Mitä eroa on kalsium/kalsium ja hopea/kalsium -Bilteman auton akuilla jotka käyvät mainostekstin mukaan veneeseen (purje?), vai pitääkö akun olla kalsium/kalsium SMF -akku, tai AGM -akku ("akkuneste on sidottu sen lyijylevyjen väleissä sijaitseviin lasivillamattoihin")?
Erilaisia akkuja
5
719
Vastaukset
- kalsium/?
Nuo akut. Linkki sivulle:
http://www.biltema.fi/fi/Etsi/?query=vapaa-ajan akku - D 35-2
BMW D35-2 öljylauhdutin !
etsisin BMW merimoottoriin öljylauhdutinta,tai pelkästään
päätä,josta vesi poistuu lauhduttimesta !
onko kenelläkään tietoa,vaikka käytöstä poistetusta
koneesta ??- etsipä
Ei liity aiheeseen mitenkään.
- agm - ei enää
Hopea kalsium on minulla pitänyt pintansa huonolaatuisiin ageeämmiin verrattuna.
- hopea parempi?
Bilteman hopea/kalsium -akku on auton akku. SMF -akku taas on kalsium/kalsium -akku.
Mikä sitten on vapaa-ajan akku? Biltemassa oli ennen oli vapaa-ajan akku joka oli soveltuvaa veneen käyttöakuksi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992627
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1162323En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761648Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1931156- 471068
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491063- 99981
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 106754