilen että sun on elettävä vielä nuoruutta, kyllä me tavataan jos niin tulee käymään :)
Tässä kasvis, parsa.
Olet kaunis! :)
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057