Mitä eroa on kalsium/kalsium ja hopea/kalsium -Bilteman auton akuilla jotka käyvät mainostekstin mukaan veneeseen (purje?), vai pitääkö akun olla kalsium/kalsium SMF -akku, tai AGM -akku ("akkuneste on sidottu sen lyijylevyjen väleissä sijaitseviin lasivillamattoihin")?
Erilaisia akkuja
5
847
Vastaukset
- kalsium/?
Nuo akut. Linkki sivulle:
http://www.biltema.fi/fi/Etsi/?query=vapaa-ajan akku - D 35-2
BMW D35-2 öljylauhdutin !
etsisin BMW merimoottoriin öljylauhdutinta,tai pelkästään
päätä,josta vesi poistuu lauhduttimesta !
onko kenelläkään tietoa,vaikka käytöstä poistetusta
koneesta ??- etsipä
Ei liity aiheeseen mitenkään.
- agm - ei enää
Hopea kalsium on minulla pitänyt pintansa huonolaatuisiin ageeämmiin verrattuna.
- hopea parempi?
Bilteman hopea/kalsium -akku on auton akku. SMF -akku taas on kalsium/kalsium -akku.
Mikä sitten on vapaa-ajan akku? Biltemassa oli ennen oli vapaa-ajan akku joka oli soveltuvaa veneen käyttöakuksi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063